Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop januari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
934

Sortera efter

woopa

Kvinna ·

23 jan, 2013

Jag opas imorgon.. Så jäkla nervös nu :(
Gilla

ollie

Kvinna ·

23 jan, 2013

Du får också lägga upp! Ska ta nästa smärtstillande vid 2200 men vet inte om jagbehöver:-S lite som du säger, det stramar mest något men annars okej. Heja framför muskeln! Mindre smärta:-) Jag jobbar på måndag redan men i mkt lugnt tempo! Jag fick fula ärr sist och räknar med detsamma nu igen. Men du har väl runda? Då snurrar de ju inte. Eller syns iaf inte. Känns storleken bra? Jag önskar att jag vågade ta 500 istället haha men 4450 är helt okej!
Gilla

Smothie

Kvinna ·

24 jan, 2013

Hur mår du idag ollie? Jag tror jag med kan komma få väldigt fula ärr har nämligen tagit bort en leverfläck där ärret inte är så snyggt. Nej jag har faktiskt inte runda utan anatomiska så jag hoppas verkligen jag kommer slippa rotation. Ja stl känns jättebra hittills antar att mycket svullnad kommer gå ner. Ja det är det där med att våga men man får nog inte tänka för mycket på stl, tror ditt val kommer bli jätte bra :))
Gilla

Anonym användare

24 jan, 2013

Min andra op imorgon (korr), kan inte sluta noja om att det ska bli något problem den här gången med.. :(
Gilla

December82

Man ·

24 jan, 2013

Lyckat till tin!!!!!!🙂
Gilla

Miss Marvel

Kvinna ·

24 jan, 2013

Nu har det gått 5 dagar efter min operation. Slutade med diklofenak och oxynorm igår då magen inte pallade längre och äter endast panodil och heracillin nu. Har varit i skolan i 2 dagar vilket har funkat bra och kunde ligga på sidan igår i sängen en stund innan jag somnade. Sov dock övriga natten på rygg. Börjar känna framsteg med rörligheten och smärtan även om det stramar rätt rejält i ärren ibland. 🙂
Gilla

Anna.

Kvinna ·

24 jan, 2013

Miss Marvel skrev:
Nu har det gått 5 dagar efter min operation. Slutade med diklofenak och oxynorm igår då magen inte pallade längre och äter endast panodil och heracillin nu. Har varit i skolan i 2 dagar vilket har funkat bra och kunde ligga på sidan igår i sängen en stund innan jag somnade. Sov dock övriga natten på rygg. Börjar känna framsteg med rörligheten och smärtan även om det stramar rätt rejält i ärren ibland. 🙂
Är du också tejpad över hela bröstkorgen? Mitt stramande i ärren släppte jättemycket såfort jag blev av med tejpflörbandet :)
Gilla

ollie

Kvinna ·

24 jan, 2013

jag mår bra! Men det gör ont och strmar vid ärren. Ajaj! Nu har min enter knapp lagt av men så allt blir skrivet i ett här men men. Det gör nog inget att du tog anatomiska. jag 'lskade mina anatomiska. de var jätte snygga och snurrade ibland visst men risken ska vara väldigt låg så orora dig inte :) Jag hoppas inte att min svullnad lägger sig haha. vill inte att de ska bli mindre nu. MEn gjort är gjort, det ser redan bra ut så sålänge de inte blir deformerade är jag nöjd!
Gilla

kakan xoxo

Kvinna ·

24 jan, 2013

Hej tjejer. Opade mig i tisdags morse o det mkt bra. La bakom 525 allergan ultra high. Lägger upp bilder senare :)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

24 jan, 2013

Oh vad det kliar! :-P
Gilla

ollie

Kvinna ·

24 jan, 2013

voisst gör det! Jag blir galen och vill riva av tejpen och klia klia klia!!!
Gilla

Busan83

Kvinna ·

24 jan, 2013

Ja ;-) Har fått tillbaka känseln mer på insidorna av brösten o jäklar vad det kliar *skrattar*
Gilla

Anna.

Kvinna ·

24 jan, 2013

Mina kliar också.. Skulle kunna riva sönder brösten.. Särskilt snitten!
Gilla

Busan83

Kvinna ·

24 jan, 2013

Vart har du snitten? För mig har det bara gått tre dagar, lär ju klia ännu mer snart då det läker :-P
Gilla

Anonym användare

24 jan, 2013

December82 skrev:
Lyckat till tin!!!!!!🙂
Tack, gullig du är :)

Gilla

Peutetre

Kvinna ·

24 jan, 2013

Fy vad alla verkar må oförskämt bra... Jag har så ont! :(
Gilla