AnonymJ14 sep, 2021Bröstlyft slutet av septemberKnappt en vecka kvar till mitt bröstlyft på Bellakliniken. Är det någon mer som snart ska göra ett lyft och vill följas åt lite?Bröstförstoring017Dela
CocoChanel14 sep, 2021Snitt via armhålan Hej, allesammans.? Jag har en inbokad operationstid hos Thomas på Bellakliniken i början av november. Jag tänkte kika om något utav er har genomgått eller ska genomgå bröstförstoring via snitt i armhålan? Ni som har gjort det, hur upplever ni återhämtning samt smärtan? Tacksam för alla svar.☺️Bröstförstoring08Dela
Nanani14 sep, 2021Proforma vs Nordiska kliniken?Hjälp mig med era historier! Vad har ni för känslor och tankar kring dessa två kliniker samt kirurger? Har varit på konsultation hos Patrik Höijer på Nordiska Kliniken och fick ett väldigt bra bemötande och kliniken kändes bra. Har a-kupa idag och vill endast förstärka de bröst jag har och inte göra en förstoring vilket Patrik förstod direkt. V...Bröstförstoring08Dela
Serom13 sep, 2021Hematom/SeromÄr det någon som fått komplikationer efter en bröstoperation med Hematom/Serom (vätska inne i bröstet)? Jag bytte ut mina gamla implantat och har nu tömt seromet flera gånger men det bara fortsätter att komma. Har Motiva nu. Min kirurg menar att vi måste ta ut implantatet och vänta 3-6 månader för att det ska läka och sen sätta in det igen. H...Bröstförstoring00Dela
Frmain13 sep, 2021Motiva round eller ergonomixJag planerar en bröstförstoring och velar mellan motivas round och ergonomix. Jag har en liten underpool på mina bröst och är nästintill platt upptill, men har inget häng på brösten. Jag har läst i forumet och blivit lite rädd för att de ska bli hängiga med ergonomix, samtidigt som jag är rädd att de ska bli för runda upptill då jag inte vill att d...Bröstförstoring015Dela
Scrunch12 sep, 2021Obefintlig bröstvävnadJag skulle vilja se hur resultatet har blivit för andra som haft samma utgångsläge som jag, dvs ingen egen bröstvävnad eller underhudsfett. Jag skall göra bröstlyft och lägga in 255cc anatomiska mediumhöga, mediumprofil, delvist bakom bröstmuskeln. Jag har mycket lite underhudsfett och enbart tomma skinnpåsar till bröst. Jag har lagt in före-bil...Bröstförstoring02Dela
Mzama11 sep, 2021SlutresultatHej på er Ni som nått slutresultat på er bröstförstoring, vad säger ni? - är du nöjd? -blev det som du tänkt? - strl blev den bra eller hade du velat ha större/mindre? -gällande strl lyssnade du på kirurgen? -modellen blev bra eller hade du valt annorlunda om du gjort idag? Något annat du tänker reflekterar över när du nåt slutresultat...Bröstförstoring02Dela
Mzama11 sep, 2021Äntligen..Nu har äntligen gjort min bröstförstoring som jag länge velat göra, glad att jag väntade och tänkte igenom men överlycklig att den är gjord. Väntar spänt på slutresultatet, dock har jag några andra saker som jag gärna vill göra. - har ni tankar på fler ingrepp? -hade ni dom innan första ingreppet eller kom det efter? -vad är rimligt att vänta...Bröstförstoring03Dela
Mzama11 sep, 2021Efter bröstoperationHej Ni som gjort bröstförstoring ( förstår det är olika)men när kände ni att ni kunde röra er lite mer normalt så att säga. När kom ni igång?Bröstförstoring013Dela
solstrålens10 sep, 2021Vilken bh efter operation på Citadellkliniken?!Ni som har opererat er på Citadellkliniken, vilken bh-modell har ni köpt då ni har fått byta ut läkningsbh:n efter ca 4 veckor. Skall ju vara en liknande står det. Tänker att ni som köpt ny kan tipsa om märken/ modeller =)Bröstförstoring03Dela