Höst Barn
Kvinna ·
22 apr, 2012
Vilka ska Opas i Juni 2012?
BröstförstoringSom rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?
Sortera efter
Nyfikan
Kvinna ·
09 jun, 2012
imbra
Kvinna ·
09 jun, 2012
Nyfikan: TACK för ditt lugnande inlägg! Kändes så skönt att läsa det nu innan!
Ja då är det dags. Svampad och rengjord inför op. Ska vara där om en timme. Wish me luck!
Konstigt nog är jag inte ett dugg nervös, onödigt för sådant man inte kan påverka. Känner mig lugn med Gunnar också, kan vara det. Däremot är jag väldigt orolig för tiden efter, för barnens skull. Hur jag ska kunna ta hand om dem ordentligt. TUR sambon kommer hem på tisdag kväll och kan hjälpa mig!
Nyfikan
Kvinna ·
09 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
09 jun, 2012
imbra
Kvinna ·
09 jun, 2012
Hej alla!
Nyopad, allt har gått hur bra som helst. Kände mig så ompysslad och väl mottagen. Har inte ont, eller något tryck över bröstet, prisa morfin! Haha. Är pigg, har ätit och ska strax åka hemmåt 4 timmars bilväg. Får se om man är lika stursk imorgon :/ Ser helt missbildad ut med 2 strutar, längtar tills allt lagt sig om några månader =) Jag räknade inte med att det skulle se snyggt ut, eller att det ska göra det inom en snar framtid. En realistisk bild tror jag gör att man inte blir besviken eller orolig. Nu ska jag bara njuta och vara glad att allt gick bra. Coolt att bli sövd också! Kommer bara ihåg att jag har bilder av elefantparaden från Dumbo i huvudet, måste ha vart för att Gunnar sa att det kunde kännas som en elefant satt på bröstet när jag vaknade. Men jag kände inte det trycket heller,
Har barnen från måndag em, så jag får vila ett par dagar.
Lycka till alla andra, och även ett lycka till till oss som genomgått det. NU börjar våran riktiga resa! =)
Jenna_J
Kvinna ·
09 jun, 2012
imbra, va skönt att allt har gått bra :) grattis till dina nya boooooooooooooobs!!! :D
karisma
Kvinna ·
09 jun, 2012
Nyfikan
Kvinna ·
09 jun, 2012
Hej alla!
Nyopad, allt har gått hur bra som helst. Kände mig så ompysslad och väl mottagen. Har inte ont, eller något tryck över bröstet, prisa morfin! Haha. Är pigg, har ätit och ska strax åka hemmåt 4 timmars bilväg. Får se om man är lika stursk imorgon :/ Ser helt missbildad ut med 2 strutar, längtar tills allt lagt sig om några månader =) Jag räknade inte med att det skulle se snyggt ut, eller att det ska göra det inom en snar framtid. En realistisk bild tror jag gör att man inte blir besviken eller orolig. Nu ska jag bara njuta och vara glad att allt gick bra. Coolt att bli sövd också! Kommer bara ihåg att jag har bilder av elefantparaden från Dumbo i huvudet, måste ha vart för att Gunnar sa att det kunde kännas som en elefant satt på bröstet när jag vaknade. Men jag kände inte det trycket heller,
Har barnen från måndag em, så jag får vila ett par dagar.
Lycka till alla andra, och även ett lycka till till oss som genomgått det. NU börjar våran riktiga resa! =)
Lycklig45
Kvinna ·
09 jun, 2012
Håller med:
Lycka till alla som ska opa sig och ett stort lycka till, till oss som nyss fått nya bröst! Spännande sommar väntar :)))
Ramlösa76
Kvinna ·
09 jun, 2012
Doris
Kvinna ·
09 jun, 2012
Löjtnantshjärta
Kvinna ·
09 jun, 2012
Här vill jag också vara med :) Har fått operationstid den 27/6 och nu längtar jag verkligen! Ska operera mig på Art Clinic i Göteborg...nån annan som ska det också?
helikopter
Kvinna ·
09 jun, 2012
helikopter
Kvinna ·
09 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
09 jun, 2012
Hej, jag opererade mig i måndags och jag har full känsel i mina bröst. Jag slutade äta smärtstillande i förrgår och skulle utan problem kunna köra bil nu. Men det är just det där som någon tog upp innan, äter du läkemedel så är det bra att vara observant, fast det vet du nog ;) Bara attläsa på i Fass innan! Men rent smärtomässig hade jag kunnat köra bil direkt efter operationen om jag inte hade varit så groggy 😀
Fasiken tjejer, det stämmer verkligen, när svullnaden lägger sig blir brösten ännu snyggare!! SATAN!!!!!!! Vilka jävla rattar jag börjar få.. Det är blir bara bättre och bättre!!! Tjohooooooo! Jag var orolig för att inte kunna jobba åtta dagar efter OP, men jag kan säga att det blir nnneeeeeeeeeeemmmmmma problemas!! Förlossningen, här kommer jag :P
Marina
Kvinna ·
10 jun, 2012
Tips mot illamående - massera rätt hårt med tummen på insidan av motsatt handled, där spännet på klockan brukar sitta, om ni förstår var jag menar. Gno på ganska rejält, inte jätteskönt, men illamåendet brukar lätta efter bara ett par minuter!
Funkar även på åksjuka, jag har räddat både åtta turister i en skåpbuss från en åksjuk unge och och fått en stackare på en båt som satt och såg lika grön ut som om båten rullade runt på floden Styx att komma tillbaka till de levande.
Jag har klarat mig från att kräkas på det sättet fast "spyvattnet" redan rann i underkäket. Så det funkar faktiskt, (och är helt ofarligt att testa även om man nu skulle vara skeptisk😉).
Trollmamma
Kvinna ·
10 jun, 2012
Jag opereras ju imorron och är sjukt nervös..... =( Vi åker ner till kliniken inatt och frågan är om jag kommer att kunna sova något i bilen på vägen ner.... :S Jag e den som opereras först på morronen och ska vara där kl 7... Jag är verkligen en frukost människa så jag hoppas att jag kan äta något efter operationen =)
Nallon
Kvinna ·
10 jun, 2012
Lycka till, Trollmamma!! Snart är det min tur också. =)
Linnéa_86
Kvinna ·
10 jun, 2012
Hej tjejer!
Jag hoppar också in här då jag ska operera mig på onsdag, 13/6. Jag börjar bli otroligt nervös och undrar ofta vad jag gett mig in i.. Men det blir säkert bra :)
Härligt att vi är några stycken som kan följas åt och hjälpa till med stöd,pepp och hejarop!
Essy
Kvinna ·
10 jun, 2012