Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Höst Barn profilbild

Höst Barn

Kvinna ·

22 apr, 2012

Vilka ska Opas i Juni 2012?

Bröstförstoring

Som rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?

513

Sortera efter

Trollmamma

Kvinna ·

14 jun, 2012

mina bröst är jätte spända precis som dem va när brösten va sprängfyllda med mjölk. Dem kliar coh svider ooch magmusklerna drar coh det gör jätte ont men vad jag har fått höra så är det helt normalt.. Jag är också jätte varm om mina bröst men det känns bättre när ajg har kalla handdukar på dem =) Jag opererades i måndas så jag e ganska ny opererad =)
Gilla

Jenna_J

Kvinna ·

14 jun, 2012

Har du ont i ryggen också? Det är som musklerna blir påverkade där också!! Jaaaa, varma är mina bröst nu, precis som mjölkstockning.
Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

14 jun, 2012

jag har ont där bh bandet sitter annars har jag inte det... Ja det känns precis så ont som fan gör det.. Men jag lägger kalla handdukar på och det hjälper lite grann men jag vet inte om det hjälper så mkt egentligen =) Men det känns skönt iallafall =)

Gilla

Linnéa_86

Kvinna ·

14 jun, 2012

Jag opererades igår och har idag hittills klarat mig utan någon smärtstillande, har även lyckats ta mig ut på en 20 min promenad.. Det är mest just ryggen som protesterar.. Något tips på hur det kan värka mindre i den när man ligger ner?
Gilla

Höst Barn

Kvinna ·

14 jun, 2012

Tack.. Är så lycklig.. Inte ont alls än.. Valde de mindre 375 vart kanske litet men ja är nöjd ändå
Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

14 jun, 2012

jag har typ 100 kuddar bakom ryggen för att stötta upp.. men jag har inte så ont i ryggen mest brösten och revbenen =( va skönt höst barn att du inte har så ont =) Och att du e nöjd =)
Gilla

Linnéa_86

Kvinna ·

14 jun, 2012

Vad skönt, Höstbarn! :) Jag är själv rädd för att jag ska tycka mina blev för små.. Lade in 350cc.. Trollmamma: som du lutar dig sittandes emot eller som du ligger på?
Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

14 jun, 2012

jag sitter upp.. Skulle jag lägga mig ner så skulle jag aldrig kunna komma upp igen =) Tycker det e illa nog att sitta upp och förska ta sig uppur soffan just nu... Känner mig som när jag va höggravid fast utan magen :P Jag e lika rörlig nu som då. :P
Gilla

Jenna_J

Kvinna ·

14 jun, 2012

:D Jag tog initiativet att köpa nya underkläder idag. Jag kan varmt rekommendera silke, skönt att ha mot brösten istället för bomull.
Gilla

Jenna_J

Kvinna ·

14 jun, 2012

Lr polyamid heter det.. Lite likt silke iaf :D
Gilla

Höst Barn

Kvinna ·

14 jun, 2012

Inte ont alls nu. Ja kommer nog tycka dom är lite små men ja va inte ute efter droppes heller mest 2 mer jämn stora. Skulle tro de är c-eller lite d men svårt att säga nu. Svimmar nog på mer sen gissar ja.
Gilla

Orkidé_

Kvinna ·

14 jun, 2012

Vad kul att det gick bra höst barn! När du känner dig redo så får du skriva berättelse och lägga ut bilderna :)
Gilla

loly

Kvinna ·

14 jun, 2012

Hej tjejer! Precis kommit hem nu :) opades igår och jag är hur pigg och glad som helst. har bara liiiite ont och de ser redan bra ut så jag kan nog inte vara gladare 👍 Skriver op-berättelse så fort jag orkar!

Gilla

karisma

Kvinna ·

14 jun, 2012

Jenna_J-vad kul med underklädes shopping!!måste också iväg och kolla efter om det finns några fina bygellösa bhar. Om en månad kanske det är ok att använda sådana vid seciella tillfällen?=)

Nu har jag lagt in lite kort på hur de nygjorda brösten ser ut=)ska bli kul o se om det händer nått på en veckas tid sen.Vill att de ska sjunka lite till..!

Gilla

Höst Barn

Kvinna ·

14 jun, 2012

Orkidé_ skrev:
Vad kul att det gick bra höst barn! När du känner dig redo så får du skriva berättelse och lägga ut bilderna :)
Det ska ja göra. Mår bra än men trött.
Gilla

Mizz_83

Kvinna ·

14 jun, 2012

Nu är det bara 10dagar kvar och man börjar känna sig nervös!! Hur ska det bli när det är klart..?! :D
Vilka ska op:a sig vart?
Hur har det gått för er som gjort redan?!

Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

14 jun, 2012

10 dagar går fort =) Snabbare än du tror =) Jag va också jätte nervös inför operationen på operationsdagen men slappnade av rätt mkt efter att jag fick en lugnande grogg =) Då glömde jag nästan vart jag va :P Min operation gick bra men jag har haft ont men det börjar släppa mer ochh mer men ibland får jag smärt toppar men det känns ändå värt det =) Ångrar mig inte för 5 öre =)

Vem ska operera dig? =)  

Gilla

Mizz_83

Kvinna ·

14 jun, 2012

Trollmamma skrev:

10 dagar går fort =) Snabbare än du tror =) Jag va också jätte nervös inför operationen på operationsdagen men slappnade av rätt mkt efter att jag fick en lugnande grogg =) Då glömde jag nästan vart jag va :P Min operation gick bra men jag har haft ont men det börjar släppa mer ochh mer men ibland får jag smärt toppar men det känns ändå värt det =) Ångrar mig inte för 5 öre =)

Vem ska operera dig? =)  

hehe, ja du ser, som det ser ut nu vet jag inte hur/vem som ska hämta mig, så nu är man nervös för det med! Man vill ju helst inte sitta på tåget 13mil nyopererad.. :/.
Jag kommer operera mig på Akademikliniken av Jan Jernbeck. All info står på min sida, och nedanför här. :) Hur gick allt för dig, kirurg, blev det anatomiska ìmplantat?

Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

14 jun, 2012

Jag hade ju min sambo med mig på operationsdagen så han körade till och från kliniken =) Nej det kan ajg förstå jag va rätt borta efter min operation =) Ok såg inte det =)

Operationen gick jätte bra =) Jag har fortfarande ont men det hade jag räknat med =) Jag åkte ner till Citadell kliniken Cosmo och opererades av Pter Cosmo =) Hur nöjd som helst =) Jag har runda implantat 410 MP =)

Gilla

Icewoman

Man ·

14 jun, 2012

Hej. Ska oxå till Gerlee undrar bara om du vet Om det finns någon försäkring och vad det kostar? Tack på förhand
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem