Sportygirl
Kvinna ·
19 sep, 2015
Vi som skall operera oss i december 2015 :D
BröstförstoringKan vara kul att följa varandra både före och efter! 🙂
Jag ska operera mig den 16 december, Laser & Estetik, Mattias Elmér :D
Motiva Ergonmix 550 cc runda HP 👍
Någon mer?
Sortera efter
LuMa0399
Kvinna ·
16 okt, 2015
Sportygirl
Kvinna ·
16 okt, 2015
Hej🙂
Jag börjar bli nervös, börjar närma sig med stormsteg, jag ska ha HP tycker det var väldigt snyggt när jag kollade på olika bilder. Mejla Patrik och fråga vad han tycker. beror på hur du vill att det ska se ut. jag har till och med börjat fundera på Ultra high men osäker. När jag bestämde för att skaffa silikon bröst trodde jag inte att det var så här svårt att välja. Varje dag så ändrar man sig. Får se vad man vaknar med efter op haha
tråkigt att du kände att det gick för fort, kanske boka en nu konsultation så du kan se skillnaden. Vara samma för mig när jag mejla Mattias om UHP, han svarade att jag måste gå upp i storlek om jag ska välja det. Jag svarade att jag vill gärna veta om det passar min kroppsform och så. Känns som att jag kommer nog gå på konsultation innan op för att vara 100 % säker, om någonsin kommer vara så säker haha Lycka till mitt ditt val, du kommer bli supernöjd med HP🙂
LuMa0399
Kvinna ·
16 okt, 2015
Hej🙂
Jag börjar bli nervös, börjar närma sig med stormsteg, jag ska ha HP tycker det var väldigt snyggt när jag kollade på olika bilder. Mejla Patrik och fråga vad han tycker. beror på hur du vill att det ska se ut. jag har till och med börjat fundera på Ultra high men osäker. När jag bestämde för att skaffa silikon bröst trodde jag inte att det var så här svårt att välja. Varje dag så ändrar man sig. Får se vad man vaknar med efter op haha
tråkigt att du kände att det gick för fort, kanske boka en nu konsultation så du kan se skillnaden. Vara samma för mig när jag mejla Mattias om UHP, han svarade att jag måste gå upp i storlek om jag ska välja det. Jag svarade att jag vill gärna veta om det passar min kroppsform och så. Känns som att jag kommer nog gå på konsultation innan op för att vara 100 % säker, om någonsin kommer vara så säker haha Lycka till mitt ditt val, du kommer bli supernöjd med HP🙂
Henia
Kvinna ·
17 okt, 2015
Sportygirl
Kvinna ·
17 okt, 2015
Hej Henia🙂
Jag ska sätta in 550 cc, min läkare sa att det försvinner ca 40 cc, så kommer hamna på 510 som syns. Jag gillade 550 cc som syndes när jag var på konsultation så jag funderar att höja till 600 också och då hamnar det på ca 560 cc. Så tycker du ska köra på 600 cc om du ska ha bakom muskeln som du gjorde första gången 🙂Lycka till med ditt val :) ja, jag vill också ha stora men inte två fotbollar så över 600 kommer jag inte gå,😉😀
Henia
Kvinna ·
17 okt, 2015
bigaboobs
Kvinna ·
22 okt, 2015
Igår var jag på min andra konsultation och checkade av allt inför min op. Blev motiva round 500 på brösten.( hoppas de blir bra i storlek till min kropp bara ) Stor bukplastik och så blir de nog lite kärlekshandtag som rycker :). Imorgon börjar jag räkna ner, 40 dagar kvar imorgon. Gud vad tiden går. Börjar bli nervös. Hade velat packa väskan redan nu så jag bara kan ta den när det är dax och inte dagarna innan gå runt vara virrig av nervositet och glömma hälfen. Finns de någon bra lista vad man bör ha med.. eller någon som kan tipsa om vad jag ska packa ner.
LuMa0399
Kvinna ·
23 okt, 2015
Igår var jag på min andra konsultation och checkade av allt inför min op. Blev motiva round 500 på brösten.( hoppas de blir bra i storlek till min kropp bara ) Stor bukplastik och så blir de nog lite kärlekshandtag som rycker :). Imorgon börjar jag räkna ner, 40 dagar kvar imorgon. Gud vad tiden går. Börjar bli nervös. Hade velat packa väskan redan nu så jag bara kan ta den när det är dax och inte dagarna innan gå runt vara virrig av nervositet och glömma hälfen. Finns de någon bra lista vad man bör ha med.. eller någon som kan tipsa om vad jag ska packa ner.
SoLi-3
Kvinna ·
23 okt, 2015
Sportygirl
Kvinna ·
23 okt, 2015
Jag har ändrat nu till 600 cc och så ska jag ha UHP, lite osäker fortfarande om jag ska välja HP eller UHP. Har mejlat min läkare 100 gånger, stackarn haha💡Gud va spännande, börjar närma sig woohooo👍
Sportygirl
Kvinna ·
27 okt, 2015
Igår var jag på min andra konsultation och checkade av allt inför min op.Blev motiva round 500 på brösten.( hoppas de blir bra i storlek till min kropp bara )Stor bukplastik och så blir de nog lite kärlekshandtag som rycker :).Imorgon börjar jag räkna ner, 40 dagar kvar imorgon. Gud vad tiden går. Börjar bli nervös. Hade velat packa väskan redan nu så jag bara kan ta den när det är dax och inte dagarna innan gå runt vara virrig av nervositet och glömma hälfen. Finns de någon bra lista vad man bör ha med.. eller någon som kan tipsa om vad jag ska packa ner.
Gud va kul :D 500 blir nog perfekt :D Spännande :) Här är en bra sida med tips inför operation och vad man kan packa :) http://www.qvinna.info/pages/index.asp?ID=167&fcId=9 Ja, går väldigt fort, jag är skit nervös😲och lycklig samtidigt :D Längtar så mycket :) Hoppas att vi båda blir super nöjda👍
Guppi
Kvinna ·
28 okt, 2015
bigaboobs
Kvinna ·
08 nov, 2015
johannapanna123
Kvinna ·
09 nov, 2015
Ja du det har känts sa himla långt bort för mig med men julen är snart här (opererar mig den 22a december)! Jag ska nog packa så slappa och mjuka kläder som möjligt. Typ min pojkväns t-shirts och slappa mjukisbyxor.
Är det något mer man måste ha med sig?
Boobielicious
Kvinna ·
09 nov, 2015
Jag är också bokad för op den 2:a december på Conturkliniken i Stockholm! Insåg precis att det är ca 3 veckor kvar! :D Det börjar allså närma sig rejält. Vet fortfarande inte hur jag ska göra gällande min sjukskrivning, eftersom jag inte vill berätta om det för någon på jobbet. Antar att jag bara sjukanmäler mig som vanligt och sen förlänger?
nyfiken1
Kvinna ·
09 nov, 2015
Hej tjejer 🙂
Äpple02
Kvinna ·
09 nov, 2015
ingen mer som ska opas hos Patrik Höijer den 3 dec?
johannata
Kvinna ·
10 nov, 2015
Novas
Kvinna ·
10 nov, 2015
Love2015
Kvinna ·
11 nov, 2015
Hej🙂