Anonym användare02 apr, 2012Ulf Bertheim???Någon som vet något om han? Eller är det ingen som hört talas om han?? Kliniken heter "din plastikkirurg". Bröstförstoring04Dela
Frasse8902 apr, 2012BH användning?På torsdag är det 4 veckor sedan min bröstförstoring ägde rum. Och nu är jag fundersam över hur ni som opat er gjort/gör med användningen av bh. Enligt vad min kirurg sa till mig så skulle jag använda bhn från kliniken i en vecka och sedan använda den enbart på nätterna, och toppless på dagarna. Hur har ni gjort? Vad för sorts bh? Och när använd...Bröstförstoring04Dela
boobiesvidern02 apr, 2012Vem ska op sig i Maj på Citadellkliniken Hej. Jag undrar vilka som ska op sig i Maj månad på Citadellkliniken (Landskrona)? Jag ska göra op den 3 maj och undrar hur många som ska göra op den månaden eller den dagen? Vilket märke sätter ni in och hur mycket? bakom eller framför muskeln? Vore lite kul och veta så kan vi följa varandra!! kram kram Bröstförstoring05Dela
Emeli02 apr, 2012vart köper du bh ? :)tips på affärer eller svenska hemsidor där man man köpa bhar ? :) kommer nog hamna på 70 E... så lindex kan ju slänga sig i väggen :) Bröstförstoring019Dela
Vanessa8802 apr, 2012Återhämtningstid?Jag har min inbokade bröstoperation till den 15 maj. En månad senare ska jag åka till USA med familjen och vill då kunna göra allt de där "vanliga" som att bada och gå på nöjesfällt, men är orolig över om det ligger för nära inpå operationen? Vad tror ni? Tog de lång tid för er att återhämta er? Bröstförstoring04Dela
bubblan0202 apr, 2012Op innan sommaren??Någon som vet hur det "ser ut" angående väntetider runt om på klinikerna? Hinner man få en op innan sommaren?...eller är det kört(velar ju fram å tillbaka,så tiden går) vet att jag bör ringa för bästa svar, men jag tänkte om några vet lite.Bröstförstoring05Dela
bubblan0202 apr, 2012Det omöjliga...???Velar verkligen hit å dit nu!! Måste bestämma mig...vad som känns viktigast för mig.Att få en framförplacering av implantaten?Eller få snittet gjort i armhålan? För det verkar "störtomöjligt" att få båda!!! Har mejlat med en massa kirurger.Antingen är svaret blankt NEJ till mina önskningar...eller så svarar de väldigt svävande.Vet att det är bara j...Bröstförstoring05Dela
BettyBoobs02 apr, 2012KONSULTATIONSFRÅGOR!Jag vet att det finns hundratals frågor att hitta här och där. Men jag vet att ni har dem där speciellt bra som man inte tänker på. Har redan tagit alla från "av intresse"-fliken! - Jag söker i sökfunktionen men hittar inte ett jota!!! 😢blir galen😛 Vet att jag läst strålande bra frågor av er förut MEN HITTAR DEM INTE NU NÄR D...Bröstförstoring02Dela
iiod02 apr, 2012Lite tankar, frågor och en ny bild =) Nu är mina kära vänner 25 dagar gammla och i fredags slapp jag tortyren vilket är väldigt skönt. Även om jag älskar dem så tycker jag att de är lite konstiga. Jag vet att det inte gått så många dagar och det kanske bara är jag. Har ont och det kliar något fruktansvärt undertill brösten (där bhn har lagat emot) och är det normalt? Är nog mest...Bröstförstoring05Dela
BettyBoobs02 apr, 2012Får jag visa ERA bilder på konsult??Alloha! Tänkte fråga om jag får visa några av era bilder på konsultationen på AK nästa tisdag?? Två av de personer vars bilder jag tänkte visa, besöker typ aldrig forumet längre så är inte så lätt att fråga!! Vill gärna föra fram er som haft bakom o flyttat fram så att jag kan få jämföra er innan och efter. Särskillt er som har som jag,...Bröstförstoring09Dela