Tulpan25 jun, 2013Vi som gör bukplastik i juniFöre bukplasik och en dag efter bukplastik på Citadell kliniken.Bukplastik01Dela
systeryster25 jun, 2013Infektion i buksåret.Halloj! Inne på min 8:de dag efter full buk. Har gått bra, förutom en del smärta..men det hör ju till ;) I går upptäckte jag en rodnad till höger, upp mot höften. Tog bort tejpen och där fanns ett hål på ca 1 cm. Kontaktade genast kliniken som skrev ut Heracillin och ordinerade tvätt med tvål och vatten samt luftning. Läst en del trådar här inne...Bukplastik03Dela
Guess8124 jun, 2013Efterlyser bilder!Hej! Tänkte fråga om ni som har opererat er hos Ulf Samuelsson på AK kunde visa mig bilder hur magen blev? Eller skriva bara kommentar eller skicka pm till mig skulle vara super tacksam! Eller om ni har annars tips hur jag hittar just dem bilder? Finns ju bilder på fina magar i mängder från citadell så funderar på nästan åka dit :) men klonik...Bukplastik02Dela
Samba24 jun, 2013Sjukskrivning!!!Undrar om ni vet vad som gäller när man har fixat o bekostat operationen själv, Är det vanlig sjukskrivning el får man inget??? Helt plötsligt en tanke som dök upp!!!!!Bukplastik02Dela
Samba24 jun, 2013Sjukskrivning!!!Undrar om ni vet vad som gäller när man har fixat o bekostat operationen själv, Är det vanlig sjukskrivning el får man inget??? Helt plötsligt en tanke som dök upp!!!!!Bukplastik02Dela
Piglet24 jun, 2013Kan inte svanka efter bukplastik! Cylinderformad...Orolig! Bild i galleriet!Hej! Jag gjorde en stor bp med t snitt plus lyft och inlägg den 21/5 dvs 5 veckor sedan. Framifrån ser jag OK ut men från sidan ser jag så tjock ut, som en cylinder. Detta var min största dala och jag är jätteorolig att det inte ska försvinna? Någon som haft det på detta vis och att det sedan försvunnit/blivit bättre?? Sett från sidan ser ja...Bukplastik09Dela
norskan7823 jun, 2013GÖRDEL SÄLJESHej hej Jag har en gördel med cykelben och axelband som jag säljer för 300:- inkl frakt. Str M. Maila mig på [email protected]Bukplastik00Dela
Samba23 jun, 2013Resa efter operationJa ska göra en full bukplastik o fixa brösten finns det någon som skulle vilja berätta hur ont o hur matt man va efter? Ja har långt att åka o tänkte min man skulle hämta mig men det är ca 50mil till Citadellkliniken i Landskrona o ja kan tycka det är långt för att bara hämta mig så nu funderar ja på o ta tåget hem oxå ?? MEN orkar man det?? skull...Bukplastik03Dela
Paarmida23 jun, 2013före och efterbilder, bukplastik samt fettsugning 5 dagarNu har det gått 5 dagar sedan min bukplastik samt fettsugning av rygg/midja/höfter. :) vad tycks? Kan ju tillägga att 1 kg hud samt 1 kg fett togs bort :)Bukplastik05Dela
prutten22 jun, 2013Hur lång sjukskrivning kan krävas?Hej! Jag funderar på en bukplastik. Jag har ett stillasittande jobb, men kör rätt ofta bil i jobbet (typ 15 minuter åt gången). Det kan bli att jag går i nån trappa (finns dock hiss också) och i en korridor förstås, men det blir oftast långa stunder framför datorn. Hur lång tid kan en sån som jag behöva sjukskrivas tror ni?Bukplastik06Dela