LittleMom08 mar, 2012Vi som ska opereras i April på Citadell :)Paxad op. den 30e April hos Tuve men hoppas på tidigare :) Vilka fler ska opereras i april på citadellkliniken? Bröstförstoring054Dela
Miss_twisted08 mar, 2012Hur vet man om man måste göra ett lyft? Ska på konsultation i april men jag är lite nervös att dom ska tycka att jag måste göra ett lyft🙁 Finns det något sätt för mig att ta reda på det själv? Kan man mäta på något sätt? Bröstförstoring04Dela
Anonym användare08 mar, 2012bristningar vid bröstförstoring?Jag har väldigt små egna bröst och undrar om det är vanligt att man får bristningar vid en förstoring? Jag är inte intresserad av att lägga in jättestora implantat, utan vill bara ha en B eller liten C. Bröstförstoring06Dela
Anonym användare08 mar, 2012Träning innan/efter bröstoperationHej! Jag ska göra en bröstförstoring och undrar hur det är med träning innan och efter operationen? Ska man träna mer eller mindre bröst innan operation? Är det någon skillnad på om snittet läggs i armhålan eller under bröstet? Hur lång tid efteråt kunde ni börja träna överkroppen? Bröstförstoring08Dela
Pumaa5508 mar, 2012Lyft elr inte lyft ?Hej ja har varit så säker på att ja ska göra lyft eftersom vinklen ja ser dom ifrån, enligt mig är mkt häng.. sen tog ja en hel kropps bild o ja insåg hur små mina bröst är o att hänget inte är så som jag tror, men e de nån som vet om jag måste göra lyft endå elr klarar jag mig me bara o fylla ut dom ? ja har tänkt på antingen 450cc elr 500cc m...Bröstförstoring013Dela
Miss_twisted08 mar, 2012Erfarenheter av Carl-Johan på Proforma Tack:)Hej på er. Äntligen ska jag på min konsultation och jag fick en tid hos Carl-Johan. Nu vill jag ha era ärliga åsikter, bra som dåliga om honom:) Har läst att han fått anmälningar men man vet ju inte riktigt vad som stämmer men era personliga åsikter vill jag jätte gärna höra:) Bröstförstoring00Dela
elle9008 mar, 2012konsultation ProformaNu har jag bokat tid för konsultation på Proforma hos Örjan den 19 mars! Vad behöver jag tänka på? Vad behöver man ta med sig? Har dom någon sportbh eller liknande man får låna när man provar ut eller ska man ta med sig de själv? ska man ta med sig bilder? isf vilket format? utprintat eller på usb-minne? alla tips är välkomna! ni som opat...Bröstförstoring08Dela
fiffizzz08 mar, 2012Någon som har erfarenhet av att klyva kapselHat fått en kapsel i mitt ena bröst och ska klyva kapslen är det någon här som har erfarenhet av detta. Bröstförstoring02Dela
Veeedh08 mar, 2012:::::::::::: PROFORMA eller VICTORIAKLINIKEN :::::::::::::Här sitter jag i valet o kvalet och behöver lite tips om proforma och victoriakliniken! :O Jag har absolut ingen aning om vilken jag ska välja, för jag vill ha så naturligt resultat som möjligt och gå från liten B till större D. Då säger de flesta att jag ska välja vicoria, men de kan väl ändå göra naturliga resultat på proforma också? För när...Bröstförstoring015Dela
Sommar08 mar, 2012Hur länge sjukskriven?Hej, hur länge sjukskrivna har ni som gjort en bröstförstoring varit? Jag önskar göra en bröstförstoring innan sommaren men har ingen semester nu men kan vara ledig i ngr dgr men frågan är om det räcker? Jag har ett stillasittande jobb så.....! Bröstförstoring04Dela