Netnic24 dec, 2021Operation Jag ska byta inplantat i februari. Jag är lite sugen på att lägga fillers i läpparna samtidigt. Någon som vet om dom kan göra det när jag ändå är sövd. Bröstförstoring01Dela
Ballerina9122 dec, 2021Konsultation och Operation i vårHej! Som rubriken lyder så tänkte jag samla alla som planerar att gå på konsultation och planerar op i vår. Vad behöver man tänka på vid konsultation? Jag har noll erfarenhet och har läst lite grann. Jag har tre barn, är 30 år. Har i dagsläget tomma urmjölkade bröst som jag vill återskapa. Har haft ganska stora bröst till en egen kropp. Stirrat mi...Bröstförstoring023Dela
ana_m21 dec, 2021Vill byta kirurg, hjälp mig. Nu har det gått sex månader sedan jag gjort min operation. Det har visat sig att jag har en kontraktion i mitt ena bröst, plus att brösten inte blivit så symmetriska som jag vill. Till saken hör att jag sa till kirurgen att jag ville ha 350 - han ville inte ge mig, nu kommer jag få betala för att få lägga in nya implantat med det som jag ville ha f...Bröstförstoring02Dela
cajobi21 dec, 2021Bröstförstoring med fillersHej Någon som har erfarenheter och tankar om bröstförstoring med hjälp av fillers? Nackdelar? Fördelar? Mm. Någon som vet varför det inte erbjuds på så många ställen? Och är det någon som vet något om kliniken de erbjuder det på (i Sthlm)- Stockholm Medicus. Oerhört tacksam för era tankar och åsikter! Bröstförstoring01Dela
EllGold2421 dec, 2021Storlek på implantat?Hej. Jag är en tjej som länge funderat på att fixa brösten men nu äntligen bestämt mig för att det ska bli gjort! Jag tycker att det är så svårt att veta hur man ska tänka när det gäller storleken på implantaten. Jag har fått ett tips om att mäta upp volymen med ris i en påse och prova det i bh-n. Men jag vet inte om jag blir så mycket klokare av d...Bröstförstoring04Dela
Freand20 dec, 2021Motiva 475Någon som har Motiva 475cc och är runt 165cm och väger runt 55kg?Bröstförstoring00Dela
Netnic18 dec, 2021Snus/cigaretter Ni som röker eller snusar, lyckades ni sluta inför och efter operationen? Jag snusar och förstår inte hur jag ska kunna avstå från mitt snus. En del kliniker säger inget om snus men att om man röker så ska man avstå. Bröstförstoring013Dela
Anna-Lina16 dec, 2021Vill höra allt om Marcus Ehrström på Nordiska kliniken! Har haft konsultation med Marcus Ehrström på Nordiska kliniken och fick ett helt fantastiskt intryck. Han tog sig tid och lyssnade och jag kände mig verkligen förstådd. Jag bokade operation och planen är att göra bröstförstoring, fettsugning mage/kärlekshandtag/rygg, och bbl. Men inser att jag inte har sett eller hört om en enda bbl som han...Bröstförstoring08Dela
Kladdkakka16 dec, 2021Byggtjejer /Fysiskt arbete efter op Ni som gjort bröstförstoring och jobbar inom bygg eller annat väldigt fysiskt arbete, hur lång tid efter op började ni jobba? Jag är snart inne på min 6 vecka post op och vill gärna börja jobba igen. Mitt arbete involverar klättring inom bygg alltså så använder jag bröstmusklerna och armarna mest.. fick ingen direkt svar när jag va på återbesök, sj...Bröstförstoring03Dela
Meg14 dec, 2021Vart sitter era ärr? -bröstvecketJag opererade mig för ungefär 6 månader sedan lite drygt. Jag har mina ärr i bröstvecket. Jag undrar vart era ärr sitter, ni som opererat er och har gjort förstoringen via bröstvecket? Mina ärr satt precis i bröstvecket efter operationen men tycker att nu såhär ett halvår senare så är de ca en centimeter upp på bröstet. Har mina implantat sju...Bröstförstoring02Dela