Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Höst Barn profilbild

Höst Barn

Kvinna ·

22 apr, 2012

Vilka ska Opas i Juni 2012?

Bröstförstoring

Som rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?

513

Sortera efter

Nallon

Kvinna ·

04 jun, 2012

Lycka till Pumba och Erika84, imorgon fårr ni stora fina bröst ;oP

Gilla

Jenna_J

Kvinna ·

04 jun, 2012

Hejjjjj!! Essy sammanfattade allt bra :) Jag mår också ganska så bra !! Jag hoppas det fortsätter såhär :)
Gilla

Sc11

Kvinna ·

04 jun, 2012

skönt att höra att det gått bra för er idag tjejer!

jag lägger in mig på listan. är lite seg på att uppdatera i denna tråden..

4 Essy, Estetisk Kirurgi, Eija Olsson, 450/550 HP runda Mentor, delvis bakom.
4 Jenna_J, Estetisk Kirurgi, Eija Olsson, 400 cc, runda Mentor, delvis bakom.
4 Smalltowngirl, Art Clinic, Karl Bremer, aningen 300 eller 345 cc, anatomiska Mentor, bakom
4 Karisma,Art Clinic,Karl Bremer, 440 cc,anatomiska Mentor,bakom
5 Erika84, Citadellkliniken Cosmo Tuve Mårtensson, 375 MP, mentor, bakom
5 Pumba, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 400cc HP, runda Perthese, delvis bakom
7 helikopter, Proforma Örjan Gribbe, troligtvis 300/325, mest troligt bakom, high profile.
7 Chihiro, Proforma Örjan Gribbe, 300/325, bakom, moderate plus
8 Nyfikan, Plastikakedemin, Gunnar Kratz, ej bestämt storlek, men runda mentor hp och runt 350 tror jag.
9 Imbra, Plastikakademin, Gunnar Kratz, 400 MP runda Mentor, coh 2, delvis bakom (tror jag! Har ej diskuterat med Gunnar än!)
11 Trollmamma, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 410 MP runda Perthese, delvis bakom
14 Nallon, Citadellkliniken Cosmo, Helena Sveinsdottir, 500HP runda Perthese, delvis bakom.
14 Loppefia Citadellkliniken Cosmo Helena Sveinsdottir 600HP runda perhese, delvis bakom.
14 Höst Barn, Gerlee, Marcus gerlee, 375-425 HP runda mentor, delvis bakom.
20 miss_madness, Proforma, Örjan Gribbe, 400cc, runda, medium plus profile, bakom.
25 Lucky, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 500 HP, runda perthese, delvis bakom.
26 Sc11, Citadellkliniken Cosmo, Tuve Mårtensson, 450 HP, Runda, Mentor ccoh 1, texturerade, bakom.

26 Rumidz, KKAB, Stefan Modin, troligtvis 350 cc, runda Mentor, coh 1, beslutar resten på op-dagen, delvis bakom.
29 girlie_360, Plastikkirurgene, Tammy Fiabema, 590 cc, text/släta vet ej, Mentor co1.
19 nani, citadellkliniken, korr av delvis bakom perthese MP 440 texturerade

Gilla

loly

Kvinna ·

04 jun, 2012

4 Smalltowngirl, Art Clinic, Karl Bremer, aningen 300 eller 345 cc, anatomiska Mentor, bakom
5 Pumba, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 400cc HP, runda Perthese, delvis bakom
7 helikopter, Proforma Örjan Gribbe, troligtvis 300/325, mest troligt bakom, high profile.
8 Nyfikan, Plastikakedemin, Gunnar Kratz, ej bestämt storlek, men runda mentor hp och runt 350 tror jag.
9 Imbra, Plastikakademin, Gunnar Kratz, 400 MP runda Mentor, coh 2, delvis bakom (tror jag! Har ej diskuterat med Gunnar än!)
11 Trollmamma, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 410 MP runda Perthese, delvis bakom

13 Loly, Proforma, Calle Gustafson, 375 eller 400, HP, runda Mentor, coh 1, framför
14 Nallon, Citadellkliniken Cosmo, Helena Sveinsdottir, 500HP runda Perthese, delvis bakom.
14 Loppefia Citadellkliniken Cosmo Helena Sveinsdottir 600HP runda perhese, delvis bakom.
20 miss_madness, Proforma, Örjan Gribbe, 400cc, runda, medium plus profile, bakom.
25 Lucky, Citadellkliniken Cosmo, Peter Cosmo, 500 HP, runda perthese, delvis bakom.
26 Sc11, Citadellkliniken Cosmo, Tuve Mårtensson, 450 HP, Runda, Mentor ccoh 1, texturerade, bakom.

26 Rumidz, KKAB, Stefan Modin, troligtvis 350 cc, runda Mentor, coh 1, beslutar resten på op-dagen, delvis bakom.
29 girlie_360, Plastikkirurgene, Tammy Fiabema, 590 cc, text/släta vet ej, Mentor co1.

Gilla

girlie_360

Kvinna ·

04 jun, 2012

13 Loly, Proforma, Calle Gustafson, 375 eller 400, HP, runda Mentor, coh 1, framför

29 girlie_360, Plastikkirurgene Oslo, Tammy Fiabema, 590 cc, texturerade, Mentor co1.

Gilla

Jenna_J

Kvinna ·

05 jun, 2012

Lycka till ni som ska operera er idag :) Här har vi nyss ätit lite frukost och väntar på att få åka hem :)
Gilla

Sc11

Kvinna ·

05 jun, 2012

Hur har natten gått? vad har ni på er? :)
Gilla

Sc11

Kvinna ·

05 jun, 2012

Lycka till erika34 och pumba idag
Gilla

Jenna_J

Kvinna ·

05 jun, 2012

Vi har enbart skydd för våra sår, men innan vi åker tror jag vi ska få toppar på oss.
Gilla

Nyfikan

Kvinna ·

05 jun, 2012

girlie_360: är du inte nöjd? Du som har världens finaste! Har dina bröst som sånna jag vill ha:-)
Gilla

Jenna_J

Kvinna ·

05 jun, 2012

Hemma nu, allt känns bra tycker jag. Visst spänner det och värker lite, men ingenting som jag inte klarar av att stå ut med. Kl: 12 blir det två alvedon till :)

Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

05 jun, 2012

Va skönt att allt känns bra =)  Hoppas att det fortsätter så =)

Gilla

karisma

Kvinna ·

05 jun, 2012

Vad härligt att de känns bra Jenna_J!! De måste vara skönt att vara hemma nu.

Tycker det är lite svårt att veta hur mycke man skall röra sig. Vila är bra för läkningen står de överst,samtidigt som man skall röra på sig för att få igång blodcirkulationen och påskynda läkningen=)Men försöker att inte "lägga" migner i sängen nu på dagen så man inte stelnar till för mycke.

tänker på er tjejer som har sin stora dag idag!

Gilla

Pumba

Kvinna ·

05 jun, 2012

Tusen tack till alla som önskat mig lycka till! Operationen har gått jättebra och jag mår över förväntan! Storleken blev precis som jag ville, stora men bra till min kropp! Är så lycklig! Hoppas allt gått bra för Erika84 med! Väntar nu på att min underbara pojkvän ska dyka upp :D
Gilla

Essy

Kvinna ·

05 jun, 2012

Jag mår sådär idag efter operationen igår. Bränner i mina sår, kramp i musklerna och mår jätte illa. Vill bara sova och äta men inget av det går. Hoppas att det går över... Har lite starkare smärtstillande med mig hem som jag tänkte spara till nätterna. Har nog ondare än dom andra då jag gjort ett lyft också.
Gilla

smalltowngirl

Kvinna ·

05 jun, 2012

Jag mår som jag förtjänar idag dagen efter operationen. Men min kompis sa till mig : vill man vara fin får man lida pin. Förstår nu verkligen vad de ordspråk innebär. Har sjukt ont, de jobbigaste är att ta sig upp ur sängen, något jag inte alls hade tänkt på skulle vara jobbigt, men men jag hoppas de går över snart :-) Operationen gick jätte bra iaf :-)
Gilla

tuttis84

Kvinna ·

05 jun, 2012

Jag som äg Erika84 bytte nick. Min operation gick oxå väldigt bra. Av det jag kan se så är jag väldigt nöjd :) Har inte jätte ont. Får bra med smärtlindring. Känner mig mest öm. Ligger och väntar på att Tuve ska komma in och kolla på resultatet.
Gilla

Essy

Kvinna ·

06 jun, 2012

Kul att det gått bra för er andra tjejer! :)
Gilla

Höst Barn

Kvinna ·

06 jun, 2012

En vecka kvar sen sitter ja på tåget neråt.. Nervös så ja tror ja ska kräkas, förväntans full och över lycklig..
Gilla

Jenna_J

Kvinna ·

06 jun, 2012

Essy, hur mår du idag? Mitt vänstra bröst smärtar ingenting nu, mitt högra känner jag hur en muskel krampar sig lite men inte så farligt.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem