Bea10414 sep, 2023Utprovning konsultation vs resultat Hur tycker ni att storleken och profilen upplevdes på konsultationen vs hur det blev i verkligheten efter operation? Bröstförstoring03Dela
Escan13 sep, 2023Brösten svullnar upp vid aktivitet Jag opererade mig den 7/9. Alltså för en vecka sedan. Har inte haft superstora smärtor utan hanterat den med Alvedon. Däremot svullnar mina bröst upp å det grövsta så fort jag rör på mig. Idag åkte jag iväg till sonens skola på ett möte, därefter vidare till ett affärsmöte. Jag var utomhus och "aktiv" i cirka 3 timmar. Jag kände under tiden...Bröstförstoring01Dela
Bea10413 sep, 2023Beslutsångest ergonomix 400/425Har bestämt mig för motiva ergonomix full profil och landade först i 400 cc, kirurgen tyckte även att 425 passade bra då det gav lite sideboob vilket jag tycker är snyggt. Vill egentligen ha lite bredd men är rädd att det blir för stort med både bredd och put och vill inte ha demi. Är 171 och väger 54 men då jag har väldigt liten platt rumpa är jag...Bröstförstoring015Dela
ms.anja13 sep, 2023Helena Sveinsdóttir slutat på Citadell?Hej, Är det någon som vet om Helena har slutat på Citadellkliniken och var hon börjar istället? Skulle kontakta henne då jag eventuellt behöver en tredje korr efter bröstförstoring då jag fick kapsel. Hon har varit helt fantastisk så blev så besviken när hon inte längre fanns kvar på Citadells hemsida. Bröstförstoring03Dela
fridamandel13 sep, 2023BröstförstoringHej! Jag har en planerad bröstförstoring hos Karin Elebro i Malmö och undrar om det finns någon som har opererats av henne tidigare och kan berätta om deras erfarenhet. Börjar bli nervös och vill bli lugnad. Tack på förhand! Bröstförstoring05Dela
Angel8111 sep, 2023Nikotin i samband med bröstoperation?På min konsultation sade kirurgen att jag måste sluta röka minst 6 veckor innan planerad operation. Det är tydligen större risker med just bröstoperation vad jag förstod på kirurgen! Hur har det gått för er andra? Jag måste ju planera in att lägga av för alla risker och är nyfiken på hur ni andra har lyckats och hur ni gjorde för att lyckas?Bröstförstoring07Dela
Yohonney11 sep, 2023Estetikcentrum MalmöHej alla! Finns här någon som har opererat sig på estetikcentrum i Malmö? Hur var din upplevelse från första mötet tills idag? med uppföljning osv. Blev resultatet som du tänkt dig? Ha en fin kväll ?Bröstförstoring01Dela
Kastanj198210 sep, 2023Snabbast återhämtning via snitt i armhålan eller i bröstvecket?Ja som rubriken lyder, vilket snitt ger snabbast återhämtning? Minst smärta? Bröstförstoring06Dela
Angel8109 sep, 2023Ni som har varit på flera konsultationer Ni som har varit på flera konsultationer? Är kirurgerna eniga i val av implantat och storlek? Hur tog ni beslut om att välja kirurg och implantat? Har själv bara varit på en konsultation hos Richard Lewin på ELITE CLINIC i Maj-23 och det kändes då helt rätt men har ej bokat in operation då jag nu i efterhand funderar på om hans rekommendation är rä...Bröstförstoring08Dela
Maggieyo08 sep, 2023Bröstförstoring Mia femtechHej! Ska på konsultation för en liten bröstförstoring på nordiska kliniken. De använder sig av en ny metod som inte kräver narkos och är ett rätt snabbt ingrepp. Informationen man får av Google är begränsad och är så nyfiken. Är det någon här inne som gjort en sån här förstoring eller varit på konsultation redan? Snälla berätta gärna! :)Bröstförstoring077Dela