SJ8030 maj, 2023Sova på sidanNär började ni sova på sidan eller mage efter er bröstförstoring? 11v postop för mig och sover ännu på rygg, men funderar på att byta sovställning snart.. Bröstförstoring08Dela
Juliado29 maj, 2023Motiva ergonomixHej! Jag har en bokad operation 29/6 för en bröstförstoring med implantat, Motiva ergonomix 360 cc demi. Vad har ni för erfarenheter gällande ergonomix? Min vision är ganska naturliga men ändå stora bröst mot min kropp, dock ingenting som jag vill att uppmärksamheten ska dras till om jag inte vill. Är osäker på storleken ifall det är för litet? Jag...Bröstförstoring05Dela
Mynona29 maj, 2023Bröstförstoring SahlgrenskaHej, jag undrar om det är någon som har gjort bröstförstoring på sahlgrenska och kan dela med sig av sina erfarenheter därifrån? Jag ska in på konsultation i juli men kan inte alls mycket om olika implantat/bredd osv ännu så vill vara väl förberedd när jag kommer in dit så jag har lite koll självBröstförstoring00Dela
tww29 maj, 202310v bröst implantat fastnat?Heej Brösten är nu 10 veckor gamla men det vänstra sitter fortfarande för högt upp... slutade med bröstbandet för två veckor sen. Är det någon annan som har sluppit korrigera efter så lång tid? hoppas hoppas det kan sjunka ner av sig självt.. Bröstförstoring02Dela
Lerkruka28 maj, 2023Urammade bröst som endast förstorats?Någon som haft urammade bröst och "sluppit undan" bröstlyft? Skulle vilja se före- och efterbilder. Någok som varit gränsfall och fått bra resultat?Bröstförstoring03Dela
Björken27 maj, 2023Motiva ergonomix Hej! Jag fick en tid för op väldigt mycket i sista minuten och är osäker om vi gått igenom allting än.. Nu dyker frågor upp... Jag undrar om någon vet- motiva ergonomix- är de lika höga som breda?? Det står inte höjd i deras size shart, bara bredden. Men jag antar då att de är helt symmetriska och har samma diameter åt alla håll? Vo...Bröstförstoring01Dela
Björken27 maj, 2023Kostnad hybrid?Någon som gjort hybrid eller varit på konsultation och fått pris för en hybridförstoring? Jag ska byta ut implantaten pga kapsel och dessutom har ena implantatet spruckit. Jag väljer mellan motiva ergonomix2 mini eller demi projektion. Men sen har jag sett bilder på mini + lite eget fett, vilket jag tror skulle bli väldigt bra. Tror du...Bröstförstoring10Dela
Elli6727 maj, 2023Har någon erfarenhet av pump vid sårinfektion?Hej, 20 dagar efter min operation började ena bröstet att vätska i ärret och blev rött. Efter någon dag fick jag även feber. Nu är jag satt på antibiotika och fick ett förband med en pump sum suger ut vätskan. Någon annan med erfarenhet av detta? Träffade kirurgen idag och hon var inte super orolig tyckte jag det lät som. Vill ha hoppet upp...Bröstförstoring02Dela
LifeLife27 maj, 2023"Mycket" egen vävnad plus förstoringHej! Genomgick 2016 ett bröstlyft. Är väl hyfsat nöjd men tankarna går ändå kring att göra en förstoring, just för att jag saknar fyllnaden upptill. Har idag C-kupa. Är ganska nöjd med storleken i sig, vill inte ha två meloner. Finns det någon som haft relativt stora bröst själv men ändå gjort en förstoring med naturligt resultat? Jag har...Bröstförstoring01Dela
Bimi8926 maj, 2023Brösten dagar efter operation Gjorde bröstlyft med implantat (535 cc) i måndags.. Och jag har läst många forum här där de beskrivs att brösten är svullna och sitter högt uppe efter operationen och att de kan ta länge innan dom kommer på ”rätt plats”.. MEN mina sitter veeerkligen högt uppe och ingen snygg form alls, fyrkantiga och svällda och upplever att brösten är små? :(...Bröstförstoring04Dela