Sarael
Kvinna ·
31 aug, 2021
Bröstförstoring hösten 2021
BröstförstoringKänns som det behövs en sån här tråd! Vill gärna följas åt med er andra som ska opereras i höst :) Känns skönt att peppa varandra! Själv ska jag göra en bröstförstoring och nippelplastik på AK i Göteborg den 30 september. Har idag en liten A och hoppas på en liten C. Velar fortfarande om storlekar och ska tillbaka till kliniken nästa vecka för att prova implantat igen. Det blir i alla fall Mentor anatomiska med låg profil, vill ha lite överpol och ett naturligt resultat. Är rätt nervös faktiskt! Har gjort många operationer tidigare, men inga plastikoperationer. Känns så orealistiskt att jag kommer få bröst! Anser knappt att jag har några just nu. Kan inte ens föreställa mig det. Men i övrigt är jag så himla pepp! Hur känns det för er? När och var har ni op? Vad är era förväntningar? :)
Sortera efter
linduttan
Kvinna ·
22 sep, 2021
M.S
Kvinna ·
23 sep, 2021
Sofi89
Kvinna ·
25 sep, 2021
Hej! Jag ska göra bukplastik, plus lyft och bröstförstoring på plastikakademin den 4/10. Är dock fortfarande osäker på vilken storlek jag vill ha på implantaten ?
linduttan
Kvinna ·
26 sep, 2021
linduttan
Kvinna ·
26 sep, 2021
Sofi89
Kvinna ·
26 sep, 2021
Jag är väldigt osäker. Gunnar tyckte 400 men jag tycker det känns litet. Så 500 tror jag. Tycker det är svårt. ?
Hall.Li
Kvinna ·
26 sep, 2021
Hall.Li
Kvinna ·
26 sep, 2021
Hej! Jag ska göra bukplastik, plus lyft och bröstförstoring på plastikakademin den 4/10. Är dock fortfarande osäker på vilken storlek jag vill ha på implantaten ?
Jag är i samma sits som dig med val av storlek, jag va på min andra konsultation i torsdag så velar mellan 450 cc hp eller 535 hp xtra Mentor. Vad för storlekar velar du mellan?
Majken11
Kvinna ·
26 sep, 2021
3barnsmamma84
Kvinna ·
26 sep, 2021
3barnsmamma84
Kvinna ·
26 sep, 2021
Sofi89
Kvinna ·
26 sep, 2021
Jag är i samma sits som dig med val av storlek, jag va på min andra konsultation i torsdag så velar mellan 450 cc hp eller 535 hp xtra Mentor. Vad för storlekar velar du mellan?
Vi har samma operationsdag :)
Hall.Li
Kvinna ·
26 sep, 2021
Ja ? vart ska du göra de? Jag ska till Proforma ?
Sofi89
Kvinna ·
26 sep, 2021
Ja ? vart ska du göra de? Jag ska till Proforma ?
Spännande!! Har du inte helt bestämt storlek än?
Jag skall göra på Elite Clinic i Göteborg
Sofi89
Kvinna ·
27 sep, 2021
Sarael
Kvinna ·
27 sep, 2021
Sofi89
Kvinna ·
27 sep, 2021
zijn
Kvinna ·