Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop januari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
934

Sortera efter

Smarrig

Kvinna ·

18 jan, 2013

Det var till Anna. Blev nåt fel :P
Gilla

Jullan

Kvinna ·

18 jan, 2013

jaha ne fast hon hade klåda på hela kroppen, kanske allergisk lite mot någon medicin!;)
Gilla

Anna.

Kvinna ·

18 jan, 2013

Smarrig skrev:
Haha ja vi har ju OPats på samma ställe så vi har ju likadant! Är du nervös för resultatet då du inte fått se dom än? Jag vet inte om det är positivt eller negativt att vänta till återbesöket:P när ska du tillbaks? :)
Är nyfiken, men oroar mig inte det minsta, de känns kanon! Har varit och ätit buffé, känns inte så bra nu efter, är bandagerad ner över hela revbenen, maten är påväg upp...
Gilla

Anna.

Kvinna ·

18 jan, 2013

Usch nu ska jag gnälla..! Tycker bara smärtan blir värre, har inte känt av snitten innan men idag hat jag hindrats av att det sticker/drar i dom. Revbenen gör ont och ikväll när jag åt gick jag ont i magen för tejpen är så hårt lindad precis nedanför revbenen . Det kändes länge som att jag hade en bubbla på gång, ni vet så dör dom det kan kännas innan det kurrar till i magen..! Buuhuu! Vill bara att det ska bli tisdag så jag får åka på koll och ta upp allt, bli av med bandagen och SE mina bröst!
Gilla

Smarrig

Kvinna ·

18 jan, 2013

Usch, stackare :( Kände du av snitten när du låg ner? Jag kände nämligen enorm smärta när jag försökte ligga rak på rygg för att jag var så trött på att halvsitta! Kändes som att allt öppnades upp. Men det blev bättre när jag satte mig igen. Har u tejpen långt ner på revbenen eller? Den sitter ganska hårt på mig också men slutar precis under brösten! Hoppas det blir bättre snart!
Gilla

Anna.

Kvinna ·

18 jan, 2013

Smarrig skrev:
Usch, stackare :( Kände du av snitten när du låg ner? Jag kände nämligen enorm smärta när jag försökte ligga rak på rygg för att jag var så trött på att halvsitta! Kändes som att allt öppnades upp. Men det blev bättre när jag satte mig igen. Har u tejpen långt ner på revbenen eller? Den sitter ganska hårt på mig också men slutar precis under brösten! Hoppas det blir bättre snart!
Nae inte när jag ligger, utan vid vissa rörelser typ, ibland när jag ligger still.. Min tejp slutar där revbenen slutar, så det drar åt rätt rejält..
Gilla

Smarrig

Kvinna ·

18 jan, 2013

Verkar iaf som att det är en normal smärta, har googlat endel. Men ändå hemskt. Går förhoppningsvis över om ngn dag tror jag :) håller på dig! Känner dock hur det börjar lukta under tejpen! Vill gärna duscha, duschade just från naveln och ber, det var skönt minsann!
Gilla

Judith_

Kvinna ·

18 jan, 2013

Okej. Då har vi lagt in samma fast jag bakom och du framför. Är du nöjd än så länge då?
Gilla

Cote d'azur

Kvinna ·

19 jan, 2013

hej tjejer. Jag hänger på denna tråden. skulle egentligen opereras 20 feb, men lyckades boka om min tid till 29 januari:-)

Gilla

mammii

Kvinna ·

19 jan, 2013

Cote d'azur skrev:
hej tjejer. Jag hänger på denna tråden. skulle egentligen opereras 20 feb, men lyckades boka om min tid till 29 januari:-)

10 dagar kvar, lycka till :-)

Gilla

Anonym användare

20 jan, 2013

Jag ska göra min andra op den 25e. Korr.. jobbigt att behöva gå igenom samma smärta osv en gång till :/
Gilla

Anna.

Kvinna ·

20 jan, 2013

tin skrev:
Jag ska göra min andra op den 25e. Korr.. jobbigt att behöva gå igenom samma smärta osv en gång till :/
Fy vad tråkigt :( vad blev fel?
Gilla

Busan83

Kvinna ·

20 jan, 2013

Imorgonbitti är det min tur! :-))) Helt ofattbart, just nu är jag inte ens nervös?!
Gilla

Miss Marvel

Kvinna ·

20 jan, 2013

Skulle precis skriva att min operationsberättelse nu finns att läsa. Men NEJ allt raderades när jag var klar och det var en rätt lång berättelse. Så himla frustrerande. Bara att knåpa ihop en ny. 😎
Gilla

Lillamy88

Kvinna ·

20 jan, 2013

Nu finns bilder på mina 6 dagars tuttar uppe :) hoppas att dom kommer forma till sig lite mer för nu sitter dom mest bara som 2 super hårda bollar :p
Gilla

LillaMy89

Kvinna ·

20 jan, 2013

Lillamy88 skrev:
Nu finns bilder på mina 6 dagars tuttar uppe :) hoppas att dom kommer forma till sig lite mer för nu sitter dom mest bara som 2 super hårda bollar :p
Jätte fina. Hoppas du är nöjd :)
Gilla

LillaMy89

Kvinna ·

20 jan, 2013

Nu har jag också lagt ut före- och efterbilder 11 dagar efter min operation :)
Gilla

Miss Marvel

Kvinna ·

20 jan, 2013

Nu finns min operationsberättelse att läsa! :-) Den är rätt lång!
Gilla

mammii

Kvinna ·

20 jan, 2013

Har också lagt upp bilder på 1 dags och 3 dagars och Operationsberättelse :-)
Gilla

Booblover

Kvinna ·

20 jan, 2013

Lillamy88 skrev:

Dem ser jättefina ut! :D Hoppas mina också sjunker ner så vid sex dagar! 
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem