Höst Barn
Kvinna ·
22 apr, 2012
Vilka ska Opas i Juni 2012?
BröstförstoringSom rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?
Sortera efter
Sc11
Kvinna ·
28 jun, 2012
Ramlösa76
Kvinna ·
29 jun, 2012
Rumidz
Kvinna ·
29 jun, 2012
Jag mådde illa hela dagen igår... spydde aldrig men det var ju ingen höjdare...
Det vänstra bröstet spänner och är mkt mer svullet än det högra men det gör inte direkt ont.
Jag sover bra men mycket, så jag är trött hela tiden av pillrena, vilket gör att jag vaknar efter några timmar på natten, dock inga problem att somna om. Var ute med hunden en liten sväng igår men blev lite yr.
Ska ringa kliniken idag och kolla hur jag ska göra med medicinerna. vill inte må illa hela tiden.
Undrar om det kan vara antibiotikan.
Tar nu bara panodil och antibiotika, ska börja ta Tradil oxå men ska kolla om jag verkligen ska det... står att de med magproblem ska undvika detta.
Tillslut
Kvinna ·
29 jun, 2012
Ramlösa76
Kvinna ·
29 jun, 2012
Ramlösa76
Kvinna ·
29 jun, 2012
Tillslut
Kvinna ·
29 jun, 2012
Ramlösa76
Kvinna ·
29 jun, 2012
Rumidz
Kvinna ·
29 jun, 2012
söta killar :)
Tillslut
Kvinna ·
29 jun, 2012
Tillslut
Kvinna ·
29 jun, 2012
Ramlösa76
Kvinna ·
29 jun, 2012
Essy
Kvinna ·
29 jun, 2012
Ramlösa76
Kvinna ·
29 jun, 2012
Rumidz
Kvinna ·
29 jun, 2012
Nä, vad skulle man göra utan sin älskling :)
Jag önskar bara att jag får lite mer energi snart... är trött hela tiden å ändå äter jag bara panodil...
Ramlösa76
Kvinna ·
29 jun, 2012
Nallon
Kvinna ·
29 jun, 2012
Nu känns det som att det enda som saknas är att känseln i brösten kommer tillbaka, har gjort den otäcka jämförelsen att ha 2 jättestora vattenblåsor på brösten. Man känner liksom inget på dem utan bara att det rör sig i huden runt om när man tar på dem. Hoppas att alla ilningar och obehagligheter betyder att den är på väg tillbaka.
2 veckor kvar innan det är ok att börja löpträna om det känns bra, kan knappt bärga mig. Vill leva som förut och spela fotboll med laget igen. Älskar mina nya tuttar men nu när operationen är gjord blir man bra otålig på att allt ska bli normalt igen.
Mizz_83
Kvinna ·
29 jun, 2012
Jag mådde illa hela dagen igår... spydde aldrig men det var ju ingen höjdare...
Det vänstra bröstet spänner och är mkt mer svullet än det högra men det gör inte direkt ont.
Jag sover bra men mycket, så jag är trött hela tiden av pillrena, vilket gör att jag vaknar efter några timmar på natten, dock inga problem att somna om. Var ute med hunden en liten sväng igår men blev lite yr.
Ska ringa kliniken idag och kolla hur jag ska göra med medicinerna. vill inte må illa hela tiden.
Undrar om det kan vara antibiotikan.
Tar nu bara panodil och antibiotika, ska börja ta Tradil oxå men ska kolla om jag verkligen ska det... står att de med magproblem ska undvika detta.
Känner med dig, idag mådde jag som en kloakråtta :(, så på em tog jag inget morfin för jag mådde så himla illa :(
Somnar lätt, och vaknar lätt, trött hela tiden, stel o öm, men på måndag har jag återbesök och får ta bort mina dränage-slangar, längtar! :D
Mizz_83
Kvinna ·
29 jun, 2012
Nej morgonen är man alltid extra stel och som du säger, ingen höjdare sova på rygg jag som alltid sover på sidan.. :(
Härligt med man som tar hand om dig, det gör han rätt i! :) Min pojkvän åkte bort nu över helgen han men han får ta hand om mig nästa vecka ist, man lär ju behöva omvårdnad även då, hehe.. Hur länge ska ni vara hemma ni andra?
Rumidz
Kvinna ·
30 jun, 2012
mizz_83; då är jag inte ensam... det är verkligen hemskt att må illa...
Idag mår jag bättre iaf :) Tog en Postafen igår em och en imorse i förebyggande syfte.
det spänner ju en del på morgonen men hoppas det blir ännu bättre unde dagen.
Hur mår ni andra idag?