POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop januari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
Sortera efter
Smarrig
Kvinna ·
18 jan, 2013
Det var till Anna. Blev nåt fel :P
Gilla
Jullan
Kvinna ·
18 jan, 2013
jaha ne fast hon hade klåda på hela kroppen, kanske allergisk lite mot någon medicin!;)
Gilla
Anna.
Kvinna ·
18 jan, 2013
Smarrig skrev:
Haha ja vi har ju OPats på samma ställe så vi har ju likadant!
Är du nervös för resultatet då du inte fått se dom än?
Jag vet inte om det är positivt eller negativt att vänta till återbesöket:P när ska du tillbaks? :)Gilla
Anna.
Kvinna ·
18 jan, 2013
Usch nu ska jag gnälla..!
Tycker bara smärtan blir värre, har inte känt av snitten innan men idag hat jag hindrats av att det sticker/drar i dom. Revbenen gör ont och ikväll när jag åt gick jag ont i magen för tejpen är så hårt lindad precis nedanför revbenen . Det kändes länge som att jag hade en bubbla på gång, ni vet så dör dom det kan kännas innan det kurrar till i magen..!
Buuhuu!
Vill bara att det ska bli tisdag så jag får åka på koll och ta upp allt, bli av med bandagen och SE mina bröst!
Gilla
Smarrig
Kvinna ·
18 jan, 2013
Usch, stackare :(
Kände du av snitten när du låg ner? Jag kände nämligen enorm smärta när jag försökte ligga rak på rygg för att jag var så trött på att halvsitta! Kändes som att allt öppnades upp. Men det blev bättre när jag satte mig igen.
Har u tejpen långt ner på revbenen eller? Den sitter ganska hårt på mig också men slutar precis under brösten!
Hoppas det blir bättre snart!
Gilla
Anna.
Kvinna ·
18 jan, 2013
Smarrig skrev:
Usch, stackare :(
Kände du av snitten när du låg ner? Jag kände nämligen enorm smärta när jag försökte ligga rak på rygg för att jag var så trött på att halvsitta! Kändes som att allt öppnades upp. Men det blev bättre när jag satte mig igen.
Har u tejpen långt ner på revbenen eller? Den sitter ganska hårt på mig också men slutar precis under brösten!
Hoppas det blir bättre snart!Gilla
Smarrig
Kvinna ·
18 jan, 2013
Verkar iaf som att det är en normal smärta, har googlat endel. Men ändå hemskt. Går förhoppningsvis över om ngn dag tror jag :) håller på dig!
Känner dock hur det börjar lukta under tejpen! Vill gärna duscha, duschade just från naveln och ber, det var skönt minsann!
Gilla
Judith_
Kvinna ·
18 jan, 2013
Okej. Då har vi lagt in samma fast jag bakom och du framför. Är du nöjd än så länge då?
Gilla
Cote d'azur
Kvinna ·
19 jan, 2013
hej tjejer. Jag hänger på denna tråden. skulle egentligen opereras 20 feb, men lyckades boka om min tid till 29 januari:-)
Gilla
mammii
Kvinna ·
19 jan, 2013
Cote d'azur skrev:
hej tjejer. Jag hänger på denna tråden. skulle egentligen opereras 20 feb, men lyckades boka om min tid till 29 januari:-)
10 dagar kvar, lycka till :-)
Gilla
Anonym användare
20 jan, 2013
Jag ska göra min andra op den 25e. Korr.. jobbigt att behöva gå igenom samma smärta osv en gång till :/
Gilla
Anna.
Kvinna ·
20 jan, 2013
tin skrev:
Jag ska göra min andra op den 25e. Korr.. jobbigt att behöva gå igenom samma smärta osv en gång till :/Gilla
Busan83
Kvinna ·
20 jan, 2013
Imorgonbitti är det min tur! :-))) Helt ofattbart, just nu är jag inte ens nervös?!
Gilla
Miss Marvel
Kvinna ·
20 jan, 2013
Skulle precis skriva att min operationsberättelse nu finns att läsa. Men NEJ allt raderades när jag var klar och det var en rätt lång berättelse. Så himla frustrerande. Bara att knåpa ihop en ny. 😎
Gilla
Lillamy88
Kvinna ·
20 jan, 2013
Nu finns bilder på mina 6 dagars tuttar uppe :) hoppas att dom kommer forma till sig lite mer för nu sitter dom mest bara som 2 super hårda bollar :p
Gilla
LillaMy89
Kvinna ·
20 jan, 2013
Lillamy88 skrev:
Nu finns bilder på mina 6 dagars tuttar uppe :) hoppas att dom kommer forma till sig lite mer för nu sitter dom mest bara som 2 super hårda bollar :pGilla
LillaMy89
Kvinna ·
20 jan, 2013
Nu har jag också lagt ut före- och efterbilder 11 dagar efter min operation :)
Gilla
Miss Marvel
Kvinna ·
20 jan, 2013
Nu finns min operationsberättelse att läsa! :-) Den är rätt lång!
Gilla
mammii
Kvinna ·
20 jan, 2013
Har också lagt upp bilder på 1 dags och 3 dagars och Operationsberättelse :-)
Gilla
Booblover
Kvinna ·
20 jan, 2013
Lillamy88 skrev:
Nu finns bilder på mina 6 dagars tuttar uppe :) hoppas att dom kommer forma till sig lite mer för nu sitter dom mest bara som 2 super hårda bollar :pDem ser jättefina ut! :D Hoppas mina också sjunker ner så vid sex dagar!
Gilla