POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop januari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
Sortera efter
Smed
Kvinna ·
20 jan, 2013
Op 15:e jan i Umeå av Anders Nilsson. 445cc anatomiska bakom muskeln. Jättenöjd med hela upplevelsen!
Gilla
Booblover
Kvinna ·
20 jan, 2013
Smed skrev:
Op 15:e jan i Umeå av Anders Nilsson. 445cc anatomiska bakom muskeln. Jättenöjd med hela upplevelsen!Hur pass ont har du? Jag opades den 16:e, tycker fortfarande att det är asjobbigt:(
Gilla
Lillamy88
Kvinna ·
20 jan, 2013
Taack :) känns väldigt bra, dock är dom ju super stela å hård nu, vill att dom ska forma om sig lite till sen så :) men bröstbandet vet jag inte om jag måste ha mer? När räcker det med det? Vill ju inte att dom ska hamna för långt ner?? Och såg att du hade jobbigt än, kan jag säga att jag också haft tills idag, idag känner jag äntligen lite glädje över denna operation, å jag gjorde ju min 2 dagar före dig. Har haft det sjukt jobbigt med lite sömn och ont hela tiden trots högsta dosen på smärtstillande men nu börjar de släppa :) så skönt :)
Gilla
Booblover
Kvinna ·
20 jan, 2013
Lillamy88 skrev:
Taack :) känns väldigt bra, dock är dom ju super stela å hård nu, vill att dom ska forma om sig lite till sen så :) men bröstbandet vet jag inte om jag måste ha mer? När räcker det med det? Vill ju inte att dom ska hamna för långt ner?? Och såg att du hade jobbigt än, kan jag säga att jag också haft tills idag, idag känner jag äntligen lite glädje över denna operation, å jag gjorde ju min 2 dagar före dig. Har haft det sjukt jobbigt med lite sömn och ont hela tiden trots högsta dosen på smärtstillande men nu börjar de släppa :) så skönt :)Då håller jag tummarna att det blir mkt bättre om två dagar ;) Vaknar upp varje morgon och hoppas på någon slags förbättring, men icke :( Armarna går bättre att använda däremot, den skillnaden har jag märkt, men smärtan är tyvärr densamma : /
Som jag har förstått det så ska man ha bröstbandet 1-2 veckor, så alltså borde du ju få vara utan efter imorgon om det gått sju dagar då :) sen kanske du får ha koll, så dem inte "glider upp" igen eller nått, haha :P
Gilla
Anna.
Kvinna ·
20 jan, 2013
Booblover skrev:
Lillamy88 skrev:
Taack :) känns väldigt bra, dock är dom ju super stela å hård nu, vill att dom ska forma om sig lite till sen så :) men bröstbandet vet jag inte om jag måste ha mer? När räcker det med det? Vill ju inte att dom ska hamna för långt ner?? Och såg att du hade jobbigt än, kan jag säga att jag också haft tills idag, idag känner jag äntligen lite glädje över denna operation, å jag gjorde ju min 2 dagar före dig. Har haft det sjukt jobbigt med lite sömn och ont hela tiden trots högsta dosen på smärtstillande men nu börjar de släppa :) så skönt :)Då håller jag tummarna att det blir mkt bättre om två dagar ;) Vaknar upp varje morgon och hoppas på någon slags förbättring, men icke :( Armarna går bättre att använda däremot, den skillnaden har jag märkt, men smärtan är tyvärr densamma : /
Som jag har förstått det så ska man ha bröstbandet 1-2 veckor, så alltså borde du ju få vara utan efter imorgon om det gått sju dagar då :) sen kanske du får ha koll, så dem inte "glider upp" igen eller nått, haha :P
Gilla
andrasidanköping
Kvinna ·
20 jan, 2013
Imorn är det dags för mig :) har packat allt tror jag och nu börjar detta bli läskigt verkligt... försöker hålla mig lugn men är nog mest rädd för komplikationer och själva sövningen men det ska nog gå bra detta. Ska bli spännande att se en ny bild av sig själv... att bero på det måste jag ta lite före bilder nu så att jag har det att jämföra med sen ;)
Gilla
Busan83
Kvinna ·
20 jan, 2013
Yrs imorgon är det äntligen vår tur! :-) Där sa du ngt, måste ta lite före bilder jag med *ryser*
Gilla
Anna.
Kvinna ·
20 jan, 2013
andrasidanköping skrev:
Imorn är det dags för mig :) har packat allt tror jag och nu börjar detta bli läskigt verkligt... försöker hålla mig lugn men är nog mest rädd för komplikationer och själva sövningen men det ska nog gå bra detta. Ska bli spännande att se en ny bild av sig själv... att bero på det måste jag ta lite före bilder nu så att jag har det att jämföra med sen ;)
Gilla
andrasidanköping
Kvinna ·
20 jan, 2013
Yes jag har packa min onepiece och mjukisbyxor och ett linne med knappar :) så jag är förberedd.
Gilla
Anna.
Kvinna ·
20 jan, 2013
Haha perfekt! Jag har också en onepiece och tänkte lulla runt i den, men det blev så jobbigt att trä i armarna sådär bakifrån varje gång jag varit o kissat :P
Gilla
andrasidanköping
Kvinna ·
20 jan, 2013
haha jo gå på toa med onepiece är inte lätt därför tog jag med mjukisbyxor o linne med så jag har ett alternativ iaf ;)
Gilla
starshine
Kvinna ·
20 jan, 2013
Jag ska opa mig på onsdag, är så otrolig nervös..shit.. haha vill bara ha det gjort! Någon mer som opar sig då?
Gilla
Booblover
Kvinna ·
21 jan, 2013
Anna. skrev:
Booblover skrev:
Lillamy88 skrev:
Taack :) känns väldigt bra, dock är dom ju super stela å hård nu, vill att dom ska forma om sig lite till sen så :) men bröstbandet vet jag inte om jag måste ha mer? När räcker det med det? Vill ju inte att dom ska hamna för långt ner?? Och såg att du hade jobbigt än, kan jag säga att jag också haft tills idag, idag känner jag äntligen lite glädje över denna operation, å jag gjorde ju min 2 dagar före dig. Har haft det sjukt jobbigt med lite sömn och ont hela tiden trots högsta dosen på smärtstillande men nu börjar de släppa :) så skönt :) Då håller jag tummarna att det blir mkt bättre om två dagar ;) Vaknar upp varje morgon och hoppas på någon slags förbättring, men icke :( Armarna går bättre att använda däremot, den skillnaden har jag märkt, men smärtan är tyvärr densamma : /
Låter bra ;) Har faktiskt kännts hyffsat nu på morgonen, hoppas att det håller i sig resten av dagen!:D
Gilla
Busan83
Kvinna ·
21 jan, 2013
Nu är jag påväg till kliniken! :-))) Lycka till ni andra som opar er idag! :-))) kram
Gilla
Prelin
Kvinna ·
21 jan, 2013
Åh, lycka till Busan83! :D
Gilla
Anna.
Kvinna ·
21 jan, 2013
Lycka till!
Gilla
mammii
Kvinna ·
21 jan, 2013
Lycka till idag! :)
Snart har det gått 4 dygn för mig. Känner en liten förbättring från igår, igår var verkligen inte roligt. Det spänner och trycker ngt fruktsansvärt. Känns tom som att det rinner där inne ibland, läste om det och vart lugnare.
Det var inte så roligt idag när jag skulle klä på barn. Ush. vill bara bli rörlig igen! o bli av med helvetesbandet.
Gilla
Anna.
Kvinna ·
21 jan, 2013
mammii skrev:
Lycka till idag! :)
Snart har det gått 4 dygn för mig. Känner en liten förbättring från igår, igår var verkligen inte roligt. Det spänner och trycker ngt fruktsansvärt. Känns tom som att det rinner där inne ibland, läste om det och vart lugnare.
Det var inte så roligt idag när jag skulle klä på barn. Ush. vill bara bli rörlig igen! o bli av med helvetesbandet.
Gilla
Baylis
Kvinna ·
21 jan, 2013
Lycka till alla ni som op:ar er idag 😀 Hoppas ni får må bra efter..
Gilla
Baylis
Kvinna ·
21 jan, 2013
Mammi: Kan försöka trösta lite med att dag 5 vände det för mig, bara sådär.. Så hoppas att du har samma tur :) Pratade med Johan idag och bandet måste man ha på sig i 3 veckor ✉️ men ska maila bilder om en vecka så kanske jag slipper det iaf på dagtid..
Vet nån av er som nu gar barn när man vågar börja lyfta lite, utan att man förstör ngt.. Tänkte just med i och ur vagn, bilbarnstol, matstol ect..
Gilla