JN7531 okt, 2023Bröstband Hej. Jag undrar hur länge ni använder bröstband efter operation? När jag var på åter kontroll sa han ca 2 veckor till. Och detta var 1 vecka efter op.Bröstförstoring07Dela
TessiTess31 okt, 2023Bröstförstoring 2år innan barnHej, har äntligen kommit till en punkt i mitt liv där jag kommer ha 2 månader mellan mitt nuvarande och gamla jobb. Och kan nu göra bröstförstoringen jag tänkt på länge. Har alltid vadderade BHar, har lite bredare axlar, oc känner att lite större bröst som jag får mer vaddering passar mig bättre. Känner mig snyggare :). Jag trodde tidigare...Bröstförstoring00Dela
TessiTess31 okt, 2023Välja olika storlek på implantat för att kompensera olika bröststorlek?Hej, Varit på två konsultationer. Har idag bokat op. Mitt ena bröst är något större än det andra. Inget jag tänker alltför mycket på. Men man kan se det. Jag fick rekommendation att välja samma storlek på implantaten. Försöker närmare minnas resonemang men kirurgen upplevde inte att det var en bra ide för att uppnå mer symetrisk bröstst...Bröstförstoring07Dela
TessiTess31 okt, 2023Välja olika storlek på implantat för att kompensera olika brölststorlek?Hej, Varit på två konsultationer. Har idag bokat op. Mitt ena bröst är något större än det andra. Inget jag tänker alltför mycket på. Men man kan se det. Jag fick rekommendation att välja samma storlek på implantaten. Försöker närmare minnas resonemang men kirurgen upplevde inte att det var en bra ide för att uppnå mer symetrisk bröstst...Bröstförstoring00Dela
TessiTess31 okt, 2023Välja olika storlek på implantat för att kompensera olika brölststorlek?Hej, Varit på två konsultationer. Har idag bokat op. Mitt ena bröst är något större än det andra. Inget jag tänker alltför mycket på. Men man kan se det. Jag fick rekommendation att välja samma storlek på implantaten. Försöker närmare minnas resonemang men kirurgen upplevde inte att det var en bra ide för att uppnå mer symetrisk bröstst...Bröstförstoring00Dela
TessiTess31 okt, 2023Minimera ärr - brösttejp VS silikongel + laser efter opHej, Kommer operera mig 23 nov, bröstförstoring ca 250cc (ej beslutat) framför muskeln. Kliniken har rekommendation att använda tejp, micropore tejp, 6mån medan ärr är röda samt vid solvistelse upp till 12 mån. Det finns ju fler alternativ än tejp. Någon som använt silikon gel? Jag har gjort lite olika laser mot andra ärr på kroppen (ne...Bröstförstoring02Dela
Tetta29 okt, 2023Hur mycket ändras framför bröst?Hej! En fråga till alla er med framför placering! Har läst mycket om hur brösten förändras från vecka till vecka efter operation när implantaten placeras bakom bröstmuskeln. Att när muskeln slappnar av droppar brösten och fluffar till sig. Men hur är det med framförbröst?? Mina är en vecka gamla och jag upplever att bröstvårtorna sitter ganska lång...Bröstförstoring05Dela
Oitnb29 okt, 2023Hur veta hårdhet Hej, ser att en del utgår från hårdhet/fasthet och att det ska finnas någon skala för detta inom implantat. Undrar vad motiva round (semi och demi) har för skala inom detta?Bröstförstoring00Dela
josssie28 okt, 2023Konsultation/op 2024 Nordiska KlinikenHej! Jag har två konsultationer inbokade i januari 2024 på NK. Är det några fler som ska dit då som vill följas åt här? :) Eller är det några som har bokat operation då? Jag ska till Said och Patrik! Jag hoppas kunna boka operation i februari eller mars om det inte är allt för lång väntetid. Låter det rimligt?Bröstförstoring00Dela
Fredrik36327 okt, 2023Operation på torsdag 2/11Sambon ska göra en bröstförstoring som hon har längtat efter i över 10 år. Hon ska genomgå op i Göteborg på torsdag 295cc runda. Jag har lite frågor om vad jag kan förbereda till efter op hur mycket "hjälp" behöver man efteråt? Jag kommer vara ledig 4dagar efter operationsdagen för att kunna hjälpa henne och ta hand om våra barn så hon kan vila. M...Bröstförstoring08Dela