Höst Barn
Kvinna ·
22 apr, 2012
Vilka ska Opas i Juni 2012?
BröstförstoringSom rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?
Sortera efter
Trollmamma
Kvinna ·
14 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
14 jun, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
14 jun, 2012
jag har ont där bh bandet sitter annars har jag inte det... Ja det känns precis så ont som fan gör det.. Men jag lägger kalla handdukar på och det hjälper lite grann men jag vet inte om det hjälper så mkt egentligen =) Men det känns skönt iallafall =)
Linnéa_86
Kvinna ·
14 jun, 2012
Höst Barn
Kvinna ·
14 jun, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
14 jun, 2012
Linnéa_86
Kvinna ·
14 jun, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
14 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
14 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
14 jun, 2012
Höst Barn
Kvinna ·
14 jun, 2012
Orkidé_
Kvinna ·
14 jun, 2012
loly
Kvinna ·
14 jun, 2012
Hej tjejer! Precis kommit hem nu :) opades igår och jag är hur pigg och glad som helst. har bara liiiite ont och de ser redan bra ut så jag kan nog inte vara gladare 👍 Skriver op-berättelse så fort jag orkar!
karisma
Kvinna ·
14 jun, 2012
Jenna_J-vad kul med underklädes shopping!!måste också iväg och kolla efter om det finns några fina bygellösa bhar. Om en månad kanske det är ok att använda sådana vid seciella tillfällen?=)
Nu har jag lagt in lite kort på hur de nygjorda brösten ser ut=)ska bli kul o se om det händer nått på en veckas tid sen.Vill att de ska sjunka lite till..!
Höst Barn
Kvinna ·
14 jun, 2012
Mizz_83
Kvinna ·
14 jun, 2012
Nu är det bara 10dagar kvar och man börjar känna sig nervös!! Hur ska det bli när det är klart..?! :D
Vilka ska op:a sig vart?
Hur har det gått för er som gjort redan?!
Trollmamma
Kvinna ·
14 jun, 2012
10 dagar går fort =) Snabbare än du tror =) Jag va också jätte nervös inför operationen på operationsdagen men slappnade av rätt mkt efter att jag fick en lugnande grogg =) Då glömde jag nästan vart jag va :P Min operation gick bra men jag har haft ont men det börjar släppa mer ochh mer men ibland får jag smärt toppar men det känns ändå värt det =) Ångrar mig inte för 5 öre =)
Vem ska operera dig? =)
Mizz_83
Kvinna ·
14 jun, 2012
10 dagar går fort =) Snabbare än du tror =) Jag va också jätte nervös inför operationen på operationsdagen men slappnade av rätt mkt efter att jag fick en lugnande grogg =) Då glömde jag nästan vart jag va :P Min operation gick bra men jag har haft ont men det börjar släppa mer ochh mer men ibland får jag smärt toppar men det känns ändå värt det =) Ångrar mig inte för 5 öre =)
Vem ska operera dig? =)
hehe, ja du ser, som det ser ut nu vet jag inte hur/vem som ska hämta mig, så nu är man nervös för det med! Man vill ju helst inte sitta på tåget 13mil nyopererad.. :/.
Jag kommer operera mig på Akademikliniken av Jan Jernbeck. All info står på min sida, och nedanför här. :) Hur gick allt för dig, kirurg, blev det anatomiska ìmplantat?
Trollmamma
Kvinna ·
14 jun, 2012
Jag hade ju min sambo med mig på operationsdagen så han körade till och från kliniken =) Nej det kan ajg förstå jag va rätt borta efter min operation =) Ok såg inte det =)
Operationen gick jätte bra =) Jag har fortfarande ont men det hade jag räknat med =) Jag åkte ner till Citadell kliniken Cosmo och opererades av Pter Cosmo =) Hur nöjd som helst =) Jag har runda implantat 410 MP =)
Icewoman
Man ·
14 jun, 2012