POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop januari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
Sortera efter
ollie
Kvinna ·
26 jan, 2013
grattis Anna! när opererades du?
Gilla
Anna.
Kvinna ·
26 jan, 2013
15de :)
Och du?
Gilla
Smultronpuss
Kvinna ·
26 jan, 2013
Peutetre skrev:
Knäpp fråga men är det bara jag som blivit förstoppad av citodonet?? Var tvungen att köpa laxeringsmedel idag, får hoppas det gör susen haha :'(Gilla
ollie
Kvinna ·
26 jan, 2013
23dje, längtar tills jag kan känna som du haha
Gilla
starshine
Kvinna ·
26 jan, 2013
haha håller med ollie... undrar hur många dagar det tar innan stelheten och smärtan försvinner..lääängtar!
Gilla
Anna.
Kvinna ·
26 jan, 2013
ollie skrev:
23dje, längtar tills jag kan känna som du haha
Gilla
kakan xoxo
Kvinna ·
26 jan, 2013
Jag köpte hem en påse med katrinplommon,
för magen :)
Gilla
ollie
Kvinna ·
26 jan, 2013
jag var super pigg första dagen och fram till igår efentligen. Idag är katastrof! Ärren gör så förbannat ont! Det är helt sjukt, vad har han gjort egentligen? känner mig helt köttad! usch, sängen hela dagen idag, gör ont så fort jag reser mig och går eller vänder mig åt något håll.... bästa är att bara vara still, då gör det inte så ont!
Gilla
Anna.
Kvinna ·
27 jan, 2013
Tjejer, lite lagom personlig fråga, men har ni haft sex efter operationen?
Gilla
Busan83
Kvinna ·
27 jan, 2013
Inte än, har inte vågat :-P
Gilla
Baylis
Kvinna ·
27 jan, 2013
Jag har ;) 4 dar efter..
Gilla
Anonym användare
27 jan, 2013
Hur smidigt var det Baylis? haha
Gilla
Baylis
Kvinna ·
27 jan, 2013
Haha.. Inte ett dugg :P men funkade förvånansvärt bra.. Lite begränsat bara..
Gilla
kennyjenny
Kvinna ·
27 jan, 2013
Anna. skrev:
Tjejer, lite lagom personlig fråga, men har ni haft sex efter operationen?Har också tänkt på det. Man får ju inte göra ngt ansträngande de tre första veckorna men om man är försiktig kanske det fungerar.. känns ju inte så kul att vänta tre veckor iaf! Men det verkar ju ha gått bra för vissa.
Gilla
Anna.
Kvinna ·
27 jan, 2013
Jag har också haft det, lite smått.. :) funkar rätt bra ändå.. :)
Gilla
ollie
Kvinna ·
27 jan, 2013
åh usch nej, det skulle aldrig gå haha. MEn vid min första operation var jag igång efter typ 4-5 dagar, lugnt tempo men d gick
Gilla
kennyjenny
Kvinna ·
27 jan, 2013
Ok då kanske man vägar prova ;-) Vi har inte vågat provat ännu men nu har det snart gått en vecka sen operationen.. :-)
Gilla
Baylis
Kvinna ·
27 jan, 2013
Ja men prova kan man alltid :P känns det inte bra då får man vänta.. Sen kanske man inte släppa lös och köra på i 110 ;)
Gilla
Smultronpuss
Kvinna ·
27 jan, 2013
Alla vi som opererats i januari. Nu är det äntligen gjort och vi är tuffa som vågat trots alla risker och framförallt smärta:)
Men jag måste fråga er ny opade. Vätskar sig era snitt?
Blev lite ledsen när mina gjorde det efter dusch. Inga mängder men lite gammalt blod, lite färskt och lite gulfärgat. Blir genast orolig för inflammation. Smärtan har ändrats oxå. Lite mer i ärren och inne i brösten istället för muskeln.
Säkert ingen fara och helt normalt... Jag behöver nog bara höra att ni har samma upplevelser :)
Kram på er alla!
Gilla
Smarrig
Kvinna ·
27 jan, 2013
Ingen vätska för mig.. Har du tejpen kvar när du duschar?
Smärta i snitten har jag fått lite mer, och smärta i brösten. Haft det i ca 2 dagar nu, känns lite obehagligt men jag tror det läker :)
Kanske vätskan är att kroppen vill bli av med gamla rester? :)
Gilla