Höst Barn
Kvinna ·
22 apr, 2012
Vilka ska Opas i Juni 2012?
BröstförstoringSom rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?
Sortera efter
Nallon
Kvinna ·
01 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
01 jun, 2012
Jag har valt 400 cc. Jag tog inte HP, det vet jag, men jag vet inte vilka jag ska ha istället :) Släta ska jag ha, dem är lite mjukare sa hon, mer klämvänliga. Jag kommer få snitten under börsten och inte i armhålan. Under muskeln.
Skönt att jag inte är ensam om att vela, tror det jobbigaste är att jag börjar jobba åtta dagar efter operation.
Jenna_J
Kvinna ·
01 jun, 2012
Nallon
Kvinna ·
01 jun, 2012
Jag förstår inte riktigt Jenna, jag är av uppfattningen att HP ger mer fyllnad uppåt, lägre profil blir plattare. Men du kanske har ultrahög profil? =)
Jenna_J
Kvinna ·
01 jun, 2012
Jag förstår inte riktigt Jenna, jag är av uppfattningen att HP ger mer fyllnad uppåt, lägre profil blir plattare. Men du kanske har ultrahög profil? =)
Enligt henne putar Hp mer utåt och om jag då ville har mer utfyllnad uppåt så skulle jag inte ta ett implantat som putar. Jag tror inte jag har får ultrahög profil, det måste välputa ut ännu mer?
Nallon
Kvinna ·
01 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
01 jun, 2012
Det är inte jag heller :D Jag är helt värdelös på detta, men jag tror att hon sa så iaf. Jag hittade det här på en hemsida: "En protes som är ”high profile” är högre (toppigare) än en protes som är ”moderate profile”. En högre profil kan ge ett mer framstående eller putande bröst".
imbra
Kvinna ·
01 jun, 2012
Jag är också jätte tunn upptill, och jag ska också ta MP för att fylla ut åt alla håll, men vill inte att små mkt utåtstående. Tycker det är snyggare med breda bröst än strutiga bröst. Så jag hoppas det blir bra!
Jenna_J
Kvinna ·
01 jun, 2012
Jag är också jätte tunn upptill, och jag ska också ta MP för att fylla ut åt alla håll, men vill inte att små mkt utåtstående. Tycker det är snyggare med breda bröst än strutiga bröst. Så jag hoppas det blir bra!
Ja just, då har jag nog uppfattat det rätt. Ska du ha släta?
smalltowngirl
Kvinna ·
01 jun, 2012
De gör vi säkert =) De skulle vara kul iaf =)
Nyfikan
Kvinna ·
01 jun, 2012
Essy
Kvinna ·
02 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
02 jun, 2012
Här tvättas familjens kläder för att slippa tvätta nästa vecka :) Sitter även med ett litermått och trycker i mig vatten, två liter om dagen :) Nu börjar jag bli kissnödig!! Så skönt att få detta gjort nu! När jag kommer in och darrar lite lätt på rösten så ligger väl du däri sängen efter uppvak och är toktrött :D
Lycka till alla! Jag har redan ont i brösten bara av tanken ;)
imbra
Kvinna ·
02 jun, 2012
Jag tror jag ska ha coh 2 och de finns bara i texturerade...
Nyfikan
Kvinna ·
02 jun, 2012
Essy
Kvinna ·
03 jun, 2012
Jenna_J
Kvinna ·
03 jun, 2012
Detsamma! Nu kör vi :D *nervöööös* :)
Pumba
Kvinna ·
03 jun, 2012
OP på tisdag, börjar känna mig smått stressad över allt nu, tänk så är tabletterna jag ska hämta ut på apoteket slut? tänk så får jag inte i min navelpiercing efter, tänk så blir de små/enorma.... gaaahhh!!!
karisma
Kvinna ·
03 jun, 2012
Lycka till nu alla tjejer som skall operera sig imorgon den 4:e juni!!!!Äntligen=)=)👍
Har även jag jobbat massor under helgen ,så att sövas en stund imorgon känns inte lika nervöst och jobbigt längre=)
Men funderingen har jag valt rätt implantat storlek känner jag fortfarande...vill absolut inte valt för litet, men inte heller för stort;)
Jenna_J
Kvinna ·
03 jun, 2012
Har valt perthese 500Hp, valde mellan dem och 440 mp+
Det var rätt bredd för mig och tyckte att 500 såg bättre ut på andra konsultationen och gick helt på det, lite skraj att det ska bli för stort men det får bli som det blir.
Vill ha så naturlig känsla som möjligt så Prethese verkar vara bäst för mig.