POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop februari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation i februari 2013.
Sortera efter
DaisyDuke
Man ·
28 feb, 2013
Någon i gruppen vars bröst kliar efter operationen? Jag opererades igår och dom kliar nåt så otroligt! Har smort in ovansidan då jag inte får ha något i närheten av ärren, men det tycks inte hjälpa alls.
Någon som har något tips?
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
28 feb, 2013
Snula skrev:
Hur ska jag då kunna veta när de har skickat receptet?Jag ringde kliniken i morse, så jag har hämtat mina droger nu, en försvarlig hög!🤭 Man får E-recept så det är bara att gå till apoteket o hämta. Glöm ej leg!
Gilla
Nolitaa
Kvinna ·
28 feb, 2013
DaisyDuke skrev:
Någon i gruppen vars bröst kliar efter operationen? Jag opererades igår och dom kliar nåt så otroligt! Har smort in ovansidan då jag inte får ha något i närheten av ärren, men det tycks inte hjälpa alls.
Någon som har något tips?
Gilla
Anonym användare
01 mar, 2013
Okej, hämtar man ut antibiotikan där också eller får man den på kliniken? :)
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
01 mar, 2013
Snula skrev:
Okej, hämtar man ut antibiotikan där också eller får man den på kliniken? :)Man får hela rubbet. Ett tips såhär i sista minuten Man kan få en grym förstoppning av Oxynorm o Oxycontin. Så det är bra att köpa något för det problemet också 🤭 Min medicin kostade 420:-
Är du nervös?
Gilla
Anonym användare
01 mar, 2013
Okej va bra! :)
Nja, har varit vaken sen halv sju men annars längtar jag mest, själv? När hade du tid?
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
01 mar, 2013
JAg ska vara där klockan 10:00. JAg känner mig som ett barn som väntar på tomten. 💋 Upptäcker att jag går runt och flinar som när man är nykär.
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
01 mar, 2013
Lycka till tjejer!! Och uppdatera när ni orkar sen!! ❤
Gilla
Anonym användare
01 mar, 2013
Okej :) lycka till!!
Gilla
A_petite
Kvinna ·
01 mar, 2013
Hej bröstsytrar! Är det någon av er som upplever extrem smärta över revbenen? Det har gått 1vecka sedan min operation idag och jag tycker inte att just den smärtan blivit bättre!
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
01 mar, 2013
Lycka till Snula! Vi får jämföra sen. Då kan vi ju jämföra hur ont det gör efter op 😀
Gilla
zyn
Kvinna ·
01 mar, 2013
hej allihopa! gjorde min op i tisdags runt 9 på morgonen så dom är ca 3 dygn gamla nu:-) har bara sett dom en gång än(innan jag for hem från kliniken) men imorgon blir det dusch. sjukt nervös för å titta till dom.hoppas bara dom ser ut att må bra hehe:-) ont har jag iaf haft men inte så farligt,man överlever ju iaf;-)
det jobbigaste är nog rastlösheten här hemma.är van att ha fullt upp mest jämt annars!
lycka till alla brudar som har kvar att göra sin op, och även till er som gjort såklart:-D
Gilla
zyn
Kvinna ·
01 mar, 2013
A_petite skrev:
Hej bröstsytrar! Är det någon av er som upplever extrem smärta över revbenen? Det har gått 1vecka sedan min operation idag och jag tycker inte att just den smärtan blivit bättre!Gilla
DaisyDuke
Man ·
01 mar, 2013
A_petite skrev:
Hej bröstsytrar! Är det någon av er som upplever extrem smärta över revbenen? Det har gått 1vecka sedan min operation idag och jag tycker inte att just den smärtan blivit bättre!Gilla
zyn
Kvinna ·
01 mar, 2013
DaisyDuke skrev:
A_petite skrev:
Joi
Kvinna ·
01 mar, 2013
Lycka till nu till er tjejer som ska rullas in idag:-D
Gilla
Nolitaa
Kvinna ·
01 mar, 2013
A_petite skrev:
Anonym användare
01 mar, 2013
Nu ligger jag här på laser och estetik i ett så kallat vilorum eftersom att min operation är uppskjuten ca en timme, typiskt! Älsklingen fick följa med som tur va så jag har i alla fall lite sällskap :)
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
01 mar, 2013
JAg är också här! Står just i korridoren där jag hittade en dator.🙂 Just nu skulle jag kunna dräpa för en kopp kaffe!!!
Har dock fått oxy så jag börjar känna mig lite lullig!
Gilla
Anonym användare
01 mar, 2013
Haha, när ska du in? :)
Jag har inte ens fått byta om satt det är ett tag kvar för mig. Får man ett eget rum att lägga sina saker i eller måste man dela? :p
Gilla