mimmz15 apr, 2023Någon med 590cc implantat? Vad tycker ni om storleken?Någon som har 590cc implantat? Funderar på byta till större. Vad tycker ni om storleken?Bröstförstoring00Dela
Sommartjejen0015 apr, 2023Ni som använder silikontejpHej allihopa! Jag har gjort bröstförstoring och lyft. Börjat använda silikontejp då jag hört att det ska vara bättre än ”vanlig” tejp. Nu är det så att jag gärna vill duscha varje dag, men att ta bort all tejp innan duschen å sen sätta på den igen efter dusch varje dag är väldigt jobbigt, då det fastnar på händerna hela tiden och det är ett större...Bröstförstoring04Dela
Michaelam15 apr, 2023Vill ha mer ccHej på er. Har länge drömt om ett par stora fylliga tuttar, helst en D-kupa (har akupa) idag. Har varit på konsultation där kirurgen först tycker att 215 cc ger ett bra resultat men sedan sträcker sig till Max 255 cc. Detta skulle innebära att jag kanske skulle få en ckupa enligt honom. Fattar ingenting. Tycker mig se personer som gått från a k...Bröstförstoring03Dela
Februari14 apr, 2023Vem gör snyggast bröst i Sverige?Jag står inför att byta ut mina inplantat, dels för att jag har texturerade Allergan.. har i dagsläget 425cc anatomiska bakom muskeln (gjorda 2012). Jag behöver kanske göra ett litet lyft, men det är inte säkert. Tanken är att gå upp till kanske 5-600cc runda hög profil. Har kikat runt lite och kan tänka mig att resa för operationen. Bor i Västra...Bröstförstoring06Dela
miniglimten14 apr, 2023Olika höjd på brösten 3 månaderHej! Känner mig väldigt orolig över detta nu inför sommaren. jag opererade mig 11 Januari och la in mentor 275 cc plus profile. Jag är ganska smal och har aldrig haft mycket egen vävnad trots att jag har vägt mer. Tror jag haft lite tubulära bröst innan men det har inte riktigt synts eftersom jag i princip bara haft "bröstkörtlar" och ingen mass...Bröstförstoring03Dela
Heijen14 apr, 2023Velar mellan storlekar, hjälp?Har provat ut storlek och tyckte då att 390cc kändes ganska lagom, eventuellt lite stort, eller är jag ovan?460cc var för stort. Sen utifrån det ska man tänka bort 50cc när man lägger bakom muskeln? Fick till mig att mentor runda bara finns i 400 och 450? Anatomiska finns i 420.... Tips på hur jag ska tänka? Är 170cm lång och väger ca 73k...Bröstförstoring06Dela
Michaelam14 apr, 2023Bristningar Hej. Är det någon som vet om man kan göra något för att förebygga att det kommer bristningar på bröstet vid implantat? Har ganska torr hud generellt så jag funderar om jag ska försöka att vara noga med att smörja och återfukta innan/efter operation för att motverka att dom uppstår? Bröstförstoring02Dela
Antonia54314 apr, 2023Beslutångest vill inte ha för stora bröstHej! Jag opererade mig för ett år sen. Har motiva ergonomix 220cc. Tyckte det blev alldeles för lite, jag var helt platt innan hade ingen egen bröstvävnad i princip. Jag får fortfarande verkligen trycka ihop tuttarna i en bh för att kunna få en klyfta har kanske en liten 70C nu. Nu ska jag operera om mig och kirurgen föreslår samma implantat me...Bröstförstoring027Dela
Hjdk3313 apr, 2023Någon som har mentors cpg implantat, Isåfall är du nöjd? Hej! Ska opereras på tisdag nästa vecka och vet ännu inte vilket implantat jag ska välja. Är 26 år normalbyggd med en b-kupa nu. Vill att det ska se relativt naturligt ut och inte för stort så tänker runt 350 cc. Velar mellan Motivas runda demi och mentors cpg implantat som är droppformade. Hittar inte så många inlägg om dom är det någon som vill d...Bröstförstoring00Dela
Mimmi8313 apr, 2023BH tips efter bröstlyft med implantatHar svårt att hitta en BH som är bekväm efter mitt bröstlyft med implantat. Har 75E och har letat på Lindex, Kappahl, HM och Hunkemöller men inte hittat någon riktigt skön vardagsbh. Har fortfarande min kompressionsbh trots att det gått 5 månader sedan min operation pga att jag inte hittar nån BH som är bekväm. Hjälp! Bröstförstoring06Dela