Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop januari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
934

Sortera efter

Lillaskruttan

Kvinna ·

21 jan, 2013

Jag ska opereras den 29/1 :) Proforma clinic Ska lägga in 350
Gilla

ollie

Kvinna ·

22 jan, 2013

Jag opereras av Calle på Proforma imorgon och är även jag hostig och förkyld men han säger att så länge jag inte har feber är det okej. Men att narkosläkaren bestämmer i slutändan ändå.
Gilla

Jullan

Kvinna ·

22 jan, 2013

Peutetre skrev:
Vad roligt! :) tack för alla tips tjejer! En annan fråga bara, nu har jag råkat dra på mig en förkylning, är lite täppt, är det okej att sövas trots det? Någon som vet?

Ja det ska inte vara några problem så länge du inte liksom känner dig dålig, (sa dom till mig) ring och hör med dom annars bara:)?
Gilla

mammii

Kvinna ·

22 jan, 2013

Peutetre skrev:
Vad roligt! :) tack för alla tips tjejer! En annan fråga bara, nu har jag råkat dra på mig en förkylning, är lite täppt, är det okej att sövas trots det? Någon som vet?
En liten förkylning är nog ingen fara. Jag var magsjuk utan att veta om det. Trodde jag mådde illa pga nervositet. Men icke. Så om man klarar av narkos med magsjuka ska nog snuva inte vara ngn fara. Alla är väl snuviga den årstid :-)
Gilla

Smultronpuss

Kvinna ·

22 jan, 2013

Peutetre skrev:
Skölj svalget med typ listerin! Det är bakteriedödande! Sen håller vi tummarna att det inte blir värre!! Ska vara där 7:45 imorgon. Du?
Gilla

starshine

Kvinna ·

22 jan, 2013

Ska också opa mig imorgon, ni andra som också ska göra det: hur mår ni? Jag är så nervös så jag håller på att explodera haha..!!
Gilla

Peutetre

Kvinna ·

22 jan, 2013

Jag mår illa av nervositet nu.. Herrejösses :| står på jobbet med illamående, känner mig skakig och allmänt spattig. Hjärnan är inte med mig idag :) ska vara där klockan 12! Och perfa har listerine hemma, ska hem och gurgla ;)
Gilla

starshine

Kvinna ·

22 jan, 2013

Jag känner också igen de symptomer haha. Jag är rädd för narkosen bara..har ångest :(
Gilla

Smultronpuss

Kvinna ·

22 jan, 2013

starshine skrev:
Jag känner också igen de symptomer haha. Jag är rädd för narkosen bara..har ångest :(
Är inte orolig för narkosen.. Känner väl mer "ge mig nåt lugnande " haha. Men smärta är min absoluta fiende så där ligger min rädsla!! Men imorgon är det dags :)
Gilla

Svalan

Kvinna ·

22 jan, 2013

Jag är orolig och nervös över hur resultatet skall bli. Vill ju att valet av implantatstorleken skall göra slutresultatet att bli precis så som jag tänkt mig. Det övriga är jag inte alls nervös över. Skön känsla iallafall att lita på valet av kirurg.
Gilla

Anna.

Kvinna ·

22 jan, 2013

Mina är helt perfa! Såg dom för första gången idag :)
Gilla

Balobas

Kvinna ·

22 jan, 2013

Anna. skrev:
Mina är helt perfa! Såg dom för första gången idag :)

Grattis! Sköt att höra :)

Tur att ni snackade om resor innan...jag hade ju helt glömt boka flygbiljetter ner å hem :-o
Nu fanns inte SAS lågprisbiljett kvar för ditresan så det fick bli Norweigian istället... men det ska väl förhoppningsvis gå bra det också.

Gilla

Smothie

Kvinna ·

22 jan, 2013

Här är det med dags imorgon :))
Gilla

starshine

Kvinna ·

22 jan, 2013

Hur känns det Smothie? Ska också opas imorgon :)
Gilla

Smothie

Kvinna ·

22 jan, 2013

Är jätte förväntansfull :)) Dock är jag inget nervös är mer orolig över varför jag inte är nervös haha! Dock så tänker jag lite på storleksvalet, så jag inte valt för stora är inte så stor! Hur känns det för dig?
Gilla

starshine

Kvinna ·

22 jan, 2013

Okej haha jag känner mig trygg och nöjd över strl osv men mest nervös över att bli sövd och smärtan efter haha men jaja imorgon gäller det! Vilken tid ska du opas?
Gilla

Anna.

Kvinna ·

22 jan, 2013

Vad har ni valt för strl?
Gilla

starshine

Kvinna ·

22 jan, 2013

350 cc mentor hp..bakom muskeln.
Gilla

Smothie

Kvinna ·

22 jan, 2013

Imorgon kl tio om de håller tiderna :)) Vad har du fått för tid? Hör gärna av dig efteråt och berätta hur det gick! Kan vi svära ihop över smärtan ;)
Gilla

starshine

Kvinna ·

22 jan, 2013

Oki, jag ska vara där 10.30 så antagligen opas jag runt 12. Ja vi får höras vid efter våra op :) vad ska du ha för strl?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem