Maaria29 jan, 2014Bukplastik i Skåne. Vilken klinik är bästHej alla. Behöver er hjälp. Ska göra en stor/full bukplastik och undrar vilken klinik i Skåne som är bäst?Bukplastik011Dela
tosselillan28 jan, 2014HÅLL TUMMARNA - idag gäller det!! (blir jag beviljad via landstinget?)Bara en enda vecka kvar innan jag ska på "konsultation" hos kirurgen ang min bukplastik, som jag alltså får via landstinget. Jag är sjukt taggad, sjukt nervös. idag gäller det! Så nervös så jag tror jag smäller av.. Trots att jag nästan är säker på att jag blir beviljad en bukop. via landstinget, så har nerverna fullkomligt tagit över.... ...Bukplastik016Dela
Chili27 jan, 2014Fryser som 17 - normalt? Nu är det 2,5 v sen min stora bukplastik och jag har sedan op frusit... Ligger på soffan med långkalsonger och fleecetröja och fryser... Jag har inte frossa utan fryser i hela kroppen, fingrar och fötter är kalla... Är det normalt? Kan det bero på att kroppen jobbar för fullt för att läka? Bukplastik08Dela
Bråcket26 jan, 2014Så, nu har jag varit på min första konsultation om buken.I fredags var jag på konsultation på Akademikliniken. Träffade Filip Farnebo. Underbart bemötande, profesionell och vi pratade en hel del om tiden efter operation, vikten av läkningen osv. Någon som opererats av honom? Har 3-4 cm mellan musklerna gissningsvis så det skulle bli att strama åt dem, strama lite i huden. Behöver inte göra någon ny...Bukplastik00Dela
mammamage25 jan, 2014Varför tejpa, egentligen?Jag gjorde stor buk för 6 veckor sedan. Mitt opsår har läkt helt och fint. Nu undrar jag: vad är den stora anledningen till att man ska tejpa i flera månader? Är det för att ärret ska bli tunnt och blekt? Om man inte tejpar, hur mycket kan ärret töjas egentligen? Jag frågar för att jag är så känslig mot tejpen. Jag har fått ett fult eksem på ena hö...Bukplastik05Dela
Sandy8524 jan, 2014Citadellkliniken Göran elmerstignågon som opererats av Göran bukplastik samt bröst? Någon som gjort op på citadell kliniken Göteborg?Bukplastik02Dela
Chili22 jan, 2014Hur mycket svullnade Ni efter er bukplastik? För 13 dagar sedan gjorde jag en full bukplastik inkl ihopsydda muskler samt fettsugning av mage och "kärlekshandtag". I samband med op togs 1,3 kg hud bort och hur mycket som fettsögs jag aldrig veta... Men en hel del sögs bort sa han. Kirurgen sa att jag kommer att svullna och det är helt normalt men jag sväller ju upp! Jag väger nu + 4,5 kg! Var...Bukplastik07Dela
Norrländskan22 jan, 2014Bukplastik på polarkliniken...Nån?Nån som gjort en bukplastik (stor) på Polarkliniken. Av Anders Nilsson? Ska på konsultation imorgon och ev Op i slutet av feb.... Skulle gärna vilja höra vad man har att vänta:) kramar!!Bukplastik02Dela
201421 jan, 2014Vad kostade er bukplastik?Jag är intresserad av att veta vad ni har fått betala för era bukplastiker? Fettsugningar? Magmuskelkorr? Och om någon även gjort bröstlyft/förstoring samtidigt. Har fått för mig att det ev kan bli billigare om man gör fler op samtidigt. Och framför allt: ÄR NI NÖJDA? :)Bukplastik09Dela
Hippiegirl20 jan, 2014Ärr efter bukplastik och bikiniVad tror ni? Någon mening att börja drömma sig bort om en sommardag på stranden när man kan vara iförd en bikini och se normal ut? Eller sitter ärret efter en bukplastik så högt så man får ha baddräkt alt högre bikinitrosa än de normala? Antar att det kan skilja sig en del på vart snittet läggs, men hur har det varit för er som gjort en bukop?...Bukplastik08Dela