emlanT15 jun, 2021Gick ni utan bh 2 mån efter op? Hej Kände ni att brösten "la sig på plats" snabbare när ni gick utan bh efter op? Bröstförstoring00Dela
emlanT15 jun, 2021Hur länge ändrar sig brösten efter en bröstförstoring Hej! Jag tycker mina bröst blev lite små, har nu gått 2 månader sedan jag gjorde min operation. Har hört att de blir större med tiden, stämmer det? Bröstförstoring012Dela
Ginise15 jun, 2021Smärta & obehag i höger bröstDet började med att jag var med om en stor olycka för snart 7 veckor sedan. Ramlade i en trappa opererades i huvudet för Stor Hjärnblödning & fraktur. Då hade mina bröst blivit 6 månader. Aldrig känt någon smärta eller obehag förens nu för snart 2 veckor sedan. Då började höger bröstet göra ont (inte mycket ont) på höger sidan. Dagen efter blev det...Bröstförstoring02Dela
solstrålens14 jun, 2021Byte av implantat - Med eller utan lyft??Som rubriken lyder; Byte av implantat - med eller utan lyft. Skulle vilja höra på lite olika resonnemang :) Varit på konsultationer och bokat operation på citadellkliniken, känns verkligen som rätt beslut att genomföra operationen där. Kirurgen där säger att jag ligger i "gränslandet", med andra ord hade han kunnat byta implantat (har koksalt n...Bröstförstoring00Dela
ECCW14 jun, 2021Bröstlyft och Padel/TennisHej! Jag har en fundering angående när och hur det känns att börja spela Padel eller tennis efter ett bröstlyft med implantat under muskeln? Har snart gått 3 månader och abstinensen är lite väl påtaglig nu. Har testat att slå lite och då känns det i bröstet men det gör inte ont. Är det någon som har erfarenhet av detta? Bröstförstoring01Dela
MiaM14 jun, 2021Bröstband jag hatar dig ;)På onsdag är det 3 veckor sen jag opererades och jag har haft bröstband dygnet runt från hemgång. Är så less på det att jag skulle kunna bränna upp det förbaskade bandet nu. Svårt att andas, svettas så det rinner svett mellan tuttarna och så sjukt svårt att klä sig utan att bandet syns. Jag tycker att tuttarna ser mycket bättre ut nu än som nyopere...Bröstförstoring03Dela
tackmennejtack14 jun, 2021Tas alltid kort vid återbesök till kirurg på NK?Hejsan! Är ny på detta forumet och har en lite annorlunda fråga ? Gjorde en förstoring och lyft på NK för snart 9 månader sedan och var på återbesök hos kirurg för några veckor sedan. På det återbesöket så pratade vi om möjliga korrigeringar för att förbättra resultatet. Som det är nu så är inte resultatet helt lyckat, men kirurgen var med på at...Bröstförstoring05Dela
Kristina1114 jun, 2021OP Juli 2021 bröstförstoring Är det någon mer som ska opereras i Juli ? :D Själv bokade jag tid för min bröstförstoring idag och det är en sån overklig känsla att jag äntligen ska göra detta! :o Är så förväntansfull, nervös , lycklig och ja massa blandade känslor!:) känner mig dock lite ensam i detta och kanske det finns någon här som vill dela denna resa tillsammans ? :D Bröstförstoring00Dela
Myantonia14 jun, 2021Operation Torsdag 17/6Är det några som ska operera sig i samma veva som vill hålla sällskap under operation, läkning etc? ? Det är dags för mig på torsdag på Nordiska. Börjar bli lite nervös… men så skönt att det snart är dags. Har känts som en evig väntan…Bröstförstoring029Dela
Tilda9913 jun, 2021Byte av tejp? Blod från ärret, hjälp!Hej! Jag opererades för drygt 3 veckor sedan och ikväll skulle jag byta tejp för första gången själv. Jag har ankarärr och på mitt högra bröst börja de blöda lite från de vertikala ärret. Vet inte om jag drog upp en skorpa. Bör jag tejpa över detta? Ska jag tvätta där det kommit blod? Hjälp! ?Bröstförstoring04Dela