Michaelam09 apr, 2023ÄrrHej. Finns det någonting man kan göra för att ärren ska läka så fint som möjligt? Exempelvis någon salva eller annat som man kan använda? Bröstförstoring08Dela
IsoldeR08 apr, 2023Korrigering proforma Är det någon som ångrat sig ganska kort efter operation och velat byta storleken på implantat? Vad fick ni betala iså fall? Är osäker om jag tycker mina blev tillräckligt fylliga som tanken va .. Bröstförstoring00Dela
Terra07 apr, 2023Söker tips sport-bh Hej! Vad har ni för tips på bra sport-bh:ar för högintensiv träning? Jag har inte brytt mig så mycket tidigare men nu efter op skulle jag vilja ha en bra. Jag tycker till exempel Aim’ns ribbade är fina men vet inte om de är bra..Bröstförstoring011Dela
Frida8806 apr, 2023Bo Cederqvist någon som har erfarenhet av honom som kirurg?Någon som vill dela med sig av sin upplevelse/op hos Bo Cederqvist på Clinic Strömstad? Nöjda med resultatet?Bröstförstoring01Dela
Klasie05 apr, 2023Vad får plats? 350cc verkar litet! Hej! Jag har varit på konsultation för bröstförstoring. Jag är 178cm lång, väger 71kg och har 80B i bh storlek idag. Jag vill ha så stort som möjligt, utan att riskera onödiga komplikationer såklart. Doktorn sa att jag bara får plats med 350cc bakom muskeln, jag tycker det verkar litet? Eller vad tycker ni?Bröstförstoring02Dela
Frida8805 apr, 2023C-kupa idag, OP 400-450 ccHej alla fina! Har idag C-kupa. (Lagt upp bild på hur dom ser ut idag). Min tanke är att lägga in antingen 400 eller 450 cc. Men rädd att det blir för stort. Någon som har lagt in 400-450 cc som vill berätta om sin OP hur det känns med storlek? Gärna någon som hade häng innan som mig och inte gjorde något lyft i samband med OP. Kirurgen sa att...Bröstförstoring017Dela
mimmisnyastil04 apr, 2023Fler som inte tål morfin?Det kan ju finnas olika orsaker till att man inte kan ta morfin. Personligen får jag gallgångskramp av det och kan inte ta vare sig morfin eller kodein (med största sannolikhet ingenting som ens är i närheten heller). Klarar man smärtan av en bröstförstoring på enbart paracetamol? ? Har visserligen fött två barn utan smärtlindring, men vissa be...Bröstförstoring014Dela
fifi04 apr, 2023Bröstförstoring 620 CCHej! Har bokat operation hos Patrik Höijer på Nordiska kliniken i maj. Bröstförstoring 620cc. Någon som har erfarenhet av operation med runt 620 cc? Gick ej att bildsöka på implantatstorlek. Har ca 75C idag, lite häng efter amning osv så hoppas storleken får upp dem lite. Hade varit kul att se om någon gjort liknande. Bröstförstoring05Dela
Kanelknäckis04 apr, 2023Mammabröst ej lyft framflr muskeln½Står inför min fjärde bröstoperation här nu. Gjorde en förstorning för 7 år sedan, Fick kapsel och mådde allmänt dåligt av dem då det påverkade mina nackmuskler så tog ut dem. saknar nu mina snygga bröst och är ganska trött på mina tomma randiga påsar. Formen är det egentligen inte större fel på och jag har inte så ont av det som jag har ont av tom...Bröstförstoring01Dela
Frida8802 apr, 2023Bröstoperation utan lyft!Jag ska göra en bröstförstoring utan lyft. Har idag C-kupa, ammat 2 barn. Därmed har jag lite häng. På konsultationen hos på Bo på Clinic Strömstad, mättes det och han sa att mitt vänstra bröst är inga problem med, men mitt högra bröst är på gränsen till att behöva göra lyft. Jag är ute efter ett naturligt resultat, och känner ändå att jag inte vi...Bröstförstoring013Dela