Höst Barn
Kvinna ·
22 apr, 2012
Vilka ska Opas i Juni 2012?
BröstförstoringSom rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?
Sortera efter
Loppefia
Kvinna ·
07 jun, 2012
imbra
Kvinna ·
07 jun, 2012
tuttis84
Kvinna ·
07 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
07 jun, 2012
Ni som har den där "tortyr"-BH:n har ni snittats i armhålan? Jag funderar på varför jag själv går här hemma och viftar med boobsen.
Idag har jag hur som helst mått super, det som kliar och svider lite nu är såren som håller på att läka. Jag har lagat mat idag ochhaft barnen i knät och gosat lite. Är det några som har det jobbigt här hemma så är det familjen, mig är det inget synd om :9
Nyfikan
Kvinna ·
07 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
07 jun, 2012
karisma
Kvinna ·
08 jun, 2012
karisma
Kvinna ·
08 jun, 2012
Orkidé_
Kvinna ·
08 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
08 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
08 jun, 2012
karisma
Kvinna ·
08 jun, 2012
tuttis84
Kvinna ·
08 jun, 2012
Essy
Kvinna ·
08 jun, 2012
Nallon
Kvinna ·
08 jun, 2012
Detta låter inte roligt för dig Essy, men se dig omkring på forumet, finns massor av tjejer vars bröst ser förfärliga ut de första veckorna och sedan blir skitsnygga. Det tar tid för dem att mogna och anta sin form. Håll ut! Det blir bättre. =) Kramar!
Essy
Kvinna ·
08 jun, 2012
Nu har jag lagt ut tre bilder i mitt silvergalleri tjejer, ni kan väl titta och säga vad ni tycker...
Jag tycker bara att dom är jätte fula..ser ni att när man tittar på sidan så ser det ut som jag har db!?
När jag frågade om chansen för db så sa Eija att den är nästan obefintlig när man lyfter samtidigt.
Varför har jag det då????????????
Jag ångrar mig så jävla mycket just nu om mina bröst kommer att se ut såhär :'(
Marina
Kvinna ·
08 jun, 2012
Nä, det måste du inte om du inte har så ont. Äter du antibiotika, för DET kan störa magen ganska duktigt?
Magen kan bli glad av probiotiska kosttillskott (laktobaciller som klarar sig genom magsäcken), och ibland hjälper det att få i sig annat som sätter fart på tarmrna, som psylliumfrön, katrinplommon etc.
Pumba
Kvinna ·
08 jun, 2012
Anonym användare
08 jun, 2012
Lycklig45
Kvinna ·
08 jun, 2012
Essy, dina bröst ser jätte fina ut! Vi har ju opat oss på samma dag så vi kanske kan följa och se utvecklingen? Mina är fortfarande jätte svullna med väldigt mycket vätska i så längtar just nu efter att all sårvätska ska försvinna. Läste att du har ont i vänster arm, samma här - en stickande brännande känsla ibland, men eftersom jag gjort bukplastik samtidigt så tar den smärtan över bröstens. Om några veckor när blåmärken och svullnad börjat lägga sig så ska jag lägga ut mer bilder:)).
hur mår alla Junitjejer som redan opererat sig nu då? och hur är pulsen hos oss som det snart är dags för? kan ni inte lägga ut nån bild även om det är tidigt ni som gjort? själv känns det rätt overkligt att det är dax nästa vecka.