Sportygirl
Kvinna ·
19 sep, 2015
Vi som skall operera oss i december 2015 :D
BröstförstoringKan vara kul att följa varandra både före och efter! 🙂
Jag ska operera mig den 16 december, Laser & Estetik, Mattias Elmér :D
Motiva Ergonmix 550 cc runda HP 👍
Någon mer?
Sortera efter
Love2015
Kvinna ·
11 nov, 2015
Guppi
Kvinna ·
11 nov, 2015
Guppi
Kvinna ·
11 nov, 2015
Äpple02
Kvinna ·
11 nov, 2015
vet ni om det finns möjlighet att bo över en natt på laser och estetik efter operationen? ngn som gjort det?
Sportygirl
Kvinna ·
22 nov, 2015
vet ni om det finns möjlighet att bo över en natt på laser och estetik efter operationen? ngn som gjort det?
De erbjuder övernattning om man vill det, ring och prata med dem :)
Sportygirl
Kvinna ·
22 nov, 2015
3 veckor och 2 dagar kvar 👍 Börjar blir riktigt nervös, det närmar sig med stormsteg. Vaknar vajre dag och tänker nej jag vågar inte sen tänker jag jo det kommer blir så bra. Stressar upp mig själv för att det ska bli förstort, rädd för sövningen. Får nog tänka på brösten och hur fint det kommer bli 😀
LuMa0399
Kvinna ·
22 nov, 2015
bigaboobs
Kvinna ·
22 nov, 2015
11 dagar kvar 😲. Nu är de dax att bocka av massa saker på * att göra listan innan op. Nu går ju tankarna till höger och vänster.. Är mkt i tankarna nu. att tänk så blir dem för små.. Ser ju så olika ut på olika personer med samma cc. Vad jag har förstått så är den visuella storleken och bh storleken väldigt olika. Någon mer här inne som har samma egenvävnad som jag ( 400) som ska lägga in ca 500cc?.
iamalexandra
Kvinna ·
22 nov, 2015
Sportygirl
Kvinna ·
23 nov, 2015
11 dagar kvar 😲. Nu är de dax att bocka av massa saker på * att göra listan innan op. Nu går ju tankarna till höger och vänster.. Är mkt i tankarna nu. att tänk så blir dem för små.. Ser ju så olika ut på olika personer med samma cc. Vad jag har förstått så är den visuella storleken och bh storleken väldigt olika. Någon mer här inne som har samma egenvävnad som jag ( 400) som ska lägga in ca 500cc?.
Jag har 70 c. har ca 400 egenvävnad som dig och ska lägga in 550 cc. Kändes bra när jag testade hos Mattias men nu är jag nervös att det kommer bli för stort men blir nog nöjd hoppas jag👍Ja, exakt har också hör det. Att bh storleken kommer vara större än det man ser. Tror att jag kommer hamna på G-H. LÅter skit stort😛
Adi
Kvinna ·
23 nov, 2015
Nattviol
Kvinna ·
23 nov, 2015
Hej Love2015!
Jag måste bara fråga på vilken klinik du ska operera dig? Jag ska själv på konsultation på Akademikliniken och Victoriakliniken och har ingen uppfattning om hur lång väntetid det är hos dom efter konsultationen. Är nyfiken att fråga dig eftersom du fick tid så snabbt :P.
nyfiken1
Kvinna ·
23 nov, 2015
Verkar nästan som att det bara är jag här som ska opereras på bellakliniken i december? ^^
Börjar bli riktigt nervös och orolig, fler som är rädda att det inte ska bli bra och att man ska ångra sig?
Ena stunden är jag rädd att dom ska bli för stora, andra stunden funderar jag på om dom blir för små. Så sjukt svårt det här med storlek.
Tagitbeslutet
Kvinna ·
23 nov, 2015
Boobielicious
Kvinna ·
23 nov, 2015
Omg, insåg precis att det bara är 9 dagar kvar tills jag är tillbaka hemma efter operationen. Jag har inte förberett så mycket ännu, förutom att betala in operationen. Har köpt kuddar, descutan och lite sånt. Ska hämta ut medicinen nu i veckan, och köpa massa snacks o mat som är lätt att äta. Finns det mer tips som nån har här att dela med sig utav? Är lite nervös för narkosen, men det verkar ju gå bra för alla andra så jag tänker positivt. :)
Asse
Kvinna ·
23 nov, 2015
iamalexandra
Kvinna ·
23 nov, 2015
Maddeliita
Kvinna ·
23 nov, 2015
Jajamen man ska duscha även på morgonen :)
bigaboobs
Kvinna ·
23 nov, 2015
Jag har 70 c. har ca 400 egenvävnad som dig och ska lägga in 550 cc. Kändes bra när jag testade hos Mattias men nu är jag nervös att det kommer bli för stort men blir nog nöjd hoppas jag👍Ja, exakt har också hör det. Att bh storleken kommer vara större än det man ser. Tror att jag kommer hamna på G-H. LÅter skit stort😛
Limpan13
Kvinna ·
23 nov, 2015