Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Höst Barn profilbild

Höst Barn

Kvinna ·

22 apr, 2012

Vilka ska Opas i Juni 2012?

Bröstförstoring

Som rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?

513

Sortera efter

Tillslut

Kvinna ·

20 jun, 2012

Hej hej! Jag har fått inställelsetid kl 13.15 den 28/6:-) Nu börjar det bli pirrigt;-) Lycka till allihop med alltihop:-)
Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

21 jun, 2012

Lucky: Ja jag fick tiden kl 7 så jag va rätt nöjd =) Men man får ju närande dropp och grejer eftersom man ska vara fastande från midnatt =) Sen så får man ju macka och vatten/läsk om man vill ha det på kliniken sen =) Dock tar det ett par timmar innan man får det efter operation.. =)

Gilla

miss_madness

Kvinna ·

21 jun, 2012

Jag op mig igår morse, mår som en överkörd gnu, men fan va snygga tuttar jag har!

Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

21 jun, 2012

Ja man mår inte helt hundra efter ett sånt ingrepp =) Men skönt att du blivit opererad =) Och att du fått snygga tuttar!! =)

Gilla

Ramlösa76

Kvinna ·

21 jun, 2012

Då var konsultationen avklarad :)) Örjan är ju bara heeelt fantastisk <3 Han tycker 500 cc, högprofil och bakomplacering. Måste göra ett nytt bröstveck och därmed kommer en liten risk för DB :/ Men men, han skulle väl inte göra så (som han sa) om han inte trodde att risken var väldigt liten. Oj oj oj, är väldigt nervös nu. 6 dagar kvar <3
Gilla

Rumidz

Kvinna ·

21 jun, 2012

miss_madness; Grattis till dina nya boobs!!

Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

21 jun, 2012

Lycka till ramlösa76 =)

Gilla

Ramlösa76

Kvinna ·

21 jun, 2012

Tack trollmamma :))
Gilla

Rumidz

Kvinna ·

24 jun, 2012

Lycka till ni med op imorgon!!!

Jag ska åka till kliniken imorgon kväll och opas tisdag morgon 😀

Nu börjar nerverna komma... idag och imorgon blir det städning och

så ska jag plocka fram allt som kan tänkas behövas.

Gilla

Nallon

Kvinna ·

24 jun, 2012

Lycka till tjejer!! Nu börjar livet kännas ljusare igen, smärtan är absolut hanterbar och tom massagen börjar gå bättre. På Onsdag får jag slippa bröstbandet på dagtid förutsatt att jag inte gör några ansträngande rörelser, då rekommenderade hon att jag fortsatte med bandet iaf när jag jobbar. Natten antar jag att jag inte slipper undan förrän månaden gått och man slipper hela kitet med tortyren. Längtar sååå efter en normal BH!!

Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

24 jun, 2012

Jag känner oxkså att massagen börjar bli bättre och mina bröst känns naturliga iallafall på utsidan. :P Jag kan vara utan mitt bröstband men jag sover ändå med det för sdet e rätt bekvämt =) Jag har typ 2 veckor kvar tills ajg akn använda en vanlig bh ska bli så skönt =) MEd en bekväm bygel =) Även om jag måste vänta drygt 6 månader innan jag kan börja använda de bharna jag vill ha =) Till en början blir det en funktionell bh som ger stöd men den e kanske inte den vackraste i stan. :P Men det skiner jag faktiskt i just nu =)

Hoppas att alla andra som gjort sina operationer också mår bra =)

Gilla

Lucky

Kvinna ·

24 jun, 2012

Tack snälla =) nu börjar man bli lite nervös =) Lycka till på tisdag Rumidz!!

Nallon, skönt att det börjar kännas bättre nu!

Gilla

Ramlösa76

Kvinna ·

24 jun, 2012

Oj oj... Är vi många kvar i juni?? Skönt att ni som opats mår bättre nu :))
Gilla

Sc11

Kvinna ·

26 jun, 2012

Hej tjejer! sitter på tåget till landskrona och är lätt illamående och nervös! Någon som tagit tåg/buss och sen gått sista vägen till kliniken? är nervös för att inte hitta men man har ju gps...;) Kan inte fatta att det är på riktigt!
Gilla

Lucky

Kvinna ·

26 jun, 2012

Lycka till idag Sc11, kommer gå jätte bra!! Själv mår man bra, känns som jätte träningsvärk bara! Ska åka hem nu 8.30 :)
Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

26 jun, 2012

Sc11: kommer gå jätte bra och hittar gör man alltid =) Finns ju en vägbeskrivning på deras hemsida tror jag =) OM inte annat e det ju bara att ringa dem och fråga =)

Lucky: va skönt att du mår bra =)

Gilla

Sc11

Kvinna ·

26 jun, 2012

Sitter i väntrummet nu. mer kaffesugen än nervös än.så länge! Skönt lucky! :)
Gilla

Ramlösa76

Kvinna ·

26 jun, 2012

Åh vad härligt att det äntligen är dags.

Snart är det min tur oxå, i morgon bär det av mot Stockholm.
Det är en väldigt speciell känsla man får känna av.

Du får lova att uppdatera oss så fort du orkar :D
Lycka till!

Kram

Gilla

Sc11

Kvinna ·

26 jun, 2012

Ligger och väntar på op nu. fått massa piller å dropp. Känner mig trygg! Tortyren hamnade på 65E
Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

26 jun, 2012

då e du lagom snurrug nu då =) Va skönt att du känner dig trygg! =)

Lycka till imorron Ramlösa76 =)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem