Hulda198212 mar, 2023Yoga framför bröstNi som har framför, när kunde ni börja med yoga igen?Bröstförstoring00Dela
citadell12 mar, 2023Någon som ångrat implantat byte till störreSom rubriken lyder. Är det någon här som har bytt implantat till större, och ångrat sig? Har själv idag 325/380cc mp och har blivit rekommenderad 625cc hp av min kirurg, då de tappat fyllighet upp till. Är orolig att detta blir jättestort. Hur mycket brukar man öka vid implantat byte för att se en skillnad, har hört ca 150cc, men vet ej om det stäm...Bröstförstoring05Dela
Lusie11 mar, 2023Ta bort naglar inför op? Hej, någon annan som har lösnaglar typ akryl eller gelé här? Har ni blivit informerade om att ta bort dom inför op? Ingen sa något till mig om det på konsultationen och står inget om det i alla dokument jag fått från kliniken… däremot såg jag på en annan kliniks hemsida att man måste ta bort tum eller pekfinger nageln för pulsmätaren. Så skickade e...Bröstförstoring03Dela
Elli6711 mar, 2023Vill ha bredare implantat. Hur mycket måste man öka för F kupa?Hej. Jag gjorde en bröstförstoring för 6 år sedan efter att ha blivit "helt platt" (som det kändes) efter 2 barns amning. Innan barnen hade jag 75B. främst ogillade jag mina bröst innan bröstoperationen för att jag hade så lite underpool. jag satte in 355cc anatomiska inplantat vilket resulterade i 75D och ett mycket bra resultat i formen. Me...Bröstförstoring00Dela
SecretS11 mar, 20233dHej, Det här med 3D bilder. Är det någon som vet om de avser återspegla hur brösten kommer att se ut (med implantat placerad bakom muskel) eller kommer det försvinna volym jämfört med vad 3D bild visar? Är nöjd med 245 vid ristest och nästan även med 3D bild med samma cc, men kanske är det ändå 275cc man ska ta efter att ha räknat in tapp för...Bröstförstoring04Dela
nocco11 mar, 2023Osäker på storlek inför op Åh, vad det här är svårt! Kirurgen rekommenderade 280 cc round, men vi landade på 355 cc anatomiska. Jag är 12,8 cm bred och med dessa implantat blir det 13,0 vilket funkar enligt kirurgen. Först har jag varit orolig att det ska bli för stort, men nu tvärtom; blir detta för litet? Jag tränar mkt på gym, är bredaxlad, har höfter och rumpa. S...Bröstförstoring021Dela
nocco11 mar, 2023Gymträning efter bröstförstoring under muskeln?Hej, Jag vet att det redan finns trådar om detta ämne men inte i direkt närtid. Skulle vilja veta när ni började träna på gym igen efter op ni som gjort en bröstförstoring bakom muskeln? Jag har precis bokat op och kirurgen säger ingen träning alls på 3 månader! Jag trodde 6 veckor, men han insisterar. Jag vill absolut inte utsätta mig för nå...Bröstförstoring02Dela
Anonym användare10 mar, 2023Någon med egen volym på 300?Hej! Jag ska lyfta och förstora den 13 april och är nervös att de blir för stora och tuttiga. Så att de stjäl för mycket uppmärksamhet även om jag är klädd i sportbh och lös tröja. Å andra sidan är jag lika rädd att de blir små och nätta på ett sätt som inte alls passar mig. Jag har ungefär 350 egen volym nu och hon kommer att ta bort ca 50...Bröstförstoring03Dela
Petra197910 mar, 2023Vågar jag gå till massör?Jag behöver verkligen gå till min massör med problem med nackmuskler och runt skulderbladen å ryggen. Jag är nu 12 veckor post-op nästa vecka och har ganska medel implantat, Mentors anatomiska 375cc moderate plus profil. Vågar jag ligga på mage i 20-30 min hos massören så här pass tidigt från operation ? Hur tänker ni andra som kanske har...Bröstförstoring05Dela
Maloo10 mar, 2023Digital konsultation Hej, jag undrar om någon av er varit på en digital konsultation och kan berätta om den är likvärdig med en "vanlig"? Skulle vara intressant också och veta om man valde att genomföra op efter det med. Funderar nämligen på en digital beroende på fler faktorer (framför allt avståndet) som gör det svårt med en "vanlig" konsultation. Bröstförstoring06Dela