Semlan2010 dec, 20213 veckor efter operation?Hej! Jag undrar hur ni mådde 3v efter operationen. Hur ont hade ni? Hur rörliga var ni? Vad kunde ni göra? Vad kunde ni inte göra?Bröstförstoring04Dela
chanelen09 dec, 2021Tyge Tindholdt i Malmö - hur hittar man omdömen kring bröstförstoring? Hej, Är det någon här som har erfarenhet av plastikkirurg Tyge Tindholdt? Funderar på bröstförstoring hos honom, men hittar så få recensioner eller omdömen. Hur hittar man det? ??Bröstförstoring01Dela
vitsippa1209 dec, 2021Mini eller demiKom nyss hem från konsultation på Bellakliniken med Johan Nordquist! Jag är just nu 65A eller 75AA! Funderade först på något mellan 240cc och 300cc, efter att ha prövat olika implantat i bh så kändes 300 alldeles för stort på min nätta kroppsform, 250cc kändes alldeles lagom och ändå liite stort(det är bra!). Johan noterade även att jag har en...Bröstförstoring06Dela
Anna-Lina09 dec, 2021130 000:- för allt, bra/rimligt pris? Fått offert för att under samma operation göra bröstförstoring/implantatbyte, fettsugning av mage, kärlekshandtag och rygg, och en bbl. 130 000:- landar det på. Tycker själv att det låter som ett bra pris men vill höra vilket pris andra fått betala för samma operationer. Jag var på Nordiska kliniken, kan tilläggas. Bröstförstoring01Dela
Joline08 dec, 2021Framför eller bakom bröstmuskeln?Hej. Är det någon klok här som vet varför man väljer att lägga ett implantat framför eller bakom muskeln? Vad är skillnaden? Glömde fråga på min konsultation. Har bokat op hos Jonas Lundberg på Akademikliniken och han sa att det kommer läggas bakom och jag hade inga invändningar. Kram på er.Bröstförstoring02Dela
Loka0108 dec, 2021För små? Undrar om ja skulle tagit lite större.. hade 200 i egen vävnad och lade in 325. Är endast 158 lång å väger typ 55. Så trist att man inte kan se andra bilder här.Bröstförstoring01Dela
Semlan2008 dec, 2021Så nervös över resultatetHej! Jag ska opereras nu på måndag (13/12) och är just nu inte alls taggad, bara jättenervös, nojjig och orolig. Mina nuvarande bröst mäter ca 400cc, tror jag har typ 75c eller något i bh-storlek. Alltså inte så små bröst enligt mig iallafall. Mitt problem är formen, har en bred bröstkorg och de är ganska lång ifrån varandra, bröstvårtorna pe...Bröstförstoring03Dela
Gipa08 dec, 2021Opererad av Paolo Montemurro, super lycklig!!Två veckor har gått efter min bröstförstoring hos Paolo på Akademikliniken och...jag är redan jättenöjd!! Brösten läker fint och allt ser väldigt snyggt ut, helt över förväntan!! Och inte haft ont alls, så smidigt! Jag hade sett Paolos Instagram och valde direkt att operera mig hos honom efter konsultationen, han är the king of breast helt e...Bröstförstoring00Dela
Amanda_KS07 dec, 2021Bröstförstoring - välja storlek?! Hej! Jag ska snart göra en bröstförstoring. Men jag är så extremt kluven till valet av implantat!! Jag är 176cm och väger 83kg. Jag hyfsat vältränad och har mycket former. Jag har typ en A-kupa idag. Jag vill ha större bröst men inte några bomber liksom. Det viktigaste är att jag kan leva med dem i vardagen. Jag tränar mycket och har ett...Bröstförstoring016Dela
Majken1107 dec, 2021Silicontejp Hej! Någon som är kunnig om silicontejp? Precis startat med det men undrar om man ska ta av den tejpen vid dusch eller ska den sitta kvar som ”vanliga tejpen”.?Bröstförstoring01Dela