Nilsson8725 mar, 2012Någon som korrigerat muskelproblem utan framflytt?Ja som rubriken lyder.... och sedan undrar jag då självklar om det hjälpt...? Bröstförstoring025Dela
Emerald25 mar, 2012kan inte sova än!!Nu är det 11 dagar sedan min operation, och dagtid tycker jag att det känns riktigt bra, bara ett stygn som det svider/sticker i.. men så fort jag lutar omkull mig, om än bara lite, halvsitter/ligger fortfarande.. så vaknar jag efter ett par timmar helt svettig och det krampar och bränner och svider och jag måste ha hjälp upp. Det är så illa att ja...Bröstförstoring05Dela
Bryden24 mar, 2012SMÄRTA!!!!!Har så jävla ont! Opererades i onsdags o jag har gråtit varje natt pga all smärta...Ska på återbesök på måndag o har två morfintabletter kvar o dem hjälper eller jag sover gott på dem, va ska jag göra? ;( Bröstförstoring016Dela
Anonym användare24 mar, 2012Tre dagar sedan OPSådär ja. I onsdags opererades jag av Johan på Citadellkliniken. 445 cc, allergan, runda, extra hög profil och bakom musklen (såklart) blev det. Jag märkte på min konsultation att jag lagt för mycket tid och oroat mig alldeles för mycket inför mötet med Johan och bestämmelsen av storlek etc. Jag la ingen vikt vid cc utan gick bara efter Johans...Bröstförstoring014Dela
Emeli24 mar, 2012Lite ont i halsen...Har lite ont i halsen... Ingen förkylning! Så kan man opereras om fallet är att man bara har lite ont i halsen? :) ska opereras på fredag! Så det kanske inte bli något utav mitt halsont :p Bröstförstoring01Dela
Anonym användare24 mar, 2012VARFÖR får man inte använda bygelbh i början?Ja, som rubriken lyder så undrar jag kort och gott just varför man inte får använda bygel-bh i början? Enligt artclinic så får man inte använda de på 3 mån efter op, har andra kliniker andra rekomendationer? Första gången jag op:a mig så började jag använda bygel efter 2 mån för jag stod inte ut längre om jag inte minns helt fel, och inget verk...Bröstförstoring018Dela
lilla-My24 mar, 2012Vilken storlek valde ni som nästan inte hade några bröst innan?Jag har nästan inga bröst alls, fyller inte ut en AA-kupa ens. Undrar lite hur ni andra med jättesmå bröst tänkte när ni skulle välja storlek? Nu menar jag alltså inte ni som hade små bröst innan dvs 70B utan ni med väldigt små bröst dvs ca 70AA eller liknande. Var ni rädda att ni skulle välja en för stor storlek? Eller en för liten? Vi...Bröstförstoring027Dela
Plastikfreak24 mar, 2012ni som ska opereras på polarkliniken 30 maj titta hit!Är det bara jag som ska opereras på Polarkliniken i Umeå den 30 Maj? :) hade varit kul att veta om någon fler härifrån POF ska dit samma dag. är så förväntansfull! det börjar närma sig. Bröstförstoring00Dela
Casiopeia24 mar, 2012Duktig på framför i sthlm? vem?Någon som har tips på en kirurg i sthlms-området som är duktig på att göra naturliga framförbröst? Funderar på att gå och få ett andra utlåtande. Bröstförstoring06Dela
goorgeous24 mar, 2012Vad händer om man lägger i för breda implantat?behöver hjälp! :O jag har fått uppmätt att min bröstbredd är 11 cm och att ja därför inte borde välja implantat som är bredare än 10,5 (sa dom på akademikliniken) men de implantaten som örjan har valt till mig (där jag ska opas) har bredd 12,5 men han är ju en mätakille så litar på att han vet vad han gör, så min fråga är, vad händer om man lä...Bröstförstoring036Dela