eve25 mar, 2013tatuera över ärr efter bukplastikhur lång tid efter en bukplastik kan man typ tatuera över ärret..??Bukplastik07Dela
Jeiden201125 mar, 2013Tatuering på bukplastik ärret?hej alla! Jag har planerat en bukplastik i höst/vinter och har funderat på om det är möjligt att tatuera över ärret efter läkningsprocessen är klar (ett år?) och om någon har gjort det? Kan man ens göra det, ja menar får man tatuera på ett ärr? Läste lite på amerikanska sidor att det tydligen är väldigt få tatuerare som gör detta. Vad tycker...Bukplastik032Dela
Anonym användare22 mar, 2013Nån som gjort bukplastik hos Örjan gribbe eller Mattias elmer ? Finns det någon el några som gjort full bukplastik eller cirkumferent hos Örjan gribbe proforma eller mattas elmer laser&estetisk ? Berätta gärna om resultat och operationen... Kommer göra denna cirkumferent men vill gärna veta hur det gick o varit för er ...Bukplastik00Dela
Anonym användare21 mar, 2013Någon som opat sig på läkarhuset i Uppsala?Hej, jag undrar om någon gjort sin operation hos Marianne? Ni som gjort är ni nöjda?Bukplastik00Dela
Magan20 mar, 2013Före och efter bild.Hej Har laddat upp före och efter bilder. Tyvärr hamnade de upp och ner . Vet inte hur jag ska få dom rätt igen. Den första bilden är tagen kvällen innan operationen och den andra idag då det dag 6. Bukplastik07Dela
Magu19 mar, 2013Pösmunk :(Känner mig mkt större nu än innan op. Min mage är inte så svullen men det börjar valka sig lite på ryggen och armar och ben slappar till sig. Det ordnar nog till sig när man börjar att röra sig mer, men det är inte roligt.... Får tyvärr tillägga att jag inte skött min kost exemplariskt de två sista veckorna.... Längtar sååå till att börja löp...Bukplastik04Dela
Magan19 mar, 2013Gördel efter bukplastik köpesHej alla Är det någon som har en gördel( under byst ner som en byxa, som jag fått efter bukplastik på art clinic)? Gjorde min bukplastik i torsdags 14/3 och inser nu att det hade varit bra med en gördel till att använda vid tvätt. Känns onödigt att köpa en helt ny. Ska väl inte använda den sedan efter 10 veckor. Söker en gördel storlek m. // AnnaBukplastik05Dela
Anonym användare18 mar, 2013Bukplastik utanför Sverige Hej, är ny här. Ser att många trådar finns gällande bukplastik men ingen om att våga åka till våra grannländer. Har någon vågat åka till t.ex Estland, Norge mfl? Vad var priser, regler och försäkring om något går snett? Bra service/omvårdnad?Bukplastik00Dela
zazza8218 mar, 2013Någon som har opererat sig hos Dan Fagrell på GPC?Hej, Jag hittar inga bilder här inne på personer som har opererat sig hos Dan Fagrell på GPC. Jag har nu bokat operation där 10/4 och skulle så gärna vilja höra från personer som har operererat sig hos honom, gärna bilder med =)Bukplastik013Dela
Annie8718 mar, 2013Hur mycket fick du betala för din Bukplastik och var gjorde du den?Alla ni som gjort en bukplastik svara gärna. 😀 Sitter här och planerar vart man ska göra min Bukplastik, den planeras att göra någongång i aug/sept! Just nu är tankarna iaf att hålla sig i göteborgs området. Men jag bor i örebro så kanske blir närmre någon annanstans? Hört lite med Art Clinic och funderar lite på det. Men tills dess v...Bukplastik029Dela