Sarael
Kvinna ·
31 aug, 2021
Bröstförstoring hösten 2021
BröstförstoringKänns som det behövs en sån här tråd! Vill gärna följas åt med er andra som ska opereras i höst :) Känns skönt att peppa varandra! Själv ska jag göra en bröstförstoring och nippelplastik på AK i Göteborg den 30 september. Har idag en liten A och hoppas på en liten C. Velar fortfarande om storlekar och ska tillbaka till kliniken nästa vecka för att prova implantat igen. Det blir i alla fall Mentor anatomiska med låg profil, vill ha lite överpol och ett naturligt resultat. Är rätt nervös faktiskt! Har gjort många operationer tidigare, men inga plastikoperationer. Känns så orealistiskt att jag kommer få bröst! Anser knappt att jag har några just nu. Kan inte ens föreställa mig det. Men i övrigt är jag så himla pepp! Hur känns det för er? När och var har ni op? Vad är era förväntningar? :)
Sortera efter
Jmn88
Kvinna ·
10 okt, 2021
Majken11
Kvinna ·
11 okt, 2021
Sarael
Kvinna ·
11 okt, 2021
Majken11
Kvinna ·
11 okt, 2021
Jmn88
Kvinna ·
11 okt, 2021
Sarael
Kvinna ·
11 okt, 2021
Jag har köpt mjölksyra-tabletter och några andra som skulle hjälpa mot uppblåst mage nu, hoppas att det hjälper!
Sarael
Kvinna ·
11 okt, 2021
Sarael: har du varit på ditt återbesök än?
Cams
Kvinna ·
11 okt, 2021
Majken11
Kvinna ·
11 okt, 2021
Majken11
Kvinna ·
11 okt, 2021
Sofi89
Kvinna ·
11 okt, 2021
Jag ska opereras nästa onsdag (20 okt) och är SÅ nervös. Känner bara att jag vill bolla med någon, läsa så mkt jag kan innan det är dags - MEN det är så mycket tankar, positivt mestadels men en extrem nervositet.
kommer behöva vara hemma själv tre dagar efter operation och det är nog de som skrämmer mig mest. För att inte prata om storleken??? hur vet jag om de är förstora när det kändes bra på konsultationen? Vi har kollat på 600cc (50cc försvinner bakom muskeln) men alla jag pratar med säger att dom kommer bli GIGANTISKA, jag vill ha stora men inte för stora och då ör jag ändå rätt liten själv. Hjälp mig lugna mig!! hahaha
Sarael
Kvinna ·
11 okt, 2021
Sarael: jodå, jag mår helt ok. Klarar av att gör mer idag än igår. Jobbigt för psyket bara att gå hemma o vara handikappad. Börjar sakna träningen rejält så även jobbet. Men handlar om två veckor till när d gäller jobbet ivf så kommer gå snabbt! När får du börja använda vanlig bh?
Jag har mitt återbesök efter 10 dagar så nästa vecka.
Just med mjölksyrebakterier så dricker jag kamubuscha o äter Kefir men svullen ändå. Men allt är värt att testa tycker jag.
Trebarnsmor84
Kvinna ·
11 okt, 2021
Sarael
Kvinna ·
11 okt, 2021
Jag ska opereras nästa onsdag (20 okt) och är SÅ nervös. Känner bara att jag vill bolla med någon, läsa så mkt jag kan innan det är dags - MEN det är så mycket tankar, positivt mestadels men en extrem nervositet.
kommer behöva vara hemma själv tre dagar efter operation och det är nog de som skrämmer mig mest. För att inte prata om storleken??? hur vet jag om de är förstora när det kändes bra på konsultationen? Vi har kollat på 600cc (50cc försvinner bakom muskeln) men alla jag pratar med säger att dom kommer bli GIGANTISKA, jag vill ha stora men inte för stora och då ör jag ändå rätt liten själv. Hjälp mig lugna mig!! hahaha
ddxxvv010
Kvinna ·
11 okt, 2021
Mysa87
Kvinna ·
12 okt, 2021
Majken11
Kvinna ·
12 okt, 2021
Mysa87
Kvinna ·
12 okt, 2021
Hej alla!
Måste fråga, när blev det lättare för er? Kunnat handla osv. Jag kan bara gå en väldigt kort promenad, i snigel tempo. Dag fem nu för mig. Gör ont o svårt att sova men kör bara Alvedon nu. Hoppas kunna göra något utanför hemmet i helgen, har då gått en vecka.
Majken11
Kvinna ·
12 okt, 2021
Mysa87
Kvinna ·
12 okt, 2021
Mysa87: tack för svar! Jag har en sak som verkligen behövs göras i helgen som kräver promenad o tunnelbana. Rädd att inte palla men är tidigt på morgonen så förhoppningsvis lite folk på tuben..
längtar så efter att vara normal igen. Sjukt påfrestande att ha ont o inte kunna göra dom mest enkla sakerna. Men har jag tur blir det lättare även för mig dygn 7-10!