meow
Man ·
12 jul, 2012
400cc eller 450cc? vilket ser mest naturligt ut?
Ska operera mig nu i juli och har lite beslutsångest för vilken storlek som kommer se mest naturlig ut. Har provat både 400cc och 450cc och jag tyckte 450 var snyggast just då men nu börjar jag bli lite fundersam på om 400 kanske ger ett mer naturligt resultat?! Någon som har haft samma tankar och redan opererat sig? :) Vore tacksam för lite hjälp.. =)
Sortera efter

Sthlm_sc
Kvinna ·
16 jul, 2012

Sthlm_sc
Kvinna ·
16 jul, 2012

twinky
Kvinna ·
17 jul, 2012
Tjejer, ni behöver inte noja ang 50cc för det är i princip ingen skillnad (ca 3 matskedar). Ni kan ju testa att mäta upp 3 matskedar i ris, mjöl, olja, vatten eller bodylotion och lägga det i en liten påse i bh:n på ena sidan. Hur mkt större blir det bröstet? Inte gigantiskt eller hur? Man brukar säga att en kupstorlek är ca 100-150cc och det är det minsta man ska välja om man vill kunna se skillnaden öht. Så skillnaden mellan stort och för stort är betydligt mkt mer än ynka 50cc. Kan tillägga att jag vid min senaste korr gick up 70cc pga att jag bytade märke på implantat. Ville inte ha större men var ändå orolig - helt i onödan. Ingen kan se skillnaden, varken jag, kirurgen, sambon eller kompisarna. Så skillnaden sitter bara i huvudet. Fundera på vad som skulle vara värre "liiiiite för stort" eller "liiiiite för litet" och välj storlek efter det men kom ihåg att det faktiskt inte spelar någon roll i verkligheten. :)

meow
Man ·
17 jul, 2012

Miramee
Kvinna ·
17 jul, 2012

Nallon
Kvinna ·
17 jul, 2012
Miramee: Haha, vad skönt att jag inte är den enda som tänkt tanken om gillaknapp i forumet. Har funderat på om jag är totalt facebookskadad ;oP

Tratten
Kvinna ·
10 apr, 2014
Åh vad valde du till slut? Jag är just nu i samma situation. 400cc eller 450cc. Jag kort, 157 cm lång, ganska normalt byggd och älskar träning så jag vill inte att brösten ska va ivägen eller kännas för tunga när jag tränar...
/C
Lizzie: Ja, är rädd att jag fegar ur och ångrar mig... Går runt med ris/vattentestet hela tiden hemma så pojkvännen är väl redan van vid stora bröst på mig haha..
Meow: Ja vad skönt. Ska du ha mentor eller Allergan?