POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop januari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
Sortera efter
Lillaskruttan
Kvinna ·
21 jan, 2013
Jag ska opereras den 29/1 :) Proforma clinic Ska lägga in 350
Gilla
ollie
Kvinna ·
22 jan, 2013
Jag opereras av Calle på Proforma imorgon och är även jag hostig och förkyld men han säger att så länge jag inte har feber är det okej. Men att narkosläkaren bestämmer i slutändan ändå.
Gilla
Jullan
Kvinna ·
22 jan, 2013
Peutetre skrev:
Vad roligt! :) tack för alla tips tjejer! En annan fråga bara, nu har jag råkat dra på mig en förkylning, är lite täppt, är det okej att sövas trots det? Någon som vet?Ja det ska inte vara några problem så länge du inte liksom känner dig dålig, (sa dom till mig) ring och hör med dom annars bara:)?
Gilla
mammii
Kvinna ·
22 jan, 2013
Peutetre skrev:
Vad roligt! :) tack för alla tips tjejer! En annan fråga bara, nu har jag råkat dra på mig en förkylning, är lite täppt, är det okej att sövas trots det? Någon som vet?Gilla
Smultronpuss
Kvinna ·
22 jan, 2013
Peutetre skrev:
Vad roligt! :) tack för alla tips tjejer! En annan fråga bara, nu har jag råkat dra på mig en förkylning, är lite täppt, är det okej att sövas trots det? Någon som vet?Gilla
starshine
Kvinna ·
22 jan, 2013
Ska också opa mig imorgon, ni andra som också ska göra det: hur mår ni? Jag är så nervös så jag håller på att explodera haha..!!
Gilla
Peutetre
Kvinna ·
22 jan, 2013
Jag mår illa av nervositet nu.. Herrejösses :| står på jobbet med illamående, känner mig skakig och allmänt spattig. Hjärnan är inte med mig idag :)
ska vara där klockan 12! Och perfa har listerine hemma, ska hem och gurgla ;)
Gilla
starshine
Kvinna ·
22 jan, 2013
Jag känner också igen de symptomer haha. Jag är rädd för narkosen bara..har ångest :(
Gilla
Smultronpuss
Kvinna ·
22 jan, 2013
starshine skrev:
Jag känner också igen de symptomer haha. Jag är rädd för narkosen bara..har ångest :(Gilla
Svalan
Kvinna ·
22 jan, 2013
Jag är orolig och nervös över hur resultatet skall bli. Vill ju att valet av implantatstorleken skall göra slutresultatet att bli precis så som jag tänkt mig. Det övriga är jag inte alls nervös över. Skön känsla iallafall att lita på valet av kirurg.
Gilla
Anna.
Kvinna ·
22 jan, 2013
Mina är helt perfa! Såg dom för första gången idag :)
Gilla
Balobas
Kvinna ·
22 jan, 2013
Anna. skrev:
Mina är helt perfa! Såg dom för första gången idag :)Grattis! Sköt att höra :)
Tur att ni snackade om resor innan...jag hade ju helt glömt boka flygbiljetter ner å hem :-o
Nu fanns inte SAS lågprisbiljett kvar för ditresan så det fick bli Norweigian istället... men det ska väl förhoppningsvis gå bra det också.
Gilla
Smothie
Kvinna ·
22 jan, 2013
Här är det med dags imorgon :))
Gilla
starshine
Kvinna ·
22 jan, 2013
Hur känns det Smothie? Ska också opas imorgon :)
Gilla
Smothie
Kvinna ·
22 jan, 2013
Är jätte förväntansfull :)) Dock är jag inget nervös är mer orolig över varför jag inte är nervös haha! Dock så tänker jag lite på storleksvalet, så jag inte valt för stora är inte så stor! Hur känns det för dig?
Gilla
starshine
Kvinna ·
22 jan, 2013
Okej haha jag känner mig trygg och nöjd över strl osv men mest nervös över att bli sövd och smärtan efter haha men jaja imorgon gäller det! Vilken tid ska du opas?
Gilla
Anna.
Kvinna ·
22 jan, 2013
Vad har ni valt för strl?
Gilla
starshine
Kvinna ·
22 jan, 2013
350 cc mentor hp..bakom muskeln.
Gilla
Smothie
Kvinna ·
22 jan, 2013
Imorgon kl tio om de håller tiderna :)) Vad har du fått för tid? Hör gärna av dig efteråt och berätta hur det gick! Kan vi svära ihop över smärtan ;)
Gilla
starshine
Kvinna ·
22 jan, 2013
Oki, jag ska vara där 10.30 så antagligen opas jag runt 12. Ja vi får höras vid efter våra op :) vad ska du ha för strl?
Gilla