POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop februari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation i februari 2013.
Sortera efter
Anonym användare
27 feb, 2013
Jag kommer säkert få stanna på Apoteket på vägen in till kliniken på fredag och hämta ut mina tabletter för jag stänger i morgon och har ganska långt till närmaste apotek satt kommer nog inte hinna :p
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
27 feb, 2013
Ah, jag har tagit semester from idag tom 17/3. Var ligger närmsta apotek, förresten? Kommer inte på det nu.
Gilla
Coriander
Kvinna ·
27 feb, 2013
Imorn e de min tur! Båten går om 6 timmar:D
Gilla
Anonym användare
28 feb, 2013
Va skönt! Närmaste kliniken har jag ingen aning om, men vi åker förbi flera stycken p vägen dit satt det ska nog inte bli några problem för mig :)
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
28 feb, 2013
Ni som opererat sig på proforma, vår man ta med en vän som stöd? Hur länge får hon vara kvar?
Gilla
Maninna
Kvinna ·
28 feb, 2013
Fjoff82 skrev:
Ni som opererat sig på proforma, vår man ta med en vän som stöd? Hur länge får hon vara kvar?Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
28 feb, 2013
Ok bra:)))
Gilla
DaisyDuke
Man ·
28 feb, 2013
Om någon är nyfiken så har jag nu skrivit en op-story! :)
Gilla
Anonym användare
28 feb, 2013
Har fortfarande inte fått något samtal/mail om när jag kan hämta ut smärtstillande från Apoteket och jag ska ligga på operationsbordet i morgon vid 12, man har ju ingen lust att hämta ut det efter operationen?! :s
Gilla
Anonym användare
28 feb, 2013
Snula skrev:
Har fortfarande inte fått något samtal/mail om när jag kan hämta ut smärtstillande från Apoteket och jag ska ligga på operationsbordet i morgon vid 12, man har ju ingen lust att hämta ut det efter operationen?! :sMan får inget samtal eller mail om när man kan hämta ut medicinerna så du väntar förgäves :)
Gilla
Anonym användare
28 feb, 2013
Hur ska jag då kunna veta när de har skickat receptet?
Gilla
Anonym användare
28 feb, 2013
Det görs dagen innan för alla! Har ingen sagt det till dig?
Gilla
Anonym användare
28 feb, 2013
Aha, nej, har dom det har jag helt förträngt det i alla fall. Men då får jag ta en sväng förbi Apoteket på vägen in till kliniken då, det är ju ingen större fara :)
Gilla
DaisyDuke
Man ·
28 feb, 2013
Jag fick mitt recept i handen efter operationen? Eller är det någon särskild klinik ni pratar om? :)
Gilla
Anonym användare
28 feb, 2013
Oj, men man vill ju inte stanna på Apoteket efter. Jag vill nog komma hem så fort det går?! Laser och estetik :)
Gilla
Anonym användare
28 feb, 2013
Ska jag ta ut mina piercingar innan jag duschar i descutan? På tal om ingenting :p haha, ska snart hoppa in i duschen satt vill veta :) visst är det ok att raka sig innan? :)
Gilla
Anonym användare
28 feb, 2013
Snula skrev:
Ska jag ta ut mina piercingar innan jag duschar i descutan? På tal om ingenting :p haha, ska snart hoppa in i duschen satt vill veta :) visst är det ok att raka sig innan? :)Raka på du.. bäst att göra det innan op för efter är man inte så pigg ;) Ta ut piercingarna och du får inte ha dom efter duschen, inga örhängen heller. :) Lycka till imorgon!
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
28 feb, 2013
Vet ni om descutanen kommer göra min hud fläckig eftersom jag använt brun utan sol? Är den stark?
Gilla
Anonym användare
28 feb, 2013
Tack för all hjälp! Nu blir det dusch och sen hopp i sängen och hoppas att man somnar fort :) i morgon gäller det!!!!
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
28 feb, 2013
Lycka till!!!
Gilla