Höst Barn
Kvinna ·
22 apr, 2012
Vilka ska Opas i Juni 2012?
BröstförstoringSom rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?
Sortera efter
tuttis84
Kvinna ·
19 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
19 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
19 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
19 jun, 2012
Essy
Kvinna ·
19 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
19 jun, 2012
Det går jätte bra, det jobbiga är när mamman vill hålla i en handduk och dra samtidigt som hon krystar och jag måste hålla emot. Då är jag lite rädd om brösten, men det har gått bra hittills. Annars är det mycket dra upp läkemedel, ta blodtryck, puls, se till att det är städat och fint på avdelningen osv. Inga uppgifter som påverkar brösten vilket är skönt.
Nu kan jag kika på dina bilder! Se till att hålla rent i och runt såren vilket jag misstänker att du gör och lufta. Jag äter Ipren i förebyggande syfte för att brösten ska få återhämta sig ordentligt, jag började med det igår morse. Det är inte någonting Eija har rekommenderat och jag vet att det inte rekommenderas efter OP, men så gör jag ;) Inflammationhämmande och bra :P
Jag håller med dig, jag tycker inte dina bröst är skitfula men nog ser dem lite "skeva" ut. DOCK tycker jag dem fortfarande ser väldigt svullna ut. Sedan så har inte jag någon erfarenhet av ankarlyft, vilket jag tror, kan se lite "skevt" ut i början. Så ge brösten mer tid tycker jag! När jag har kikat på andra bilder på männikor som har gjort ankarlyft så tycker jag brösten ser rätt "fula" ut i början, men än så länge har jag inte sett någon som det inte har blivit bra på tillslut. När får du börja massera brösten? eller har du börjat med det nu?
Jenna_J
Kvinna ·
19 jun, 2012
Om någon skulle vara intresserad så finns två bilder i mitt silvergalleri nu :)
Mizz_83
Kvinna ·
19 jun, 2012
Nu är det mindre än en vecka kvar och det känns som jag drömmer, shit alltså. vad har man gett sig in på!? Är det någon mer än jag som opereras på Måndag 25 juni??
Rumidz
Kvinna ·
20 jun, 2012
nä, men jag ska opas den 26:e. Nu börjar det bli lite prirrigt...
Lucky
Kvinna ·
20 jun, 2012
Mizz_83 jag ska oxå opereras den 25e fast på citadellkliniken! Närmar sig nu =)
Linnéa_86
Kvinna ·
20 jun, 2012
Idag är den en vecka sedan jag opererade mig och hade aldrig vågat drömma om en sådan smärtfri återhämtning! Jag hoppas att ni andra tjejer som opererades i samma veva mår lika bra! Ni som nyss opererat er eller väntar på dagen D, det kommer gå bra!
Jag har lagt upp bilder på mina nya bröst under Silvergalleriet.. Så om ni är nyfikna så är det bara att kika!
Trollmamma
Kvinna ·
20 jun, 2012
Lucky: Jag tror att du kommer bli helnöjd efter din operation =) Jag opererades av Peter förra måndan =) Och jag e redan nu helnöjd =) berösten har börjat runda till sig. Jag e supernmöjd med bemötandet både från Peter och från sköterskorna där =)
Trollmamma
Kvinna ·
20 jun, 2012
Lucky
Kvinna ·
20 jun, 2012
Trollmamma: vad skönt att höra, känns alltid bra med lite lugnande ord =)
Glad för din skull att allt har gått bra, hoppas också på att mina blir komplikationsfria!
Rumidz
Kvinna ·
20 jun, 2012
Linnéa_86; vad härligt att du inte har haft så ont! det inger lite hopp...
Jag sitter nu hemma med sträckt rygg och det gör djävulskt ont när det krampar i hela höger sida...
Så typiskt att det ska hända nu...
Har tagit två alvedon men det hjälper ytterst lite.
Jag har ju op på tisdag och hoppas innerligt att ryggen är bättre.
Trollmamma
Kvinna ·
20 jun, 2012
Lucky: Jag va också supernervös... När jag va på kliniken så skakade jag som ett asplöv kan jag säga.. Men tryggheten från min sambo, havet, svanar och lugnande medel gjorde susen =)
Nallon
Kvinna ·
20 jun, 2012
Hej tjejer! Nu är jag hemma efter en vecka i skåne. På återbesöket idag såg allt bra ut och Helena sa att jag nog slipper bröstbandet på dagtid redan om en vecka!! Haleluja! Det är verkligen en tortyr. =) Dock med förbehåll att det var bättre att ha bröstbandet på ifall jag skulle göra några lyft på jobbet (men då kanske man inte behöver ha det så jäkla tight) Hoppas ni mår bra och lycka till ni som har ert framför er!
Nallon
Kvinna ·
20 jun, 2012
Jenna_J, det ser väl bra ut, är du nöjd?
Jag har oxå krånglat in lite före/efterbilder nu, om någon vill se. =)
Lucky
Kvinna ·
20 jun, 2012
Trollmamma: Ja det lär man väl göra när man väl är där, eller är jag halvt borta redan när jag kommer dit =) ska inte vara där förrän kl 12, och då brukar jag ha ätit 2 mål mat redan, så just nu är det mest det jag är orolig över =)
Jenna_J
Kvinna ·
20 jun, 2012
Jenna_J, det ser väl bra ut, är du nöjd?
Jag har oxå krånglat in lite före/efterbilder nu, om någon vill se. =)
Jo då, efter så kort tid så får jag vara nöjd. Men det är klart, allt kanske inte sitter 100% på sin plats. Bröstvårtorna kan vara olikstora ibland, och ibland ser brösten helt olika ut :D Men jag oroar mig inte ännu, jag känner att brösten behöver mer tid och återhämtning ;)
Du ser ut att ha väldigt naturligt och fina bröst :)