Dlokz26 apr, 2012Konsultation i morgon, tips?I morgon åker jag 11 mil mot Karlshamn för att gå på konsultationen. Har ni några tips? Jag har tänkt skriva ner massa frågor och ta med. Bröstförstoring06Dela
Opticruise26 apr, 2012MISSA INTE Skönhetsbubblan ikväll!!SVT1 kl. 21,00.. Såg det förra veckan(det avsnittet finns även på SVT play) Dokumentärserie om skönhetsoperationer/behandlingar.. Ikväll skulle de bl a ta upp när en operation går snett/ komplikationer uppstår.. Riktigt intressant och sevärt program.. Ett tips bara så här en regnig torsdag.. Ha en trevlig kväll tjejer👍 Bröstförstoring026Dela
Roos26 apr, 2012Saker att tänka på efter operationen?Idag är det 26 dagar kvar till min operation och lite frågor har börjat dyka upp i huvudet. När kunde ni köra bil efter operationen? jag är väldigt beroende av min bil, jag har två veckor semester från jobbet efter operationen och sen är det bara att sätta sig att köra 5 mil till jobbet varje dag till och från jobbet. Jag bor på ena sidan st...Bröstförstoring01Dela
Anonym användare26 apr, 2012Lätt att dölja en operation?Säg att jag skulle besluta mig att inte tala om för någon, hur pass lätt är det att folk märker ändå att du genomgått en bröstförstoring? Går nämligen i skolan fortfarande och min skola är ganska liten, alla känner alla. Jag skäms inte på något sätt över att operera brösten men jag vill bara inte ha den uppmärksamheten som tillkommer när man gå...Bröstförstoring07Dela
Anonym användare26 apr, 2012Mer häng vid framför placering??Börjar känna mig osäker med delvisbakom placering när jag läser om muskelpåverkan osv. Men det känns på nått konstigt sätt som att brösten har lättare för att börja hänga vid framförplacering. Så ni som har haft framför placering i ett antal år hur upplever ni de? Måste man inte ha mycket egen vävnad vid framför, och vad räknas som "mycket"? Bröstförstoring05Dela
Rumidz26 apr, 2012Ni med 70A innan opHur mycket har ni lagt in och vad fick ni för kup storlek efter op? Jag skulle vilja fylla ut en C kupa... Jag är ganska liten 158cm kort :) och väger ca 45kg.Bröstförstoring017Dela
Maj201226 apr, 2012Panik operation börjar närma sigHej! Bokad op på Art Clinik Gbg 21/5. Har 240 runda inop 2000, vill ha mer hylla nu efter två barn. Funderar på 390 anatomiska. Velar fram o tillbaka. Hur ska man kunna bestämma sig? Nån som kan komma med tips o råd? Eller som har samma förutsättningar. Hade a kupa innan första implantaten. Nu ska de ju naturligtvis bort. Är 162 lång...Bröstförstoring06Dela
Meia26 apr, 2012Satrandkliniken, vad ingår? Ni som har op på strandkliniken, vad ingår i priset? Funderade på om kapselförsäkringen ingick eller köper man till den? Och vilka ev komplikationer får man fixat utan kostnad. Bröstförstoring03Dela
Snigeln26 apr, 2012Hur gjorde ni när ni bestämde er för implantat ?? - 1 vecka kvarHJÄLP mig - jag kan för allt i världen inte bestämma mig för vilka implantat jag ska ha ! hur resonerade ni när ni bestämde er för anatomiska eller runda ?? jag vill ha snygga tuttar, dem ska va lätt att pusha upp om jag känner för det, jag vill inte få hängiga (vissa anatomiska ser hängiga ut) eller jätte stort glapp mellan dem (var...Bröstförstoring01Dela
missvendel26 apr, 2012BRÖSTFÖRSTORING, 550cc ristest och Örjan GibbeJag har bokat tid hos Örjan Gibbe, Proforma Clinic i Stockholm. Dock bor jag långt ifrån (32 mil/per resa) och har då bokat in en konsulation samma dag som jag opereras. Kvinnan som jag beställde tiden hos sa till mig att Örjan skulle ringa mig så att jag skulle förbereda med frågor etc etc. Dock har han inte ringt än och det är lite mer än en...Bröstförstoring02Dela