Höst Barn
Kvinna ·
Vilka ska Opas i Juni 2012?
Som rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?
Sortera efter

Trollmamma
Kvinna ·

Höst Barn
Kvinna ·

Linnéa_86
Kvinna ·

Essy
Kvinna ·

Essy
Kvinna ·
Nu ligger två bilder från igår ute på mitt silvergalleri, 10 dagar gamla och cirka en timme efter att all tejp har tagits bort :) Nu får gärna titta och kommentera här sen vad ni tycker.

Nyfikan
Kvinna ·
Nu ligger två bilder från igår ute på mitt silvergalleri, 10 dagar gamla och cirka en timme efter att all tejp har tagits bort :) Nu får gärna titta och kommentera här sen vad ni tycker.

Nallon
Kvinna ·
Jag och Loppefia kom hem idag. Kan inte påstå att det är en angenäm känsla men jag ska nog överleva. Är mer bekymrad över att ha tortyren dag och natt i 4 veckor, fyfarao!

Opticruise
Kvinna ·

Nyfikan
Kvinna ·

Essy
Kvinna ·

Höst Barn
Kvinna ·

Trollmamma
Kvinna ·

Ramlösa76
Kvinna ·

imbra
Kvinna ·

Nyfikan
Kvinna ·

Jenna_J
Kvinna ·
Hoppas allt blir bra till slut. Nu är det trots allt bara två veckor sedan OP. Jag var till Eija idag. Hon tog bort stygnen :) Jag ser knappt ärren. Jag är lite öm på huden nu, men Eija sa att det försvinner snart! Hon tycker mina bröst ser naturliga ut och jag behöver bara strycka ihop brösten någon vecka till, tills jag själv är helt nöjd, sedan så var det bara att leva vidare ;) Jag ska dit igen i november.
Jag är själv väldigt nöjd med resultatet, inga komplikationer än så länge :) Jag provade en BH på skoj, jag har en D kupa, helt perfekt :P
Nu längtar jag tills jag kan börja träna igen, jag tänker vänta 1-2 veckor till tror jag.

Jenna_J
Kvinna ·
Lycka till :)

loly
Kvinna ·
Jag har aldrig mått bättre! :')

imbra
Kvinna ·

smalltowngirl
Kvinna ·
Jag mår toppen! Älskar mina nya bröst!