Höst Barn
Kvinna ·
22 apr, 2012
Vilka ska Opas i Juni 2012?
BröstförstoringSom rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?
Sortera efter
Trollmamma
Kvinna ·
14 jun, 2012
Höst Barn
Kvinna ·
14 jun, 2012
Linnéa_86
Kvinna ·
15 jun, 2012
Essy
Kvinna ·
15 jun, 2012
Essy
Kvinna ·
15 jun, 2012
Nu ligger två bilder från igår ute på mitt silvergalleri, 10 dagar gamla och cirka en timme efter att all tejp har tagits bort :) Nu får gärna titta och kommentera här sen vad ni tycker.
Nyfikan
Kvinna ·
15 jun, 2012
Nu ligger två bilder från igår ute på mitt silvergalleri, 10 dagar gamla och cirka en timme efter att all tejp har tagits bort :) Nu får gärna titta och kommentera här sen vad ni tycker.
Nallon
Kvinna ·
15 jun, 2012
Jag och Loppefia kom hem idag. Kan inte påstå att det är en angenäm känsla men jag ska nog överleva. Är mer bekymrad över att ha tortyren dag och natt i 4 veckor, fyfarao!
Opticruise
Kvinna ·
15 jun, 2012
Nyfikan
Kvinna ·
16 jun, 2012
Essy
Kvinna ·
17 jun, 2012
Höst Barn
Kvinna ·
17 jun, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
17 jun, 2012
Ramlösa76
Kvinna ·
17 jun, 2012
imbra
Kvinna ·
17 jun, 2012
Nyfikan
Kvinna ·
17 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
18 jun, 2012
Hoppas allt blir bra till slut. Nu är det trots allt bara två veckor sedan OP. Jag var till Eija idag. Hon tog bort stygnen :) Jag ser knappt ärren. Jag är lite öm på huden nu, men Eija sa att det försvinner snart! Hon tycker mina bröst ser naturliga ut och jag behöver bara strycka ihop brösten någon vecka till, tills jag själv är helt nöjd, sedan så var det bara att leva vidare ;) Jag ska dit igen i november.
Jag är själv väldigt nöjd med resultatet, inga komplikationer än så länge :) Jag provade en BH på skoj, jag har en D kupa, helt perfekt :P
Nu längtar jag tills jag kan börja träna igen, jag tänker vänta 1-2 veckor till tror jag.
Jenna_J
Kvinna ·
18 jun, 2012
Lycka till :)
loly
Kvinna ·
18 jun, 2012
Jag har aldrig mått bättre! :')
imbra
Kvinna ·
18 jun, 2012
smalltowngirl