Knasen08 jul, 2021Erfarenheter Carovivakliniken?Undrar igen om någon varit på Carovivakliniken uppsala? Vill ni dela med er av upplevelserna av både op resultat bemötande...?Bröstförstoring00Dela
Kristina1107 jul, 2021Op nästa vecka! Nervös men super taggadÄr det någon mer som har OP nästa vecka? Ska äntligen göra min bröstförstoring då den 14e ! Finns det någon som vill följas? Har tips och råd inför eller efter OP? Någon som kanske kan lugna ens nerver haha. Någon som satt in mentor anatomiska 350 hp? Någon som opererats på Art Clinic i Göteborg? Jaa alla som vill är välkomna att skri...Bröstförstoring08Dela
Kokobella07 jul, 2021Efterlysning bilder på hängiga bröst räddade utan lyftHej! Jag förstår att det är en konsultation som till 100% kan ge mig svar på min undran. På Nordiska Klinikens informationsvideos säger de att i många fall kan bröst efter barn enbart behöva implantat och behöver inte alla gånger genomgå en lyftoperation. Jag har ganska mkt massa kvar i mina bröst men de är så fasansfullt platta upptill och h...Bröstförstoring026Dela
Nid06 jul, 2021Simulering vs verklighet Hej! Jag har bokat tid för bröstförstoring den 26/8, nervös men superglad! Jag har valt efter mycket velande, 440cc anatomiska implantat. Jag är 175, 68 kilo och bredaxlad, ammat tre barn. Först va jag inne på 315cc eller 350 cc men min kirurg sa att jag skulle testa större för att jag har breda axlar. När jag testade 450 så tyckte jag det va...Bröstförstoring03Dela
FrökenNorrman05 jul, 2021Den där mentala biten...Hade nog aldrig kunnat föreställa mig att den mentala biten skulle bli så här kämpig. Stressen och oron över att något inte ska läka ordentligt, funderingar över resultatet, känna sig delvis hjälplös, brist på energi osv. V 2 mådde jag oförskämt jäkla bra! Sen kom seromet, venusberget fylldes upp till sin bristningsgräns.. det ömmade, vätskade och...Bröstförstoring024Dela
Dalkullan105 jul, 2021Sjukskriven efter byte till större implantat En fundering. Hur länge brukar man bli sjukskriven efter byte till större implantat? Ska göra en korrigering av mina implantat i september pga dom sitter lite för högt. Och tänkte då byta till 350 från 220. Men det känns jobbigt att behöva börja om med allt. Samt hur brukar det vara med träningen efter ett byte?Bröstförstoring03Dela
Tinimini04 jul, 2021Erfarenhet från Fornebuklinikken i Oslo?Hej, Jag planerar en bröstförstoring och eventuellt en fettsugning av lår på Fornebuklinikken i Oslo. Är det någon som har erfarenhet från denna kliniken? Någon som gjort något nyligen där?Bröstförstoring01Dela
Cherry1904 jul, 2021stora implantatHej! Någon här som har opererat större implantat 1500 cc och uppåt? Vilken klinik o kirurg vände ni er till då? Och vilken tillverkare av implantat erbjöds. Bröstförstoring06Dela
imaki04 jul, 2021Sitter min läk-BH rätt?Hej på er! Jag har varit väldigt aktiv senaste veckorna på detta forum och har upplevt att många är otroligt hjälpsamma. Jag har inte fått svar från kliniken ännu, så jag tänkte kolla om någon här kan hjälpa mig. Jag har sedan operationsdagen varit väldigt svullen. Mitt högra bröst är mer svullet än det andra. Båda brösten ser ju såklart ut som...Bröstförstoring016Dela
Linn8404 jul, 2021Vill köpa ny bh nu, hur mycket ändras de egentligen?Okej, jag är väldigt aktiv och tränar i princip dagligen (gym, MTB, simma, rullskidor…), om inte annat så blir det en promenad liksom. Och jag är så sjukt taggad på att komma igång igen så fort jag får klartecken och tänker då att jag behöver en sport-bh så nära inpå klartecknet så jag slipper springa runt och leta en det första jag gör. Dets...Bröstförstoring03Dela