Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Höst Barn profilbild

Höst Barn

Kvinna ·

22 apr, 2012

Vilka ska Opas i Juni 2012?

Bröstförstoring

Som rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?

513

Sortera efter

Robelleis

Kvinna ·

31 maj, 2012

Hej tjejer! Ska på konsulation imorrn hos Örjan. Fick veta att det finns operationstid i Juni, sååå sugen.

Hur funkar det med solning och bad i sommar? Vad har era läkare sagt om det? Hur ska man göra och vad ska man undvika? Kommer man kunna ha bikini eller ser tuttarna helknas ut då? ;) Tacksam för maassa svar :)

Gilla

Pumba

Kvinna ·

31 maj, 2012

Jag ska också opereras i Juni, på tisdag nästa vecka närmare bestämt! Så himla förväntansfull och glad. Jag är ganska liten (48 kg, 165 cm) och ska lägga in 400cc. Just nu har jag typ A-kupa och jag vill få fina, ganska stora bröst som ser bra ut till min kropp, inga enorma bomber lixom :P

Kommer göra operationen på citadellkliniken cosmo, Peter Cosmo ska operera mig. Hoppas framförallt på ett snabbt tillfrisknande och inga komplikationer, då är jag lycklig ;)

Någon annan som ska opas samma dag på citadell? :)

Gilla

Pumba

Kvinna ·

31 maj, 2012

"Kopiera hela inlägget inklusive detta och lägg till dig själv efter op datum" 4 Essy, Estetisk Kirurgi, Eija Olsson, 450/550 HP runda Mentor, delvis bakom. 4 Jenna_J, Estetisk Kirurgi, Eija Olsson, 400 cc, runda Mentor, delvis bakom. 5 Pumba, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 400cc HP, runda Perthese, delvis bakom 7 helikopter, Proforma Örjan Gribbe, troligtvis 300/325, mest troligt bakom, high profile. 9 Imbra, Plastikakademin, Gunnar Kratz, 400 MP runda Mentor, coh 2, delvis bakom (tror jag! Har ej diskuterat med Gunnar än!) 11 Trollmamma, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 410 MP runda Perthese, delvis bakom 14 Nallon, Citadellkliniken Cosmo, Helena Sveinsdottir, 500HP runda Perthese, delvis bakom. 14 Loppefia Citadellkliniken Cosmo Helena Sveinsdottir 600HP runda perhese, delvis bakom. 14 Höst Barn, Gerlee, Marcus gerlee, 375-425 HP runda mentor, delvis bakom. 26 Rumidz, KKAB, Stefan Modin, troligtvis 350 cc, runda Mentor, coh 1, beslutar resten på op-dagen, delvis bakom. 29 girlie_360, Plastikkirurgene, Tammy Fiabema, 590 cc, text/släta vet ej, Mentor co1.
Gilla

Lucky

Kvinna ·

31 maj, 2012

"Kopiera hela inlägget inklusive detta och lägg till dig själv efter op datum"

4 Essy, Estetisk Kirurgi, Eija Olsson, 450/550 HP runda Mentor, delvis bakom.
4 Jenna_J, Estetisk Kirurgi, Eija Olsson, 400 cc, runda Mentor, delvis bakom.
5 Pumba, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 400cc HP, runda Perthese, delvis bakom
7 helikopter, Proforma Örjan Gribbe, troligtvis 300/325, mest troligt bakom, high profile.
9 Imbra, Plastikakademin, Gunnar Kratz, 400 MP runda Mentor, coh 2, delvis bakom (tror jag! Har ej diskuterat med Gunnar än!)
11 Trollmamma, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 410 MP runda Perthese, delvis bakom
14 Nallon, Citadellkliniken Cosmo, Helena Sveinsdottir, 500HP runda Perthese, delvis bakom.
14 Loppefia Citadellkliniken Cosmo Helena Sveinsdottir 600HP runda perhese, delvis bakom.
14 Höst Barn, Gerlee, Marcus gerlee, 375-425 HP runda mentor, delvis bakom.

25 Lucky, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 500 HP, runda perthese, delvis bakom.
26 Rumidz, KKAB, Stefan Modin, troligtvis 350 cc, runda Mentor, coh 1, beslutar resten på op-dagen, delvis bakom.
29 girlie_360, Plastikkirurgene, Tammy Fiabema, 590 cc, text/släta vet ej, Mentor co1.

Gilla

smalltowngirl

Kvinna ·

31 maj, 2012

Jag ska operera mig den 4 Juni på Art Clinic av Karl Bremer

Antingen 300 eller 345 cc, mentor anatomiska, bakom muskeln

Vill ha den C-kupa

Gilla

nami

Kvinna ·

31 maj, 2012

5 Pumba, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 400cc HP, runda Perthese, delvis bakom
7 helikopter, Proforma Örjan Gribbe, troligtvis 300/325, mest troligt bakom, high profile.
9 Imbra, Plastikakademin, Gunnar Kratz, 400 MP runda Mentor, coh 2, delvis bakom (tror jag! Har ej diskuterat med Gunnar än!)
11 Trollmamma, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 410 MP runda Perthese, delvis bakom
14 Nallon, Citadellkliniken Cosmo, Helena Sveinsdottir, 500HP runda Perthese, delvis bakom.
14 Loppefia Citadellkliniken Cosmo Helena Sveinsdottir 600HP runda perhese, delvis bakom.

25 Lucky, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 500 HP, runda perthese, delvis bakom.
26 Rumidz, KKAB, Stefan Modin, troligtvis 350 cc, runda Mentor, coh 1, beslutar resten på op-dagen, delvis bakom.
29 girlie_360, Plastikkirurgene, Tammy Fiabema, 590 cc, text/släta vet ej, Mentor co1.

19 nani, citadellkliniken, korr av delvis bakom perthese MP 440 texturerade

Gilla

smalltowngirl

Kvinna ·

31 maj, 2012

4 Essy, Estetisk Kirurgi, Eija Olsson, 450/550 HP runda Mentor, delvis bakom. 4 Jenna_J, Estetisk Kirurgi, Eija Olsson, 400 cc, runda Mentor, delvis bakom. 4 Smalltowngirl, Art Clinic, Karl Bremer, aningen 300 eller 345 cc, anatomiska Mentor, bakom 5 Pumba, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 400cc HP, runda Perthese, delvis bakom 7 helikopter, Proforma Örjan Gribbe, troligtvis 300/325, mest troligt bakom, high profile. 9 Imbra, Plastikakademin, Gunnar Kratz, 400 MP runda Mentor, coh 2, delvis bakom (tror jag! Har ej diskuterat med Gunnar än!) 11 Trollmamma, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 410 MP runda Perthese, delvis bakom 14 Nallon, Citadellkliniken Cosmo, Helena Sveinsdottir, 500HP runda Perthese, delvis bakom. 14 Loppefia Citadellkliniken Cosmo Helena Sveinsdottir 600HP runda perhese, delvis bakom. 14 Höst Barn, Gerlee, Marcus gerlee, 375-425 HP runda mentor, delvis bakom. 25 Lucky, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 500 HP, runda perthese, delvis bakom. 26 Rumidz, KKAB, Stefan Modin, troligtvis 350 cc, runda Mentor, coh 1, beslutar resten på op-dagen, delvis bakom. 29 girlie_360, Plastikkirurgene, Tammy Fiabema, 590 cc, text/släta vet ej, Mentor co1. 19 nani, citadellkliniken, korr av delvis bakom perthese MP 440 texturerade
Gilla

smalltowngirl

Kvinna ·

31 maj, 2012

De är något jag också funderar på... Jag vet att man inte ska sola ärren. Men funkar de att ha bikini om den täcker ärren eller är de viktigt att man har en sportbh på sig hela tiden? Någon som vet?

Gilla

miss_madness

Kvinna ·

31 maj, 2012

4 Smalltowngirl, Art Clinic, Karl Bremer, aningen 300 eller 345 cc, anatomiska Mentor, bakom

20 miss_madness, Proforma, Örjan Gribbe, 400cc, runda, medium plus profile, bakom.

Gilla

Jenna_J

Kvinna ·

31 maj, 2012

Usch, OP på måndag och känner mig velig. Vet inte om jag vill det här. Känns som en fantasi. Nåja, det blir nog bra. Fler som känner såhär?
Gilla

10maj

Man ·

31 maj, 2012

11 juni på citadellkliniken :) 600cc hp. Har 350 och 400 i egen vävnad.
Gilla

Höst Barn

Kvinna ·

31 maj, 2012

Jenna_J skrev:
Usch, OP på måndag och känner mig velig. Vet inte om jag vill det här. Känns som en fantasi. Nåja, det blir nog bra. Fler som känner såhär?
Känner prisis så.. Jätte jobbigt. Jag vet att ja vill men ändå dömer ja mig själv.
Gilla

Loppefia

Kvinna ·

01 jun, 2012

tjejer, idag börjar våran månad, yeyyeeess!!!

Gilla

smalltowngirl

Kvinna ·

01 jun, 2012

Precis så känner jag också! Står dessutom och väger mellan två storlekar, så de är lite jobbigt.

Gilla

Chihiro

Kvinna ·

01 jun, 2012

Jag var på konsultation på proforma idag och valde ut inlägg i 300/325 (olika stora bröst) och det kändes bra när jag var där. Fick op redan om en vecka så 7/6. Men nu känns det nästan som att jag valt lite stora bröst, ångest. Vad tror ni 300cc på 155 cm och 47 kg? Vill inte att det ska vara extremt uppenbart vill ha lite mer naturliga. Lite lagom sådär ;) Men samtidigt vill man ju inte ta för små heller, när man väl håller på ;)

Gilla

karisma

Kvinna ·

01 jun, 2012

4 Smalltowngirl, Art Clinic, Karl Bremer, aningen 300 eller 345 cc, anatomiska Mentor, bakom

4 Karisma,Art Clinic,Karl Bremer, 440 cc,anatomiska Mentor,bakom

20 miss_madness, Proforma, Örjan Gribbe, 400cc, runda, medium plus profile, bakom.

Gilla

karisma

Kvinna ·

01 jun, 2012

Smalltowngirl:Ser att vi båda två skall opereras den 4/6 på Art clinic av Karl Bremer. kanske ses!!=)=)
Gilla

Chihiro

Kvinna ·

01 jun, 2012

4 Karisma,Art Clinic,Karl Bremer, 440 cc,anatomiska Mentor,bakom

7 Chihiro, Proforma Örjan Gribbe, 300/325, bakom, moderate plus profile.

Gilla

Nallon

Kvinna ·

01 jun, 2012

Så har äntligen Juni infunnit sig.

4 arbetsdagar kvar, 13 dagar totalt. Känner mig egendomligt lugn, paniken kommer nog nästa vecka ;oP

Gilla

10maj

Man ·

01 jun, 2012

Vilka implantat ska ni ha? Och varför har ni valt det?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem