Roosofia20 sep, 2021Missnöjd efter operation Hej på er där ute! Känner mig så otroligt uppgiven och ledsen. Jag opererade om brösten och gjorde en förminskning av bröstvårtorna då de var hemska efter amning med två barn. Vid konsultation så sa jag att jag ville få bort det överflödiga av huden som töjts ut samt bli av med hänget som blivit efter mitt andra barn. Vi kom överens om att byta mi...Bröstförstoring021Dela
Majken1120 sep, 2021Ann-Charlott Docherty Skogh, Eriksbergskliniken Hej alla! Nu har jag bokat konsultation hos Eriksbergskliniken för bröstförstoring. Läkarn är Ann-Charlott Docherty Skogh, någon som opererat sig där eller vet någonting om henne? Jag gjorde en explantation där 2020 men då med en annan kvinnlig kirurg som var jätte bra och trevlig. Hoppas att någon har inputs :)Bröstförstoring00Dela
Sofi8919 sep, 2021Osäker på val av inplantat samt storlek.Hej vet inte om mitt inlägg försvann. Gör om igen. Jag va på min konsultation helt oppläst, det enda ja visste va att jag vill ha mkt bröst, jag har platta bröst nu, när ja va där så va det bara Mentor vi prata om och han vi valde ut mentor 450cc hp, men ja ville upp till 500-550, men det skulle inte gå med just de implantatet, då skulle ja behöva...Bröstförstoring08Dela
Rosa2719 sep, 2021Explant/framförflyttNi som har gjort explant eller Framför flytt, vad fick ni höra om musklerna då? Om dom går att sy tillbaka eller inte? Eller tänkte ni inte på det. Var det något som kom upp på konsultationen överhuvudtaget? Och är det någon förutom jag som har problem med musklerna efter uttag? Bröstförstoring00Dela
Lunabelle18 sep, 2021Motiva ergonomix platt innan?Någon som opererat in Motiva ergonomix och varit platt innan? Jag har planerat Mentor anatomiska 170-225cc har inte bestämt size än är väldigt liten och nätt i kroppen och vill ha ett naturligt resultat. Men börjat tveka på mentor och känner mer för motiva ergonomix men är rädd för att resultatet inte ska bli lika naturligt eller att det kommer syn...Bröstförstoring017Dela
Netnic17 sep, 2021Byte av inkapslade inplantat Jag ska byta ut mina inplantat som jag gjorde 1992. Jag egentligen inga problem med dem men det ena är lite hårt. Troligen inkapslad. Har läst en del om att det är en komplicerad operation att ta bort kapseln. Kan jag lägga in ett nytt inplantat direkt eller blir det två operationer? Jag vill helst ha ett naturligt resultat som kanske passar passar...Bröstförstoring00Dela
annika7917 sep, 2021Bröstförstoring +lyftJag vill göra en bröstförstoring och lyft men det är en djungel att veta var och hur. Jag bor i Karlstad och här har vi ingen, någon som har tips på bra kliniker i närheten? Jag vill ha så naturliga som möjligt och vad jag läst mig till sla dom då läggas under muskeln, någon som vill dela med sig? Bröstförstoring00Dela
Mzama17 sep, 2021Konstig fråga Hej Kan man gå till frisören och färga håret 10 dagar efter operationen? Tänker bara på färgen men den kan väl kanske inte ha någon betydelse :-) men vill ändå höra mig för.Bröstförstoring03Dela
Pernilla7516 sep, 2021Implantat som inte faller nerMina implantat sitter uppe vid armhålan och inget i ”fickan”. Är det någon som har lyckats få ner dem med massage (som min läkare säger)? Hur lång tid har det tagit??Bröstförstoring07Dela