Höst Barn
Kvinna ·
22 apr, 2012
Vilka ska Opas i Juni 2012?
BröstförstoringSom rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?
Sortera efter
Ramlösa76
Kvinna ·
26 jun, 2012
Nallon
Kvinna ·
26 jun, 2012
Lycka till tjejer!!
imbra
Kvinna ·
26 jun, 2012
Känns som juni aldrig tar slut, men snart är allas operationer klara. Själv jobbar jag på precis som vanligt, gjorde ju redan det efter 6 dagar. Klarar alla lyft och känner knappt av brösten över huvudtaget mer än att de är lite ömma att trycka på än. Såren läker jätte fint, märker inte av dem alls. De är runda, symmetriska, perfekt mellanrum, otroligt snygg form. Är så nöjd med Gunnar, kunde verkligen inte bli bättre. Så jag hoppas alla som är kvar kan lugnas lite av det här inlägget =) Nu ska jag bara ut och shoppa bikini, UTAN kuddar. wohoo =)
Ramlösa76
Kvinna ·
26 jun, 2012
Tillslut
Kvinna ·
26 jun, 2012
Sc11
Kvinna ·
26 jun, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
26 jun, 2012
Sc11: Om du lagt bakom muskeln kan det trycket hålla i sig ett tag för mig höll det i sig kraftigt i 5 dagar men sen började det släppa =) ta smärtstillande som du blivit ordinerad =) Det ska ta bort de värsta smärt topparna =)
Ramlösa76
Kvinna ·
27 jun, 2012
Mizz_83
Kvinna ·
27 jun, 2012
Hej allihopa, hoppas alla som opat sig nu denna vecka mår bra! Själv mår jag toppen, opades i måndags på Akademikliniken av Jan Jernbeck, allt gick bra och jag mådde bra efteråt med :). Fick dock dränage som ska plockas bort fredag hoppas jag! OPerationsberättelse och bilder komemr så snart man har orken, har inte sett mina ännu då dem fortf är packade iom dränaget, men jag hoppas dem ser bättre ut än innan iaf ;). Känns väldigt bra iaf! :)
Trollmamma
Kvinna ·
28 jun, 2012
Va skönt att allt gick bra =) Och att du mådde bra efteråt =) Hoppas att det fortsätter på samma spår att du bara mår bättre och bättre =)
Tillslut
Kvinna ·
28 jun, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
28 jun, 2012
Lycka till Tillslut!! =) Kommer gå jätte bra =)
Rumidz
Kvinna ·
28 jun, 2012
Tillslut; Stort lycka till!!!
Ramlösa76
Kvinna ·
28 jun, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
28 jun, 2012
va skönt att du mår bra =) Ja hoppas på att det fortsätter så =) Och att du inte får några bakslag =)
Trollmamma
Kvinna ·
28 jun, 2012
va skönt att du mår bra =) Ja hoppas på att det fortsätter så =) Och att du inte får några bakslag =)
Cestlavie
Kvinna ·
28 jun, 2012
Sc11
Kvinna ·
28 jun, 2012
Ramlösa, opererades du den 26/6, som mig?
Jag mår bra, bättre än väntat och såklart mycket mindre ont för var dag som går (bara tredje dagen idag)
men tar ändå oxynormen relativt regelbundet för att slippa smärt-topparna..Har varit uppe idag, och ävenduschat med hjälp av sambon. Vilat lite på dagen, och försöker verkligen att ta det lugnt och låta kroppen läka..
Har mest ont där bygeln sitter. Får dra ner huden under bygeln så att vecket hamnar rätt, och det gör ont..
Kan inte heller ta på upp från liggande, men det kommer jag nog kunna imorgon..
Men hela denna "resa" (har kanske knappt börjat?) menän så länge är den så mycket smidigare än vad jag någonsin vågat hoppats på *peppar peppar*
ps, lagt upp en till bild, men dom ser likadana ut som första bilden typ, hehe..
är förvånad över att jag är JAG på bilderna :D
Tillslut
Kvinna ·
28 jun, 2012
Mizz_83
Kvinna ·
28 jun, 2012
Jag mår bra, men är stel som tusan och imorgon får jag förhoppningvis ta bort dränaget som jag känner är en extra börda just nu som skäver och gör mig stel.. :(. Annars bra!! Kul att det gått bra för er andra med! :)
Att känna sig trygg måste vara helt suveränt.
Hoppas jag kommer att känna likadant i morgon.
Har dock lite svårt att slappna av i nya miljöer, men hoppas att pillrena kan göra sitt :P