POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop februari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation i februari 2013.
Sortera efter
Anonym användare
01 mar, 2013
Jag gjorde mina boobs igår och kom hem sent på kvällen. Sov ungefär 40 minuter inatt pga smärtan. Är det bara jag som verkligen inte kan somna på rygg ?!? Hemska värld. Hur länge tar de innan man kan ligga på sidan iaf?
Hoppas alla mår bra, jag har asont men bättre än inatt iaf och tycker inte att oxycontinen hjälper nå knappt :O
Gilla
A_petite
Kvinna ·
01 mar, 2013
En ny bild på mina idag 7dagar gamla boobs finns på min sida ;) mkt har hänt på de senaste dagarna! Vad tycks?
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
01 mar, 2013
norrlands skrev:
Jag gjorde mina boobs igår och kom hem sent på kvällen. Sov ungefär 40 minuter inatt pga smärtan. Är det bara jag som verkligen inte kan somna på rygg ?!? Hemska värld. Hur länge tar de innan man kan ligga på sidan iaf? Hoppas alla mår bra, jag har asont men bättre än inatt iaf och tycker inte att oxycontinen hjälper nå knappt :OSåhär 7 timmar efter op känns det som efter ett bröstpass på gymmet. Får väl se hur det känns i morron!
Enl min läkare får jag sova hur jag vill, utom på mage. Men det är nog från individ till individ.
Känns lite skumt när brösten kluckar! 😀 Grattis till dom nya tuttarna!
Gilla
Anonym användare
01 mar, 2013
Nu ligger jag här i sängen med ca 8 timmars gamla boobs! Har sovit sen jag kom hem och börjar känna smärta i det högra bröstet, men la in större implantat där så gissar att det är därför. Får snart ta mina första piller satt det ska nog gå bra. Stod på pappret att vissa skulle jag ta vid 24.00 så då borde jag kunna börja med det redan idag?
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
01 mar, 2013
Snula skrev:
Nu ligger jag här i sängen med ca 8 timmars gamla boobs! Har sovit sen jag kom hem och börjar känna smärta i det högra bröstet, men la in större implantat där så gissar att det är därför. Får snart ta mina första piller satt det ska nog gå bra. Stod på pappret att vissa skulle jag ta vid 24.00 så då borde jag kunna börja med det redan idag?Det kan du nog. Det viktiga är antagligen att man tar dem i åttatimmarsintervaller. Kul att se dig på kliniken! 🙂 Lycka till!
Gilla
Anonym användare
02 mar, 2013
Ja eller hur?! Blev asrädd när de typ knastra/klucka första gången. Visste inte om att det kunde göra det, tur POF finns ;)
Hur mår du nu då? Har gått ca 35 timmar sen min operation. Tror det har börjat kännas liiiite mildare i spändhet, har ju lyckats sova till 4 (!!!) ;)
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
02 mar, 2013
norrlands skrev:
Ja eller hur?! Blev asrädd när de typ knastra/klucka första gången. Visste inte om att det kunde göra det, tur POF finns ;) Hur mår du nu då? Har gått ca 35 timmar sen min operation. Tror det har börjat kännas liiiite mildare i spändhet, har ju lyckats sova till 4 (!!!) ;)Jag ligger lite efter dig, det har gått 17 timmar för mig! Igår kväll kändes det otroligt svullet och spänt, men det känns inte så farligt nu. Visst har jag lite ont, men inte värre än att jag kan fixa håret och hänga tvätt.
Sov inte mycket inatt, men det var mest lyckliga tankar som snurrade i mitt huvud. 😀 Lycka till.
Gilla
Anonym användare
02 mar, 2013
Taxörat skrev:
norrlands skrev:
Ja eller hur?! Blev asrädd när de typ knastra/klucka första gången. Visste inte om att det kunde göra det, tur POF finns ;) Hur mår du nu då? Har gått ca 35 timmar sen min operation. Tror det har börjat kännas liiiite mildare i spändhet, har ju lyckats sova till 4 (!!!) ;)Jag ligger lite efter dig, det har gått 17 timmar för mig! Igår kväll kändes det otroligt svullet och spänt, men det känns inte så farligt nu. Visst har jag lite ont, men inte värre än att jag kan fixa håret och hänga tvätt.
Sov inte mycket inatt, men det var mest lyckliga tankar som snurrade i mitt huvud. 😀 Lycka till.
Gilla
Anonym användare
02 mar, 2013
Desamma, har sovit ganska bra faktiskt! Från jag kom hem till ca 23 och sedan från 01.30 tills nu!
Har ungefär samma lindriga smärta som igår satt det känns jättebra!
Fick du med dig tejp och sjukintyg igår?
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
02 mar, 2013
Snula skrev:
Desamma, har sovit ganska bra faktiskt! Från jag kom hem till ca 23 och sedan från 01.30 tills nu! Har ungefär samma lindriga smärta som igår satt det känns jättebra! Fick du med dig tejp och sjukintyg igår?Ingen tejp! Glömde att fråga om det! Jag har tagit semester och är ledig till den 17/3. Fick du bröstband?
När ska du på återbesök?
Gilla
Anonym användare
02 mar, 2013
Tejp har jag köpt själv? Men är kanske olika överallt :)
Gilla
Anonym användare
02 mar, 2013
Okej samma här, chefen ville inte sjukskriva mig men jag ska förmodligen sluta där satt orkade inte tjafsa utan tog ledigt ist. Då får jag mera pengar ;) ja jag fick bröstband, fick du? Jag ska tillbaka den 15. Fett sent tycker jag! Min kompis som gjorde på strandkliniken skulle tillbaka efter bara några dagar :p
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
02 mar, 2013
Snula skrev:
Okej samma här, chefen ville inte sjukskriva mig men jag ska förmodligen sluta där satt orkade inte tjafsa utan tog ledigt ist. Då får jag mera pengar ;) ja jag fick bröstband, fick du? Jag ska tillbaka den 15. Fett sent tycker jag! Min kompis som gjorde på strandkliniken skulle tillbaka efter bara några dagar :pJag fick också den 15/3. Tror att det är olika för olika kliniker. Ja, jag fick bröstband. 🙂
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
02 mar, 2013
norrlands skrev:
Tejp har jag köpt själv? Men är kanske olika överallt :)Jag kanske borde kolla upp det där med tejpen?
Gilla
Anonym användare
02 mar, 2013
Ja jag köpte en på apoteket som heter 3m micropol ;)
Gilla
Anonym användare
02 mar, 2013
Till mig sa dom att tejpen skulle ingå, men de skulle ju ringa idag satt får fråga då. Isf får dom typ skicka tejpen till mig, haha, orkar inte sitta i bilen en timme för att hämta en tejprulle! Så kanske dom kan maila sjukintygen, måste gå upp med det till gymmet så att min frysning blir giltig :)
Gilla
Anonym användare
02 mar, 2013
Ja nä de känns kanske lite långt att åka för lite tejp! Dom skickat säkert :)
Gilla
Anonym användare
02 mar, 2013
Ja jag hoppas det! :)
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
02 mar, 2013
Glömde att fråga hur länge tejpen ska sitta! Eller jag kanske har glömt det. Nån som har koll?
Gilla
Anonym användare
02 mar, 2013
Tills den börjar lossna av sig själv (ca 10 dagar). Den inre tejpen ska sitta till återbesöket!
Gilla