Anonym användare04 apr, 2012*Bild* 2 ½ veckors bröstHär är ett ny taget kort på mina boobs =) Bröstförstoring04Dela
snuttefian04 apr, 2012Vad tror ni om 400 cc, efter ha kollat dessa bilder??är en LITEN tjej.. Som är ute efter snygga /sexiga boobs men inte Skrikande sillis tuttar på stan. har operation den 12 april på Proform.a Så här liten är jag..> 158 cm och väger 45. Undrar om det finns nå mer som är lika liten som jag.. Som har gjort op. eller ska göra. De kommer bli allergan hp 400 cc tror jag... besämmer cc och profilen...Bröstförstoring06Dela
Snigeln04 apr, 2012hur berättade ni för era nära & kära ? som rubriken lyder , hur sa ni det som ? min situation är jobbig. - jag vet med all säkerhet att jag kommer att få höra att jag prioriterar fel.. jag har inget heltidsjobb, jag har inte haft råd med körkortet ännu.. så alla kommer säga att ja ska ta det först.. Men jag själv känner att jag tycker det är viktigare med en bröstförstoring ju...Bröstförstoring03Dela
ksjo04 apr, 2012Disa lidman?Hej! Ska på konsulation hos Disa lidman på Östersjökliniken på tisdag. Men undrar om de är någon här inne som har gjort sin op hos henne? Är ni nöjda?? Vet ni om hon bara lägger bakom muskeln? Skulle vilja lägga framför muskeln och vore så skönt om hon gjorde det också så slipper man åka 35 mil till någon som gör.. Tack på förhand :))Bröstförstoring05Dela
nami04 apr, 2012Framför bröst, hur hängiga? Är det någon som har framför placering och som har en bild på hur brösten ser ut efter ca 1-2 år? Eftersom alla kirurger säger att dem hänger ner sig betydligt snabbare så hade det varit intressant och se hur "hängiga" dem verkligen är jämnför med ett bar bakom eller delvis bakom bröst!! Bröstförstoring08Dela
boobieJ04 apr, 2012döljande kläder? snälla hjälp!Det är så att i mitten av maj månad ska jag på en 25 års fest, det är ca 3 veckor efter min operation. Mitt bekymmer är att jag vill gärna inte skylta med min operation till just dom här personerna som kommer vara där, massa gamla bra killkompisar förvisso men även min ex pojkvän som jag rätt nyligen brutit med. Iallafall vill jag inte berätta någo...Bröstförstoring09Dela
Gucci8904 apr, 2012Bild 7 dagar BRÖST =)Lite dålig bild, men det var ialla fall dag 7 :) Bröstförstoring012Dela
Jockie04 apr, 2012Kan kan få bristningar av en bröstförstoring?Kan kan få bristningar av en bröstförstoring? Någon därute som vet? Jag har inga bristningar alls på brösten, de har inte växt tillräckligt mycket för det. Men nu undrar jag om man kan få det efter en operation? (tex om man lägger in väldigt stora implantat eller så..?) Mycket tacksam för svar bröstälskare!! Bröstförstoring06Dela
Lost04 apr, 2012Smärta efter 2månders sen op :(Hej! Jag operarade mig den 17/1 och tyckte läknings processen gick hyffsat bra. Efter 4veckor hade jag knappt någon smärta alls! Nu för 1,5 vecka sen fick jag smärta i mitt högra bröst, det illar och gör ont. Det är ju över 2,5 månad sen jag operarade mig. När jag går eller rör på mig så känns det nästan som att mitt bröst är lös på något konstigt...Bröstförstoring02Dela
tjej 7804 apr, 2012Ledsen :-(Opade mig i fredags. Känner mig nu bara så otroligt ledsen.. ska ta bort lindningen imorgon och det enda som jag nu tänker på är om jag tagit förmycket =( 400cc hp. med lindningen är det enormt tycker jag. Är rädd för hur jag ska reagera imorgon..😢 Bröstförstoring015Dela