Höst Barn
Kvinna ·
22 apr, 2012
Vilka ska Opas i Juni 2012?
BröstförstoringSom rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?
Sortera efter
Tillslut
Kvinna ·
20 jun, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
21 jun, 2012
Lucky: Ja jag fick tiden kl 7 så jag va rätt nöjd =) Men man får ju närande dropp och grejer eftersom man ska vara fastande från midnatt =) Sen så får man ju macka och vatten/läsk om man vill ha det på kliniken sen =) Dock tar det ett par timmar innan man får det efter operation.. =)
miss_madness
Kvinna ·
21 jun, 2012
Jag op mig igår morse, mår som en överkörd gnu, men fan va snygga tuttar jag har!
Trollmamma
Kvinna ·
21 jun, 2012
Ja man mår inte helt hundra efter ett sånt ingrepp =) Men skönt att du blivit opererad =) Och att du fått snygga tuttar!! =)
Ramlösa76
Kvinna ·
21 jun, 2012
Rumidz
Kvinna ·
21 jun, 2012
miss_madness; Grattis till dina nya boobs!!
Trollmamma
Kvinna ·
21 jun, 2012
Lycka till ramlösa76 =)
Ramlösa76
Kvinna ·
21 jun, 2012
Rumidz
Kvinna ·
24 jun, 2012
Lycka till ni med op imorgon!!!
Jag ska åka till kliniken imorgon kväll och opas tisdag morgon 😀
Nu börjar nerverna komma... idag och imorgon blir det städning och
så ska jag plocka fram allt som kan tänkas behövas.
Nallon
Kvinna ·
24 jun, 2012
Lycka till tjejer!! Nu börjar livet kännas ljusare igen, smärtan är absolut hanterbar och tom massagen börjar gå bättre. På Onsdag får jag slippa bröstbandet på dagtid förutsatt att jag inte gör några ansträngande rörelser, då rekommenderade hon att jag fortsatte med bandet iaf när jag jobbar. Natten antar jag att jag inte slipper undan förrän månaden gått och man slipper hela kitet med tortyren. Längtar sååå efter en normal BH!!
Trollmamma
Kvinna ·
24 jun, 2012
Jag känner oxkså att massagen börjar bli bättre och mina bröst känns naturliga iallafall på utsidan. :P Jag kan vara utan mitt bröstband men jag sover ändå med det för sdet e rätt bekvämt =) Jag har typ 2 veckor kvar tills ajg akn använda en vanlig bh ska bli så skönt =) MEd en bekväm bygel =) Även om jag måste vänta drygt 6 månader innan jag kan börja använda de bharna jag vill ha =) Till en början blir det en funktionell bh som ger stöd men den e kanske inte den vackraste i stan. :P Men det skiner jag faktiskt i just nu =)
Hoppas att alla andra som gjort sina operationer också mår bra =)
Lucky
Kvinna ·
24 jun, 2012
Tack snälla =) nu börjar man bli lite nervös =) Lycka till på tisdag Rumidz!!
Nallon, skönt att det börjar kännas bättre nu!
Ramlösa76
Kvinna ·
24 jun, 2012
Sc11
Kvinna ·
26 jun, 2012
Lucky
Kvinna ·
26 jun, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
26 jun, 2012
Sc11: kommer gå jätte bra och hittar gör man alltid =) Finns ju en vägbeskrivning på deras hemsida tror jag =) OM inte annat e det ju bara att ringa dem och fråga =)
Lucky: va skönt att du mår bra =)
Sc11
Kvinna ·
26 jun, 2012
Ramlösa76
Kvinna ·
26 jun, 2012
Åh vad härligt att det äntligen är dags.
Snart är det min tur oxå, i morgon bär det av mot Stockholm.
Det är en väldigt speciell känsla man får känna av.
Du får lova att uppdatera oss så fort du orkar :D
Lycka till!
Kram
Sc11
Kvinna ·
26 jun, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
26 jun, 2012
då e du lagom snurrug nu då =) Va skönt att du känner dig trygg! =)
Lycka till imorron Ramlösa76 =)