Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop januari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
934

Sortera efter

Smothie

Kvinna ·

22 jan, 2013

Aha lite efter mig då! Jag ska lägga in 290 cc ändrade mig i sista sek ifrån 255 cc. Hört så många som säger att man vänjer sig så fort och ångrar att de la in för lite!
Gilla

Peutetre

Kvinna ·

22 jan, 2013

Så känner jag med! Men jag ska lägga in 500... Och funderar på om jag kommer ångra mig! Vill inte heller att de ska kännas för små efter någon månad.. Och jag är bredaxlad och har några extrakilon så kommer inte se ut som två bowlingklot ;) men man kanske får tid att diskutera lite imorgon med Calle.
Gilla

ollie

Kvinna ·

22 jan, 2013

Jag ska prata med Calle imorgon. Bestämde mig för 450 runda först men tror jag väljer anatomiska igen men är osäker och ringde och de sa att man kan bestämma sig i sista stund då alla implantat finns på lager.
Gilla

Peutetre

Kvinna ·

22 jan, 2013

Vd är skillnaden på runda och Anatomiska?
Gilla

Peutetre

Kvinna ·

22 jan, 2013

Förresten, någon som vet om det är ok att tugga tuggummi fast man ska fasta? Kanske kommer döda någon med andedräkten annars..
Gilla

starshine

Kvinna ·

22 jan, 2013

Får man inte ens dricka vatten?
Gilla

ollie

Kvinna ·

22 jan, 2013

Anatomiska ger mer "skidbacke" då de är plattare upptill och mer fylliga nedtill. Som en tår typ. Vet inte om tuggummi men borsta tänderna och skölja får man ju. Men inte dricka vatten! Magen ska vara helt tom.
Gilla

Anna.

Kvinna ·

22 jan, 2013

Jag fick dricka ett glas vatten, eller ett glas juice utan fruktkött eller en svart kopp kaffe :)
Gilla

ollie

Kvinna ·

22 jan, 2013

Till mig sa de ingen dricka alls. Men det är kanske olika.
Gilla

ilu

Man ·

23 jan, 2013

Halloj tjejer!
Nu har jag varit här inne så länge och tjuvläst men nu har jag äntligen blivit medlem :) Jag opererade mej den 7 januari på östersjökliniken. Har fortfarande ont när jag sovit och ska ta mej upp ur sängen, hoppas d släpper snart så man slipper ligga och våndas för att stiga upp. D spänner fortfarande och ibland tror jag att dom ska sprängas =)
Lycka till alla ni tjejer som har operationen framför er :)
Gilla

ilu

Man ·

23 jan, 2013

En liten fråga till... Tänkte kika in hos er som lagt upp bilder på era boobisar, men jag ser inga bilder. vad gör jag för fel?
Gilla

ollie

Kvinna ·

23 jan, 2013

Du är brons medlem. Man får inte titta förrän man är silver.
Gilla

Balobas

Kvinna ·

23 jan, 2013

ollie skrev:
Till mig sa de ingen dricka alls. Men det är kanske olika.

Jag fick heller inte dricka nåt med undantag för en klunk vatten att skölja ned medecinerna med på morgonen.

Koordinatorn tipsade mig om att man kunde ha lite bubbelvatten att "skölja" munnen med om det blir för torrt. Vet inte om det kommer hjälpa mkt dock.

Gilla

Prelin

Kvinna ·

23 jan, 2013

Haha :) jag har drömt massor både innan och efter op :)
Gilla

Smothie

Kvinna ·

23 jan, 2013

Mary007 Det har gått jätte bra idag sitter hemma i min soffa. Mitt första intryck av 290 cc är att det blivit perfekt för mig :)) Mycket kan ju hända ska ta kort senare ikväll tänkte jag och hoppas jag fortfarande är lika nöjd!
Gilla

ollie

Kvinna ·

23 jan, 2013

Vad bra smothie att allt gått bra! Ligger nu i sängen och är klar jag med. Gör lite ont men det funkar! Nu vill jag bara hem:-)
Gilla

Smothie

Kvinna ·

23 jan, 2013

Vad skönt, har allt gått bra för dig Ollie? Förstår att du bara vill hem!
Gilla

Busan83

Kvinna ·

23 jan, 2013

Nu har jag slängt upp en bild på mina 2dagar nya bröst! Är helnöjd än så länge!! :-)))
Gilla

ollie

Kvinna ·

23 jan, 2013

Ja allt har gått super och har inte ens mått illa. Sa iof till att jag kräks av narkos så jag fick närmt medel mot det. Nu är jag hemma igen. Sambon var med och hjälpte mig som tur är. Det stramar och gör ont och hållningen är sådär men det gör mkt mindre ont än första operationen. Blev runda till slut ändå för jag vill inte ha problem med rotation igen och det ser bra ut så länge. Ska väl slänga i bilder om några dagar kanske. Hur känns det för dig smothie? Blev allting som du tänkt dig?
Gilla

Smothie

Kvinna ·

23 jan, 2013

Vad kul och höra att allt gått bra :)) Ja du måste absolut lägga upp bilder så jag/vi kan se! Jag mår oförskämt bra, har inte tagit någon smärtlindring sen jag kom hem väntar nästan på smärt chocken. Jag vet sen innan dock att jag har väldigt hög smärtgräns, visst stramar det och är stel ser ut som en vandrandepinne när jag går haha! Jag har ju även lagt framför vilket underlättar smärtan såklart! Ja det är lite min fasa att det ska börja snurra och mina ärr är jag lite orolig för. Hur länge har du tänkt vara hemma?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem