Emeli10 mar, 2012Nattmänniskor?? :)Någon snäll människa som har lust att skriva lite på chatten? :P haha. jag har så tråkigt ;( Bröstförstoring00Dela
polaroid09 mar, 2012Svullna/ bulliga ärrHej! Jag gjorde min op för lite drygt 3 veckor sedan och är hittils jättenöjd och glad. Mina ärr (i bröstvecket) ser ut att läka bra men de är liksom bulliga. På återbesöket efter en vecka sa sköterskan att det skulle lägga sig och det har blivit bättre men är fortfarande inte helt slätt. Nu börjar jag bli lite orolig att det kommer stanna såhär ...Bröstförstoring01Dela
Höst Barn09 mar, 20121000 frågor...Vad bör man fråga på konsulationen ? Jag har i ca 10 år velat göra en bröst förstoring. Det som stopat mig så pass länge är va min mamma ska tycka. Äntligen tagit upp de med henne, glad vart hon inte men det visste ja nästa redan. Ville nog mest bara få de sagt innan :) Jag ska boka en tid hos Gerlee i veckan som kommer och hoppas ja inte får v...Bröstförstoring035Dela
Silverlight09 mar, 2012Hur mycket går man upp i vikt?Hur mycket brukar man gå upp i vikt i samband med bröstförstoring? Hur känns det att stå på vågen och se ett par kilo+ det man helst vill hålla? Ni som har förstorat, hur tyngre blev ni? :/ Bröstförstoring039Dela
Cassandra0309 mar, 2012Brösten en del av mig efter 4v. Nån mer?Det har nu gått 4v och redan har jag slutar tänka på tuttarna. Det känns redan som en del av mig. Mjuknat och känner inte obehag. Nån mer som känner så här efter så kort tid eller är det normalt?Bröstförstoring04Dela
elle9009 mar, 2012hur mycke lägga i?Är 167cm lång väger 48kg men försöker gå upp i vikt :P är så gott som helt platt! funderar på att lägga in 400-500cc Tror ni de kommer se extremt stort ut på mig? Har ju lixom ingenting annat så de blir lixom 400-500cc totalt eller va man ska säga! Bröstförstoring07Dela
Cecilia.09 mar, 2012Kapselbildning?Om ett par dagar är mina nya bröst 5 månader och det vänstra bröstet har inte trillat ner på plats utan sitter högt. Har mailat kliniken och fick ett svar som jag tytt som att kirurgen misstänker kapselbildning. Nu undrar jag; finns det någon här som haft det? Hur kändes det? Jag har inte haft vidare ont eller något tidigare, men nu börjar det...Bröstförstoring01Dela
Citadellisa09 mar, 2012Ni som är runt 165 cm och väger ca 52 kg - SE HIT!Jag har beslutsångest i en annan tråd men den verkar ha dött så tänkte att här kanske jag kan få den hjälp jag behöver. Se mina mått och om du stämmer någorlunda överrens med dem säg vad du tycker. Jag är förövrigt smal men har lite rumpa, absolut inget överdrivet men lite former nertill har jag. Jag ska göra en bröstförstoring 23 apri...Bröstförstoring036Dela
Jabba09 mar, 2012Behöver råd från "Bröstproffs"Hej! Det finns säkerligen 100 trådar som tar upp detta men jag orkar inte riktigt leta igenom allt utan chansar på att kunna få hjälp den här vägen.. Jag har precis bokat tid för bröstförstoring (29/3) genom den beryktade kampanjen som gav 50 % rabatt på bröstförstoringar. Redan där blir man ju lite nojjig men men.. Vill bara veta vad som...Bröstförstoring09Dela
augusti9009 mar, 2012Hur ser mina bröst ut? :)Mina bröst en vecka gamla.. hur tycker ni att de ser ut och det ena ärret? Var ärliga :) Bröstförstoring07Dela