e-licious15 jun, 2012KKAB falköping, agusti ngn?ngn som skall opa sig på KKAB i Falköping i agusti?? Bröstförstoring00Dela
Anonym användare15 jun, 20123 månader - CitadellNu kan jag äntligen börja känna mig nöjd med mina bröst! :D Hade bh och bröstband i 10 veckor totalt då mina bröst inte velat sjunka. På mitt sista återbesök sa Johan att allt ser bra ut och att de kommer sjunka mer! :D Jag får nu massera mina bröst för att snabba på "mjukheten" och jag skall ge det hela 6 månader och om jag inte känner att de sjun...Bröstförstoring013Dela
Gucci8915 jun, 2012Storleksblind??? :(Undrar om man blivit storleksblind.. Jag har lagt i 590cc, hade gansak lite egen vävnad.. men ja, jag känner i efterhand att jag kunde lagt i 700cc ... :( Bröstförstoring07Dela
Anonym användare15 jun, 2012Tejpen?Har nu en veckan kvar av tortyrbh:n och min tejp börjar verkligen att lossna. Har ni några tips på hur man kan få den att sitta kvar en vecka till? :pBröstförstoring00Dela
Icewoman14 jun, 2012Försäkring vid bröstförstoring?Hej. Har köpt dealen på groupon hos Gerlee och undrar om någon vet vad för försäkringar det finns att köpa till, vad de innefattar och ca pris? Tacksam för svar.. :)Bröstförstoring012Dela
lillamig14 jun, 2012Bh-storlek, hur funkar det?Om jag har förstått rätt så är underbandet avgörande för hur stor kupan är på en bh. En 70A har samma kupstorlek som 65B och 60C, eller?? Nu till min fråga.. Enligt changes bh-guide på nätet ska jag enligt mina mått idag dra 65D (!!!). Jag har alltid trott att jag har 70A. (jag är platt som en pannkaka) Har change kanske annorlunda storlek...Bröstförstoring010Dela
Gucci8914 jun, 2012SMÅ eller är jag nojjig :/?Jag har haft mina bröst i 2,5 månad nu. Är super nöjd.. Men .. Ja det finns ett men. Jag tycker dom ser små ut.. :/ har 590cc .. Känns som dom är mkt mindre nu än innan.. Dock passar min bh som är 75F fortfarande.. Sitter likadant som då jag köpte den.. Är det någon annan som känner igen sig? Är väl för att man vant sig nu.. Så tkr man så...Bröstförstoring08Dela
Fitzpatrick14 jun, 2012Hur berättar man??Ni som har förstorat brösten, hur berättade ni det för familj, vänner osv. ? Hur reagerade dom? Dom kommer ju antagligen märka att man har gjort ngt. Berättade ni före eller efter operationen? Tacksam för svar! :) Bröstförstoring024Dela
Bubblan1114 jun, 2012Måste man berätta?Hej! Måste man berätta för familjen att man ska göra en bröstförstoring, alltså inte sin egen kille men för sina föräldrar sin killes familj? Jag känner mig jättedum för jag har ingen lust att säga något nu innan operationen för jag vill inte ha en massa moralpredikningar... hm... samtidigt vill jag säga något.. hur har ni gjort? Bröstförstoring017Dela
Maria-1914 jun, 2012Groupon erbjudande....Det är ca 2 timmar kvar på erbjudandet och jag är så kluven. Det är ju en bra deal men vågar man? TÄNK OM man skulle ändra sig? Hur får man då pengarna tillbaka, någon som vet? Väldigt tacksam för svar. Bröstförstoring02Dela