anabanana11 apr, 2012Tips inför första OPNi som har erfarenheter kring bröstförstorning, vad har ni för tips och råd? Bröstförstoring04Dela
anabanana11 apr, 2012Vill inte ha klot..Är intresserad av droppformade bröst men hur betecknas det? Det är många namn och begrepp jag inte får såsom extra hög, rund, olika profiler osv. Bröstförstoring01Dela
Gucci8911 apr, 2012BH HJÄÄLPHeeej alla=) jag opererades för ca 3 veckor sedan och är suuuper nöjd hitintill.. jag har lite funderingar king bygelbh, jag undrar hur länge ändrar brösten så mycket att man "växer" ur en bygel bh i början.. tänkte att det kanske är onödigt att gå och köpa en bh nu för 4-500 om den inte passar om en månad.. har hört att brösten bli lite större när...Bröstförstoring06Dela
BettyBoobs11 apr, 2012255cc Soft touch Anatomiska (11.5 bred)Hej Var på konsultation igår på AK hos monteMurro (nonting) :P Han sa att det enda implantatet jag kunde ha var 11.5 cm breda och då blev det alltså anatomiskt Allergan soft touch MM 255cc bakom muskeln. Såg väl naturligt ut o jättefint på 3D:n Men fdan vad jag tkte dem var hårda.!!! Hade gärna velat välja större men det GICK INTE!!...Bröstförstoring015Dela
Anonym användare11 apr, 2012Gåband efter op snälla svaraUndrar om man kan gå på gåband efter man gjort förstoring. Imorgon har det gått 1 månad sen op, tänker bara gå som vanligt inte springa/jogga eller powerwalka.Bröstförstoring02Dela
ksjo11 apr, 2012Konsulation igår:) op 4 juniVar på östersjökliniken hos Disa lidman igår, på konsultation:) Gick bra och testade massa implantat och fastnade för 500cc moderate plus. Och hon gick även med på att lägga dem framför bröstmusklen! Så glad jag är nu :D blir op 4 juni. Och sen frågade jag om hon tyckte jag skulle ha textureade implantat eller släta. Då tyckte hon textureade med Co...Bröstförstoring03Dela
snuttan9011 apr, 2012HJÄÄÄLP :( Hur var det för er?Ni med bakombröst! Jag opererades igår på citadell, 440 MP bakom muskeln...har hört att brösten ska växa med tiden när man har bakom, mina bröst är jättesvullna och ömma och dom ser jättestora ut i tortyren...hoppas bara inte att brösten kommer bli ännu större för dom ser enorma ut nu :( skulle ha tagit en storlek mindre... Hur har det vari...Bröstförstoring019Dela
askungen10011 apr, 2012Någon med erfarenhet av Dr. Opitz i Malmö?Hej alla! Såg att det skapats tråd/trådar av de som köpt Groupon-dealen med bröstförstoring hos Dr. Gerlee i Helsingborg och tänkte skapa något liknande för den deal som under samma period fanns hos Lets Deal (Bröstförstoring för 15000 kr hos Dr. Opitz i Malmö). Är det någon som lyckats boka konsultation eller opererat sig? Hur har det gått? Int...Bröstförstoring011Dela
Natta-patta11 apr, 2012Framför bröstmuskelnKan man säga samma dag som man ska opereras att man vill ha framför elr ska man säga till innan??Bröstförstoring025Dela