Elocin14 apr, 2012Undermuskelhäng?Jag har såklart fått lite undermuskelhäng på ena bröstet, såklart måndagsexemplar som jag är så får ju inget funka på en gång;) men det jag undrar är hur man ev korrigerar detta? I nuläget så var det ca 7 v sen op och jag har ett bröstband dygnet runt. Men om det inte blir bättre vad gör man då? Jag är op på strandkliniken så flytta framför lär ju...Bröstförstoring04Dela
Trinna14 apr, 2012Gå på kirurgens stl-rekommendation? Blev ni nöjda?Tycker detta med storleken är jättesvårt. Vill ha en förändring, men inte föör stort. Så vad tror ni, blir 400, delvis bakom, genom armhålan bra?Bröstförstoring015Dela
sandra198713 apr, 2012Ni som har mentor 500cc hög profil bakom muskeln! Hjälp!Som rubriken lyder -tycker ni de har för lite put? Att de ser lite platta ut ibland?Bröstförstoring01Dela
edpoli13 apr, 2012Utveckling av brösten, *bilder* före och efter opTänkte visa hur mycket brösten ändrar sig under ett år.Bröstförstoring08Dela
edpoli13 apr, 2012Tuttar, 1 år efter opJag har inte varit här inne på evigheter, men tänkte nu bjuda på bilder på mina bröst, 1 år efter opBröstförstoring08Dela
pre-tty13 apr, 2012Kanske man ska ta 700cc?På Torsdag nästa vecka är det dags för min omop. Har inte haft någon konsultation eftersom att jag bor så långt bort från kliniken, så den har jag dagen innan op. Mailat med en sköterska som sagt att 600-650cc blir bra för att rätta till det jag är missnöjd med. (För lite klyfta, för små.) Igår började jag tänka i dom banorna att det kanske är li...Bröstförstoring012Dela
Miss.B13 apr, 2012Besviken, undrandes, osäker - vad göra???Hej! Det var väldigt mycket information om allt annat men tyvärr blev jag lite besviken kring den knapphändiga informationen om implantaten🙁 Jag var först på konsultation hos Peter Cosmo, han var trevlig och verkade kunna sin sak men när jag frågade om olika implantatmärken (har läst på deras hemsida att han använder sig både av Perthese och M...Bröstförstoring08Dela
Pixi13 apr, 2012Hjälp och tips med implantat som kan ge mig ett naturligt resultat Var hos Peter Cosmo igår och fick domen att jag måste göra ett lyft, vilket jag befarat. Dock känner jag mig fortfarande osäker på bakom placering och kankse måste välja bort drömmen om Cosmo tuttar. Mitt mål är att få ett par så natuliga bröst som möjligt! Jag behöver ju volym upptill, men bara till en fin skidbacke, vill absolut inte ha någon...Bröstförstoring022Dela
linnsan13 apr, 2012korrigering på proformaHej! Hur mycket kostar det om man vill ändra strl på proforma i sthlm? =) Någon som gjort en andra operation? Kommer de göra så "ont" som de gjorde första operationen? Bröstförstoring01Dela