Mcarlens16 jun, 2015BukplastikHej, Jag gjorde min operation för 1 v sedan. När började er svullnad lägga sig?Bukplastik00Dela
Anonym användare16 jun, 20153 månader, hur mina ärr ser ut! Nu har det gått 3 månader sedan min s k Mommy Makeover och jag har fotat mina ärr. Jag är opererad i Ungern och min plastikkirurg rekommenderade mig att börja med Contactubex och Dermatix så fort ärren läkt,. I början smorde jag 2 ggr/dag men nu endast 1 ggr/dag. Jag har inte tejpat mina ärr och kommer inte att göra det heller. Om någon vecka komm...Bukplastik024Dela
finadafhina15 jun, 2015Nya kroppen fyller 1 år!! *bilder* Nu har kroppen hunnit fylla ett år! Det har varit tufft ibland men alltid värt det. Bästa jag har gjort!!! :-) Bukplastik014Dela
Hopefull14 jun, 20156 mån efter opHär är min 6 mån bild. Har gått upp i vikt en del. Rasade 7 kg efter op men har hämtat hem dem tyvärr. Jag är ändå tacksam att allt har gått bra. Bukplastik06Dela
nuärdetdax14 jun, 2015Buk op 1.5 år senare, bild Halloj! Här kommer lite pepp för er som kämpar med läkning och för er som ej än har bestämt sig. För mig är det bland det bästa jag har gjort! Är så glad för att jag gjorde det Bukplastik09Dela
jessica0012 jun, 2015Det putar utåt 2 och en halv månad har gått, slutkontrollen på onsdag den 17 juni. En före fundering till er som genomgått bukplastik med att sy ihop magmusklerna. På morgonen är jag slät/ platt men efter att dagen går och det blir kväll får jag ett put mitt fram hypotetiskt likt ett berg med topp i mitten från brösten och ner till ärret. Syr de hela vägen ner...Bukplastik05Dela
Mintur07 jun, 2015Flera ingrepp på en gångÄr det någon som ska göra flera ingrepp under samma op.. Eller någon som vill dela med sig av sin erfarenhet efter op skulle det uppskattas. Jag ska göra bröstförstoring plus stor buk samt fettsugniing om fyra veckor! Bukplastik08Dela
Romina30 maj, 2015CFTK Är det någon på forumet som har efarenheter av plastikkirurgi utförda på CFTK.?Bukplastik02Dela
Romina30 maj, 2015Hur längre var ni sjukskrivna! Jobbar genom vården med mkt tung lyft och undrar man verkligen klarar jobbet eftet 4 veckor?Bukplastik017Dela
Hisa29 maj, 2015Buk arm och lår plastik av landstingetÄr det någon här som kan berätta om ni har fått betald buk, arm eller lårplastik efter massiv viktnedgång genom landstinget. Vart i landet? Hur har ni gått tillväga, egen remiss? Vart hittar man riktlinjerna för dessa operationer ?Bukplastik01Dela